WSK M06B3 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: 1angel » 2014-02-23, 22:46

Bagażnik od rometa , amortyzatory tył powinieneś mieć w pełni kryte szklankami , kierownica oryginalna , co do tłumika ja w tym roczniku miałem bez chromu zresztą po uchwycie mogę wnioskować , że jest z jakiejś młodszej rocznikowo , a jeśli chodzi o boczki to masz plastiki rozumiem ?
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

dawid2b
Posty: 20
Rejestracja: 2014-02-23, 20:03
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 '74
Lokalizacja: Racławice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: dawid2b » 2014-02-24, 13:48

Tak, boczki mam plastikowe.

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: WSK M06B3 125

Post autor: daroohd » 2014-02-24, 14:13

Ile dałeś za ta garbke , widać zdrowa będzie cie cieszyć

dawid2b
Posty: 20
Rejestracja: 2014-02-23, 20:03
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 '74
Lokalizacja: Racławice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: dawid2b » 2014-02-24, 15:37

Dałem za nią 600 złotych. Gratis dostałem tę lampę, niestety nie wiem do czego pasuje. Nówkę tłok z epoki, tak samo jak nowe poszycie kanapy oraz parę części silnikowych, zębatki. Niestety brak dokumentów, ale może uda mi się do nich dostać. Plany są takie żeby doprowadzić ją do stanu fabrycznego, lakier jest oryginalny, były robione jakieś zaprawki między innymi na błotnikach. Pierwsza jazda już za mną, wrażenia pierwsza klasa. ;D

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: WSK M06B3 125

Post autor: daroohd » 2014-02-25, 07:23

600 zł dobra cena :) .. sam takiej szukam w podobnej cenie..
w niedziele ogl ta WSK http://tablica.pl/oferta/wsk-m06b3-CID5-ID52A7b.html#
no i nie kupiłem kierownica nie od niej linki nie pasują, wydech tez nie wsk, kopka połamana pospawana , stacyjka do wymiany tylnej lampy brak nawet korka paliwa i jest to wersja exportowa bo była czerwona , pokazywano mi na odpryskach, ;-) siedzisko poniszczone i była walnięta na Lewy bok,dokumentów brak silnik z 1971 predom-dezamet wiec wróciłem bez motorku jak ktoś by miał coś ciekawego pisać na priv..

jankes
Posty: 3
Rejestracja: 2014-01-29, 10:31
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3,
CBR F4i
Lokalizacja: Kościan
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: jankes » 2014-04-18, 21:04

Rejestruje wueske na zabytek, 1982r. Czy ma ktoś informacje o dopuszczalnym nacisku osi i głośności wydechu??

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2223
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Skinder » 2014-04-18, 21:33

Gdzieś ktoś wrzucał skany dowodów, bodajże 2KN jak dobrze pamiętam :)

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Szymon_1998 » 2014-04-18, 22:53

jankes pisze:Rejestruje wueske na zabytek, 1982r. Czy ma ktoś informacje o dopuszczalnym nacisku osi i głośności wydechu??
Ja mam rejestrowanego kosa na unikat i w dowodzie nacisk osi jest 1,67 kN. ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: WSK M06B3 125

Post autor: daroohd » 2014-04-20, 15:43

z dowodu nacisk dop na osi 2,00kN
stosunek mocy do ciężaru 0,0551 kW/kg

a co dałeś z ta głośnością.

jankes
Posty: 3
Rejestracja: 2014-01-29, 10:31
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3,
CBR F4i
Lokalizacja: Kościan
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: jankes » 2014-04-20, 21:32

daroohd pisze:z dowodu nacisk dop na osi 2,00kN
stosunek mocy do ciężaru 0,0551 kW/kg

a co dałeś z ta głośnością.

Byłem już raz na przeglądzie. Pan diagnosta chce jeszcze informacje odnośnie nacisku i głośności. A jeszce lepiej gdybym miał opinie rzeczoznawcy, ale ona nie jest wymagana. Głośność na wolnych obrotach miała 87 dB jak dałem gazu 112dB, nie mogę też nigdzie znaleźć informacji ile powinna mieć fabrycznie.

potegab
Posty: 3
Rejestracja: 2013-04-14, 13:20
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '74
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: potegab » 2014-04-30, 06:28

Witam! Mam B3 "garbuskę" z 1974 o numerze ramy 408907 i mam mocowanie akumulatora już to nowe, bez wcięcia w ramie z gumą, tak powracając do tematu akumulatora.

gert
Posty: 103
Rejestracja: 2013-05-16, 11:38
GG: 0
Moje maszyny: Junak M10, WSK M06, M06-64, M06-B3, IŻ49, DKW125 RT.
Lokalizacja: Kraków, Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: gert » 2014-05-05, 02:41

Krótkie pytania:
1. Od którego roku stosowano odkryte sprężyny w tylnich amorach B3? Czy były przejściowe z osłoną od samej góry?

2. Od którego roku stosowano plastikową lampę i duży licznik - czy w B3 były lampy z krótkim kominem, czy tylko ptaki miały w 1 roku?

3. Od którego roku była plastikowa lampa/kwadrat, która była już do końca produkcji?

4. Czy TYLKO w B3 były oznaczenia 051 nabijane przy numerze silnika, czy B1 też to miały(ew.od ktorego roku)?

5. Górne mocowanie sprężyny przednich lag mam w 2 wersjach - plastik i metal - od którego roku jest plastik? Czy zmiana była w tym samym czasie co wprowadzenie pełnej tulejki polamidowej na dole górnej lagi(pod simeringami)?

6. Czy w '77 roku były jeszcze kanapy z listwą aluminiową?

Wiem że to podstawy jeśli chodzi o model, jednak nie wszystko można z fotek wyczytac; Dzięki za odpowiedź.

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: peter125-175 » 2014-05-05, 07:57

gert pisze:Krótkie pytania:
1. Od którego roku stosowano odkryte sprężyny w tylnich amorach B3? Czy były przejściowe z osłoną od samej góry?

2. Od którego roku stosowano plastikową lampę i duży licznik - czy w B3 były lampy z krótkim kominem, czy tylko ptaki miały w 1 roku?

3. Od którego roku była plastikowa lampa/kwadrat, która była już do końca produkcji?

4. Czy TYLKO w B3 były oznaczenia 051 nabijane przy numerze silnika, czy B1 też to miały(ew.od ktorego roku)?

Wiem że to podstawy jeśli chodzi o model, jednak nie wszystko można z fotek wyczytac; Dzięki za odpowiedź.
Ad.1 Od 1977 roku już były amortyzatory odkryte.
Ad.2 Plastikowa lampa z dużym licznikiem była montowana od 1977 roku.Były lampy z krótkim kominkiem,ale w roku 1976(jeszcze była lampa żelazna z dużym licznikiem).
Ad.3 Od 1975 do 1984.Nie do końca produkcji.Potem zmieniono na dużą lampę(jest taka sama jak w romecie charcie).
Ad.4 Tego nie wiem(musiałbym zobaczyć).

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Savier » 2014-05-05, 09:12

051 od 1977 :-).
W B3 nigdy nie było kanap z listwą, tak to były do końca produkcji w kosach.

gert
Posty: 103
Rejestracja: 2013-05-16, 11:38
GG: 0
Moje maszyny: Junak M10, WSK M06, M06-64, M06-B3, IŻ49, DKW125 RT.
Lokalizacja: Kraków, Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: gert » 2014-05-05, 12:08

Dzieki Panowie. Mam jeszcze problem z silnikami: viewtopic.php?f=57&t=7487&p=571407#p571407 Będę wdzięczny za pomoc.

peterz31
Posty: 4
Rejestracja: 2008-02-17, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: peterz31 » 2014-05-18, 11:24

Szanowni Państwo .Moja wsk 125 M06b3 kupiona przez mojego dziadka 82r 11.11. w gs mykanów ma 13litowy zbiornik boczki czarne plastikowe rura czarna .KSIĄŻKA GWARACYJNĄ POSIADAM GDZIE WYŻEJ WYMIENIONY SPRZĘT WYPRODUKOWANO 10 PAŻDZIERNIKA 1982 R.BŁOTNIKI MA GŁEBOKIE.Natoiast mój kolega z rodzonym bratem ma dwie wsk z papierami od nowości kartą gwaracyjjną .JEDNA POCHODZI Z 1983 ROKU,DRUGA 1984/85.W ICH POJAZDACH BLOTNIKI SĄ KWADRATOWE .Wracając do książek gwaracyjnych w mojej podstawowy model jest 13litowym zbiornikiem,nastepne modele to gil,lelek i bąk,natomiast u kolegi z83r podstawowy model to już 10,5bak,inne modele zawarte w instrukcji obsługi,i uprawnienia gwaracyjne (tak te nasze książki się nazywają)to tylko gil.odblaski u mnie okrągłe białe od spodu mówimy o odblaskach pomarańczowych montowane z boku przy lampie tylnej i przednie przy ladze zawieszenia.w 84 prąstokątne z przodu natomiast z tyłu nowa lampa z wbudowanym odblaskiem pomarańczowym.boczki czarne i inna jest stacyjka montowana od czwórki,jeszcze jeden szczegół to trójkąt na pokrywie koła zamachowego.rama czarna ,błotniki popielate.83r cała czarna 82r cała czarna zeszparunkami na baku i błotnikach.Reszta wiadomości z książki gwaracyjnej 84/85 napisze jak kolega znajdzie w domu.pozdrawiam

rolecki
Posty: 223
Rejestracja: 2014-01-22, 22:28
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B3
Jawa Ts 350
Honda CBF
600SA
Lokalizacja: Halinów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: rolecki » 2014-05-18, 22:05

Ja mam M06b3 z końca 1982 roku mam kwadratowe błotniki , bak 10,5 i metalowe boczki chyba wkładali co było dostępne.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Savier » 2014-05-18, 23:25

Panom z takimi opowieściami podziękujemy ;-). Nie twierdzę, że nie macie racji, ale napisać mozna wszystko.

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: peter125-175 » 2014-05-19, 07:16

Dlaczego po prostu zdjęcia nie możesz zrobić :?: .

peterz31
Posty: 4
Rejestracja: 2008-02-17, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: peterz31 » 2014-05-21, 08:57

SZANOWNY ADMINISTRATORZE SAVER ŻEBY KOGOŚ KRYTYKOWAĆ TO TRZEBA MIEĆ PODSTAWĘ OPARTĄ NA FAKTACH .GENERALNIE NAPISAŁEM TO CO JA MAM I MOI KOLEDZY ,WYŚLE ZDJĘCIA MOTORÓW CAŁEJ DOKUMENTACJI.Szanownego administratora w/w zapraszam do siebie ,niech zobaczy na własne oczy.Jak zobaczy to nie będzie pisał"PANOM DZIĘKUJEMY",generalnie młody człowieku jak coś napiszesz to zastanów się 10 razy ,bo możesz wyjść na ......... .Pozdrawiam

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości