WSK M06 : Z, Z2, L - 125
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Karta gwarancyjna do WSK M06-Z z 1960/1961r.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- hanomag
- Posty: 7
- Rejestracja: 2015-07-10, 07:18
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm 125
wsk 125
gokart wsk 125 - Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
sliczne mo6-szóstki 

- kuchar
- Posty: 130
- Rejestracja: 2014-01-08, 18:52
- GG: 0
- Moje maszyny: wueski, jawa, romet
- Lokalizacja: LKR
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
A spójrzcie tutaj : http://allegro.pl/motor-rama-wsk-1959r-i5562581467.html na tabliczce znamionowej m06-z, a przód taki jak w elce. Bez sensu byłoby zmieniać przód z tłumieniem olejowym na starszy typ, więc chyba tak wyszła z fabryki...
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2013-07-21, 11:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Mam pytanie czy zbierak (dystans do zębatki) do WSK Z2 da się dopasować od innej WSKi? czy to było tylko przeznaczone do Z2?
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
W mojej M06Z2 z 1963r jest taki sam zabierak jak w M06-64 / B1 i pierwszej MO6B3, ślimak mam przy przednim kole, nie jestem pewien jaki był zbierak przy ślimaku z tylnym kołem ale pewnie taki sam.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: kujawsko pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
szanowni koledzy, czy moze ktos porobic zdjecia z2 w okolicach tylnego bebna wersja z napedem licznika z przodu i z tylu?
mam dwie takie wersje (61 i 62) i problem z poskladaniem tyłów. interesuje mnie czy poza zebatka ,piastą i bębnem są jakieś tulejki dystansowe i jakie naciągacze powinny byc na tyle. gdyby ktoś miał obok m150 to z nią mam ten sam problem.
mój meil
hartge6@interia.pl
odwdzięczę się jak tylko mogę
mam dwie takie wersje (61 i 62) i problem z poskladaniem tyłów. interesuje mnie czy poza zebatka ,piastą i bębnem są jakieś tulejki dystansowe i jakie naciągacze powinny byc na tyle. gdyby ktoś miał obok m150 to z nią mam ten sam problem.
mój meil
hartge6@interia.pl
odwdzięczę się jak tylko mogę
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2013-07-21, 11:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witam wszystkich!
Mam ważne pytanie, od którego roku w WSK Z2 był montowany napęd licznika w przednim kole?
Z góry dzięki
Mam ważne pytanie, od którego roku w WSK Z2 był montowany napęd licznika w przednim kole?
Z góry dzięki

-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2014-06-08, 23:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 kos
shl m11w
wsk 175 s1
shl m17 - Lokalizacja: Biłgoraj, lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witam, mam pytanie odnośnie motocykla z tego ogłoszenia http://olx.pl/oferta/wfm-shl-wsk-zamina ... 2b9d17fb20 na tabliczce jest napisane wfm m06-s34 ale ma błotniki i koła od z-tki. Jak to jest właściwie były m06-s34 z głębokimi błotnikami czy też nie?
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Zgodnie z moją bazą fotograficzną modelu to co w tym ogłoszeniu widać to składak. Oryginał nie różnił się niczym poza silnikiem od zwykłej WFM.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
... i dodatkową belką ramy pod zbiornikiem.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: kujawsko pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
co ma belka do s34?
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Była montowana tylko w modelach WFM z silnikiem S34.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: kujawsko pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
ej straznik teksasu , daj zdjecie bo nie rozumie o co Ci biega
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2014-06-08, 23:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 kos
shl m11w
wsk 175 s1
shl m17 - Lokalizacja: Biłgoraj, lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Numery na tabliczce i ramie się zgadzają, posiada również tą belkę pod zbiornikiem więc rama jest 100% od wfm m06-s34. Znalazłem taki temat http://www.polmot.skip.pl/forum/viewtop ... b7a248dcc2 w którym gościo pisze że jego wfm s34 ma głębokie błotniki tak jak ta w ogłoszeniu. I tu jest cała zagadka.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Jedna zasadnicza uwaga, zwróćcie uwagę na ZAWIESZENIE
WFM posiadała głębokie błotniki, aczkolwiek były one do zawieszenia standardowego WFM czyt. zawieszenia sprężynowego (rzadko spotykane, aczkolwiek 100% oryginalne) (Podaję przykład głębokich błotników w WFM, proszę nie sugerować się silnikiem, gdyż to nie jest zależne w omawianym problemie)
Tutaj mamy do czynienia ze standardowym zawieszeniem M06-Z na głębokim błotniku, wygląda na to, że właściciel chcąc podnieść komfort jazdy w swojej WFM, najzwyczajniej wymienił dość niechętne w późniejszym okresie sprężyny na olejaki.
Pozdrawiam.
WFM posiadała głębokie błotniki, aczkolwiek były one do zawieszenia standardowego WFM czyt. zawieszenia sprężynowego (rzadko spotykane, aczkolwiek 100% oryginalne) (Podaję przykład głębokich błotników w WFM, proszę nie sugerować się silnikiem, gdyż to nie jest zależne w omawianym problemie)
Tutaj mamy do czynienia ze standardowym zawieszeniem M06-Z na głębokim błotniku, wygląda na to, że właściciel chcąc podnieść komfort jazdy w swojej WFM, najzwyczajniej wymienił dość niechętne w późniejszym okresie sprężyny na olejaki.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: kujawsko pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
belka nie była montowana TYLKO W s34Texas Ranger pisze:Była montowana tylko w modelach WFM z silnikiem S34.
rozumiem ,że mówimy o trzeciej belce pod zbiornikiem
Ostatnio zmieniony 2015-10-26, 22:37 przez stoker, łącznie zmieniany 1 raz.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Ku uściśleniu, wzmocnienie posiadały modele produkowane od 1963 do 1966, zarówno S34 jak i S01 i S01-Z.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: kujawsko pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
no właśnie... a później nowa historia jest pisana bo na forum tak napisały 

-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Mea culpa, byłem przekonany, że tylko S34 miły taką ramę.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Dziś powertowałem "Naprawę motocykli WFM" J.Urbańczyka, z ktorej wynika, że silniki S01, które były produkowane do 1963r. zostały zastąpione silnikami S34. Z kolei motocykle WFM M06-S01-Z1 były produkowane od 1965r. W związku z tym, czy orientujecie się, czy w latach 1963-1965 były produkowane WFM-ki że zwykłymi silnikami S01?
Odnośnie ramy, jest tu napisane, że ramy z trzecią belką były stosowane w modelach produkowanych od 1963r.
Jednocześnie napisano, że sylwetka motocykla zasadniczo została zachowana, bowiem podwozie nie uległo podstawowym zmianom, pozostały wymiary kół, kształt zbiornika i błotników.
Odnośnie ramy, jest tu napisane, że ramy z trzecią belką były stosowane w modelach produkowanych od 1963r.
Jednocześnie napisano, że sylwetka motocykla zasadniczo została zachowana, bowiem podwozie nie uległo podstawowym zmianom, pozostały wymiary kół, kształt zbiornika i błotników.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości