Zgadzam się w 100% z przedmówcą, ponieważ też mam identyczny motocykl i od dawna nie mogłem znaleźć żadnych konkretnych informacji na jego temat, baaaa nawet tabliczka znamionowa była dla mnie dziwna, do póki nie zobaczyłem zdjęcia tabliczki dodanej w tej dyskusji przez czubusa, która jest identyczna, też słabo czytelna oczywiście różni się numerami ramy i silnika;).
Pierwsze pytanie do znawców co oznacza ta liczba 3 na tabliczce czy chodzi o typ silnika S01 Z3, a druga sprawa dlaczego moc na tabliczce jest 7,5 5300, a nie 73 5300. Co do osłony, osłona czubusa na 100% jest oryginalna z wyjątkiem tych otworów. Motor jest wypasiony i niezwykle rzadki mianowicie jak mówił przedmówca to hybryda osobiście uważam najlepszy rozwiązań wizualnych i technicznych ze wszystkich poprzednich wersji, a z braku możliwości produkcyjnych, niektóre zostały uproszczone i powstała wersja B1. Model B jest na tyle rzadki że widziałem go jedynie u czubusa i u siebie no i na prospektach reklamowych
robili go tylko 1966 chyba nawet nie cały rok bo od końca 1966 wszedł model B1.
Chciałbym się dowiedzieć ile sztuk tych motocykli w ogóle zrobiono. Co ciekawe na początku myślałem że mój model to M06 64 LUX, ale na tabliczce zauważyłem B i dopiero teraz po rejestracji na forum wsk i dzięki postom z fotkom czubusa rozwikłałem tajemnicę tego modelu
. Fakt tego, jak zareagowało całe forum osób które widziały nie jedną wsk na oryginalną osłonę i ogólnie model B pozytywnie mnie zaskoczył bo widzę że mam prawdziwą perełkę, mam nadzieję że we wrześniu będę mógł się pochwalić odrestaurowanym motocyklem na częściach w 100% oryginalnych, ale w autorskim malowaniu, także na pewno osobom ceniącym sobie tylko 100% oryginalne malowanie się nie spodoba