
WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Z tego co wiem to nie
jarek z wrocławia kiedyś analizowal temat, uderz do niego.

- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
zubr9471 dzięki za fotkę
.
Ponawiam pytanie- czy ktoś ma zwymiarowany wspornik tłumika w modelu M06064? Chciał bym go dorobić, ale niestety nie mam żadnych wymiarów... Z góry dzięki za pomoc.

Ponawiam pytanie- czy ktoś ma zwymiarowany wspornik tłumika w modelu M06064? Chciał bym go dorobić, ale niestety nie mam żadnych wymiarów... Z góry dzięki za pomoc.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Witam Panów 
Jestem niesłychanie ciekaw, jak u siebie rozwiązywaliście problemy linek sprzęgłowych do B1 czy do 64, bo to już moja druga, tym razem za długa i nie do wyregulowania a pierwsza to była tragedia zupełna, nawet szkoda na nią słów
Pozdrawiam

Jestem niesłychanie ciekaw, jak u siebie rozwiązywaliście problemy linek sprzęgłowych do B1 czy do 64, bo to już moja druga, tym razem za długa i nie do wyregulowania a pierwsza to była tragedia zupełna, nawet szkoda na nią słów

Pozdrawiam
- dawid_f831
- Posty: 94
- Rejestracja: 2013-05-16, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
M06 64
M06 B3 - Lokalizacja: Bełchatów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Sarmat pisze:Witam Panów
Jestem niesłychanie ciekaw, jak u siebie rozwiązywaliście problemy linek sprzęgłowych do B1 czy do 64, bo to już moja druga, tym razem za długa i nie do wyregulowania a pierwsza to była tragedia zupełna, nawet szkoda na nią słów
Pozdrawiam
Ja dołożyłem jeszcze jedną regulację, wyjętą z hamulców rowerowych i jest git

- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Jakoś mnie to nie napawa optymizmem i szukam czegoś, co się w oczy tak nie rzuca 

-
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Linka z B3 też niby pasuje ale obcinamy baryłkę od strony kierownika, ja w mojej dałem od strony dekla dodatkową regulację od linki biegów z Komara, trochę kombinowania z tym było.Musze znaleźć kogoś kto robi linki na wymiar i dorobię na zapas kilka, to samo z linka hamulca przedniego.
- dawid_f831
- Posty: 94
- Rejestracja: 2013-05-16, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
M06 64
M06 B3 - Lokalizacja: Bełchatów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Regulacja jest przy deklu zaraz za oryginalną, przy kierownicy zostaje jak w oryginale, więc nic się nie rzuca w oczy.Sarmat pisze:Jakoś mnie to nie napawa optymizmem i szukam czegoś, co się w oczy tak nie rzuca
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Wybacz, myślałem, że to przy kierownicy
Masz jakieś zdjęcie tego?

- dawid_f831
- Posty: 94
- Rejestracja: 2013-05-16, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
M06 64
M06 B3 - Lokalizacja: Bełchatów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Niestety na żadnym zdjęciu które mam nie jest to widoczne. Jeśli chcesz mogę zrobić, ale dopiero jak wrócę do domu czyli koło czwartku.
- dawid_f831
- Posty: 94
- Rejestracja: 2013-05-16, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
M06 64
M06 B3 - Lokalizacja: Bełchatów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Zdjęcie jak to mniej więcej jest zamontowane przy dekluSarmat pisze:Wybacz, myślałem, że to przy kierownicyMasz jakieś zdjęcie tego?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
- CrazyMario
- Posty: 284
- Rejestracja: 2013-04-26, 22:43
- GG: 7935765
- Moje maszyny: M06-64
- Lokalizacja: Stolno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Gdzieś w necie wyczytałem że wski M06-64 prototypy były również z silnikiem 175.. wiecie jakie dokładnie silniki tam ładowali ?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
W2A - jeśli już. Ja widzialem tylko z W1.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2015-01-01, 21:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK kos
- Lokalizacja: tarnów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Witam posiadam w częściach dwie B1 jedna z roku 69 a druga 70.
Niestety są niekompletne i narazie zbieram części i mam kilka pytań.
Czy w obu rocznikach tylne lampy były takie same jak w gazeli?
Jakie powinno być siedzenie w tych rocznikach?(posiada może ktoś jakieś rysunki z wymiarami blachy bo miałbym możliwość dorobienia takiej blachy)
Jaki powinien być licznik ?
Posiada ktoś może zdjęcie tego pręta od przednich podnóżek, czy podnóżki są regulowane w b1
Czy błotniki w b1 są takie same jak w b3?
Silnik w tych latach powinien byćz zapłonem starego typu czy już nowego?
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi
Niestety są niekompletne i narazie zbieram części i mam kilka pytań.
Czy w obu rocznikach tylne lampy były takie same jak w gazeli?
Jakie powinno być siedzenie w tych rocznikach?(posiada może ktoś jakieś rysunki z wymiarami blachy bo miałbym możliwość dorobienia takiej blachy)
Jaki powinien być licznik ?
Posiada ktoś może zdjęcie tego pręta od przednich podnóżek, czy podnóżki są regulowane w b1
Czy błotniki w b1 są takie same jak w b3?
Silnik w tych latach powinien byćz zapłonem starego typu czy już nowego?
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Nie- lampa "telewizorek" tylko w latach 1970-1971(w przypadku B1).smoku pisze:Czy w obu rocznikach tylne lampy były takie same jak w gazeli?
Przód tak, tył nie do końca- jest krótszy niż błotnik z B3(ale kształt ten sam).smoku pisze:Czy błotniki w b1 są takie same jak w b3?
Zapłon płytki w obu przypadkach.smoku pisze:Silnik w tych latach powinien byćz zapłonem starego typu czy już nowego?
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2015-01-01, 21:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK kos
- Lokalizacja: tarnów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Czyli w 70 r powinien być tzw. telewizorek a w 69 jaka można prosić jakieś zdjęcie
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Lampa tylna, stosowana w latach 1967-1969 w modelu B1
Obecnie można kupić zamiennik, praktyczniel identyczny z oryginałem
Obecnie można kupić zamiennik, praktyczniel identyczny z oryginałem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2015-01-01, 21:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK kos
- Lokalizacja: tarnów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Dziękuje za odpowiedzi.
A te podnóżki co trzyma się nogi to są regulowane jak w modelu Z czy są bez regulacji, i czy siedzenie w obu rocznikach powinno być dwupoziomowe i jeszcze pytanie czy amortyzatory tylnie sątakie same jak w modelu Z lub L
A te podnóżki co trzyma się nogi to są regulowane jak w modelu Z czy są bez regulacji, i czy siedzenie w obu rocznikach powinno być dwupoziomowe i jeszcze pytanie czy amortyzatory tylnie sątakie same jak w modelu Z lub L
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
w M06 B1 przednie regulowanesmoku pisze:podnóżki co trzyma się nogi to są regulowane jak w modelu Z czy są bez regulacji
w M06 B1 tylne składane
siedzenie do roku 1969 było dwupoziomowe, inne mocowanie blachy jak w M06 Z i Lsmoku pisze:czy siedzenie w obu rocznikach powinno być dwupoziomowe
w latach 1970-1971 siedzenie płaskie jak w późniejszych B3
Tak, u mnie w M06Z2, M06-64 i M06B1 są identycznesmoku pisze:czy amortyzatory tylnie sątakie same jak w modelu Z lub L
Przejrzyj też tematy z odrestaurowanymi motocyklami, a wiele rzeczy się wyjaśni.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2014-03-27, 22:13
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3
- Lokalizacja: Chobanin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125
Witam
Mam pytanie odnośnie linek do M06-64 z 65 r.
Fabrycznie w jakim kolorze były? Czarne? Szare?
Mam pytanie odnośnie linek do M06-64 z 65 r.
Fabrycznie w jakim kolorze były? Czarne? Szare?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość