WSK M21W2 Sport 2 - "S2"
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 2007-02-11, 10:55
- GG: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Cały zatapiacz pływaka ma około 50,5 mm, a po wciśnięciu do oporu wystaje około 14,5 mm od powierzchni na której blokuje się zagnieciona końcówka zatapiacza.
"Ci, którzy praktyki nie łączą z wiedza, są jak żeglarze kierujący statkiem bez użycia steru i kompasu, niezupełnie pewni dokąd płyną" - Leonardo da Vinci
Znalezione w necie. Do tematu jak najbardziej pasuje.
http://grzech7.wrzuta.pl/film/md89yFlmMW/wsk_sport_2
http://grzech7.wrzuta.pl/film/md89yFlmMW/wsk_sport_2
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 2007-02-11, 10:55
- GG: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Hmm, tak jak w każdym innym
Bębny sie nie zmieniają, pierw na beben nakladasz gąbeczke, a na to taka podkladka i na to slimak (nawet w jednej z mądrych książek był schemat). Jak oczywiscie nie zapomne to porobie foty i zwymiaruje puchy, bo nikt inny sie nie kwapi...
PS. Dudki miały 18-tki

PS. Dudki miały 18-tki

Ostatnio zmieniony 2007-05-06, 01:14 przez Kapiii, łącznie zmieniany 1 raz.
- Andzia
- Posty: 27
- Rejestracja: 2007-05-04, 16:05
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 2007-02-11, 10:55
- GG: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Zaszła mała pomyłka, chodziło mi o przełożenie kinematyczne "ślimaka" (czyli jakie ilości zębów na kołach zębatych ślimaka, standardowo jest chyba 20:11)kapiii pisze:Hmm, tak jak w każdym innymBębny sie nie zmieniają, pierw na beben nakladasz gąbeczke, a na to taka podkladka i na to slimak (nawet w jednej z mądrych książek był schemat). Jak oczywiscie nie zapomne to porobie foty i zwymiaruje puchy, bo nikt inny sie nie kwapi...
PS. Dudki miały 18-tki
"Ci, którzy praktyki nie łączą z wiedza, są jak żeglarze kierujący statkiem bez użycia steru i kompasu, niezupełnie pewni dokąd płyną" - Leonardo da Vinci
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Ok a wiec mam pare pytań do osób które mają S2. A wiec w niedawnym Automobiliście ukazał sie artykuł o S2. Właściciel pisze że posiada motocykl w wykonaniu exportowskim a co ciekawe jego motocykl znajduje się na http://polskiemotocykle.mik.pl/indeks_modeli.htm gdzie ma jeszcze zwykle nie chromowane błotniki a nie tak jak w exportach chromowane. Pozatym nie widze też chromowanego wydechu i paru innych detali tak znanych dla wersji exportowych. I teraz moje pytanie do was czy my też możemy uważać się za posiadaczy motocykla w wersji exportowej??? tylko dlatego bo posiadamy tylną lampe Lucas a nie poski zamiennik??
Co o tym myślicie i o wykonaniu motocykla na export ??

- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Niestety ja nie posiadam S2-ujki ale według mnie jest to normalna S2 żadna ex - jeszcze bym zrozumiał jakby tłumik był w chromie i puszki... a co do samego motorka jest bardzo ładny, no prawej kapy można się doczepić gdyż wynika to z nieprawidłowego uszczelnienia kolanka + tłumikiem ( mógłby właściciel przynajmniej przejechać szmatką ) ale cieszmy się ze takie artykuły są, nie mogę się doczekać następnego a świta mi coś po głowie o napisaniu paru ciekawych rzeczy
Znów mnie Sport zadziwił, wrzucam foty szklanek tylnich amorów w Sporcie z 75r. oby dwie szklanki są ok i mają oznaczenie 4J, natomiast w Sporcie z 74r. są dwie różne szklanki ( na focie lewa str. ) - dłuższa ( oznaczona 4C ) i krótsza ( oznaczona 3E ) --> może mi ktos powie co to za sprawka
Znów mnie Sport zadziwił, wrzucam foty szklanek tylnich amorów w Sporcie z 75r. oby dwie szklanki są ok i mają oznaczenie 4J, natomiast w Sporcie z 74r. są dwie różne szklanki ( na focie lewa str. ) - dłuższa ( oznaczona 4C ) i krótsza ( oznaczona 3E ) --> może mi ktos powie co to za sprawka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
- marekproca
- Posty: 88
- Rejestracja: 2007-01-02, 20:58
- GG: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 2007-01-06, 10:51
- GG: 0
- Lokalizacja: KRAKÓW
Dzień dobry,
jestem w trakcie "stawiania na koła" S1. W egzemplarzu który kupiłem nie było bocznej podpórki i nie bardzo widze miejsce gdzie miałaby ona byc zamontowana. Motocykl jest w wersji na rynek krajowy tj czarne puszki, szare błotniki itd. Sprzedający ( pierwszy właściciel ) zapewniał, że niczego nie brakuje i jest tak jak odebrał ze sklepu.W Automobiliście nr 11/2006 w arytykuje o S1 pisze jednak wyraźnie , że "wsk sport posiadał fabrycznie podpórkę boczną". Chciałbym wyjaśnić tę kwestię. Czy ewentualnie mógłym prosić o fotke takiej podpórki wraz z miejscem mocowania?
I jeszcze jedno pytanie: w jaki sposób uzyskano w silniku stosowanym do S1 wzrost mocy w stosunku do silnika w wersji podstawowej - czyżby zwiększono stopień sprężania?
Pozdrawiam
jestem w trakcie "stawiania na koła" S1. W egzemplarzu który kupiłem nie było bocznej podpórki i nie bardzo widze miejsce gdzie miałaby ona byc zamontowana. Motocykl jest w wersji na rynek krajowy tj czarne puszki, szare błotniki itd. Sprzedający ( pierwszy właściciel ) zapewniał, że niczego nie brakuje i jest tak jak odebrał ze sklepu.W Automobiliście nr 11/2006 w arytykuje o S1 pisze jednak wyraźnie , że "wsk sport posiadał fabrycznie podpórkę boczną". Chciałbym wyjaśnić tę kwestię. Czy ewentualnie mógłym prosić o fotke takiej podpórki wraz z miejscem mocowania?
I jeszcze jedno pytanie: w jaki sposób uzyskano w silniku stosowanym do S1 wzrost mocy w stosunku do silnika w wersji podstawowej - czyżby zwiększono stopień sprężania?
Pozdrawiam
- Gaceczkos
- Posty: 203
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Zdjęcia i wymiary stopki bocznej od WSK znajdują sie w temacie o Dudku i Bąku --> viewtopic.php?t=13 . Montowano ją do mocowania podnóżka pasażera, z lewej strony oczywiście. Katalog części milczy na temat podpórki bocznej w M21W2S. Temat większej mocy w silniku 059-3 był już na Forum omawiany --> viewtopic.php?t=708 .
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją
- qwert45
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
- Kontaktowanie:
- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
szkło stosowane w WSK-ach każdego modelu jest takie samo ( nie wiem jak w dwu ramówkach ale z zdarza sie że modele z początku lat 70 ( jedno ramówki ) mają szkło "bardziej " płaskie ) a jeśli chodzi o brzmienie tłumików to chyba bardziej stłumiony jest oczywiście od S1 ( i tak moim zdaniem jest głośny
)

- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
a tu muszę się z tobą trochę nie zgodzićMarcin pisze:szkło stosowane w WSK-ach każdego modelu jest takie samo

ja spotkałem się na razie z trzema rodzajami szkła przedniej lampy w M06B3 z początku produkcji jest szkło prążkowane pionowo z napisem zelmot oraz dwa pozostałe typy nie napisze dokładnie w jakich modelach WSK były montowane bo nie mam pojęcia ale dla porównania wstawię fotki wszystkich trzech :


no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
no więc podobnie jest u mnie z tym że ja wiem o wiele mniej niż tyMarcin pisze:wszystko co wiem o WSK-ach jest oparte o to co znalazło sie w moich rękach...

a co do szkieł z drugiego zdjęcia to bardzo możliwe jest to co napisałeś o tym z prawej strony ale ja widziałem już dużo WSK właśnie z takimi szkłami (sam takie miałem w tej niebieskiej ale mi się zbiło) , a zdjęcie pochodzi ze strony skuter-dębica w zakładce WSK 125 gdzieś za polową
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość