Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
-
andi
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: andi » 2008-04-17, 21:01
nie wiem co się stało ale wydaje się że ktoś usunął z tego tematu kilka postów.
nawiązując do fotek Żbika pisałem że były trzy rodzaje kół magnesowych, mam cała prądnicę lucasa z samego początku produkcji .
koło ma zatopione magnesy w ebonicie .

-
Mtx50
- Posty: 247
- Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
- GG: 2188809
- Moje maszyny: WSK i inne
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mtx50 » 2008-09-11, 18:12
w który roku zmieniono rodzaj wahacza ?
Polskie motocykle ymmm klasa

-
Sławek
- Posty: 15
- Rejestracja: 2008-02-11, 18:31
- GG: 2339714
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sławek » 2008-09-11, 19:01
Mtx50 pisze:który roku zmieniono rodzaj wahacza ?
1975

-
Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wężu » 2009-01-01, 16:16
W twojej Wuesce nie pasuje mi silnik, w 1975 (z tego co stwierdziliśmy kilka stron wcześniej powinien być 059). Masz ogrinalne opony?? Jak tak to powinny być to Stomile U-6 a nie tak jak w większości D-103. Kierownica wysoka jest jak najbardziej orginalna.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
-
NeoN
- Posty: 153
- Rejestracja: 2008-08-05, 20:24
- Moje maszyny: Wueska
Emzety
Komarzątka
- Lokalizacja: Grójec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NeoN » 2009-07-23, 00:00
Moja M21 W2:
- prosty kierownik
-metalowe osłony boczne
-metalowy schowek na klucze
-instalacja 12V z listwą przypiętą do filtra powietrza
-lampa z gazeli
-lampa przednia metalowa,mały licznik(do 120km/h bodajże)
-felgi chrom
-wahacz z gazeli
-zbiornik :garbaty:
-szparunki złote na błotnikach i baku, do tego org logo WSK i gumy
-silnik z miejscem na rozrusznik
-wysprzęglik przykręcany do kapy od zapłonu,
-kapa sprzęgła bez żadnego napisu, od zapłonu jest klapka i litery ZM
-
kamil104
- Posty: 67
- Rejestracja: 2007-10-13, 13:56
- GG: 9447750
- Moje maszyny: WSK M21W2 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamil104 » 2009-09-20, 12:34
wskyellow pisze:u mnie konfiguracja jesrt taka
duży, garbaty bak, plastikowa lampa przednia , plastikowe osłony boczne, plastikowa lampa tylna, plastikowy schowek na narzędzia, okrągłe kolanko, wysoka kierownica, licznik taki jak w kobuzach, wyskalowany do 140. ponadto mam bagażnik z tyłu i zaraz za siedzeniem, chromowane oparcie do trzymania, silnik z automatem sprzęgła po prawej stronie(czyli po stronie hamulca tylnego)[to jest ten silnik 059?], a na prądnicy napisane "ładowanie 6V, oświetlenie 12V", gumki na całym cylindrze i głowicy, filtr powietrza okrągły, w książkach H. Załęskiego opisany jako"tłumik redukcji szmerów ssania", stacyjka taka jak w kobuzach(czterostopniowa), prostownik selenowy czteropłytkowy pod bakiem, listwa zaciskowa taka jak w kobuzie pod siedzeniem, a kartery silnika takie jak na zdjęciach, które wstawił pietrusek<powyżej>
jaki to według was może być rocznik?
Wyposażenie dokładnie takie jak u mnie, moja to '77

Jakie masz amortyzatory?
-
marcinsud
- Posty: 26
- Rejestracja: 2010-03-13, 15:56
- GG: 0
- Moje maszyny: '73 M21W2
- Lokalizacja: Leszno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marcinsud » 2010-06-05, 20:28
Odświeżę trochę temat, bo posiadam M21W2 z roku 1973 i nurtuje mnie parę kwestii. Pierwsza wydech jak wiadomo jest mocowany w środkowej części na obejmie a w przedniej części za ucho, niestety u siebie przy ramie nie mogę znaleźć miejsca na to ucho (głupi byłem i nie robiłem zdjęć przed remontem). Druga sprawa obudowę lampy mam metalową ze stacyjką z boku bez podwyższenia na prędkościomierz, choć wchodzi ładnie w ta lampę prędkościomierz wyskalowany do 140km/h. Mam zamiar doprowadzić ją do stanu względnie oryginalnego poza malowaniem i tylnym wahaczem, który założyłem od nowszego modelu co wiązało się z przespawaniem ze starego uchwytu po osłonę łańcucha. Miałbym stary wahacz, ale niestety po jego zdjęciu wypadła z niego tulejka tak był zardzewiały.
Załączam foty miejsca w którym powinno być mocowanie tłumika oraz szpary między miejscem mocowania podnóżka kierowcy a ramą.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Brat » 2010-06-05, 23:42
Nigdy w żadnej wuesce nie było w tym miejscu mocowania tłumika. Może twój model to wsk s1 gdzie tłumik był poprowadzony górą, i mocowania dolnego przy konsoli stopki pasażera po prostu nie było.
-
marcinsud
- Posty: 26
- Rejestracja: 2010-03-13, 15:56
- GG: 0
- Moje maszyny: '73 M21W2
- Lokalizacja: Leszno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marcinsud » 2010-06-06, 09:34
Jeszcze rok temu był tam tłumik

S1 to raczej nie jest, numery ramy i silnika zgadzają się z tabliczką (którą gdzieś przesiałem) to i rok 73 się zgadza, a wtedy chyba nie było jeszcze S1. Drugim właścicielem jestem a poprzedni nie wspominał o tym, by wymieniał tą część motocykla (po czołowym wymienił przodek zbiornik, który zgniótł nogami i boczki bo jeden się pogiął). Ogólnie dziwna sprawa z tym mocowaniem i tą szparą. Zmierzę jeszcze dzisiaj długości tej poprzeczki z obu stron czy są równe, bo z jednej dochodzi elegancko, a od strony tłumika widać przerwę.
Że też nie robiłem zdjęć jak to było jeszcze w jednym kawałku...
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2010-06-06, 10:41
ta szpara to normalna rzecz po rozebraniu i złożeniu ponownym, nie prostowałeś czasem jakiś elementów przed malowaniem? Trzeba to skręcić śrubą i wszystko dojdzie

Co do uchwytu tłumika to pewnie ktoś go urwał powinien być na tym wsporniku prawych stopek.
-
marcinsud
- Posty: 26
- Rejestracja: 2010-03-13, 15:56
- GG: 0
- Moje maszyny: '73 M21W2
- Lokalizacja: Leszno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marcinsud » 2010-06-06, 11:06
no ta poprzeczka jest równa z obu stron, wspornika raczej nie prostowałem, coś czuje, że ten wspornik jednak też nie jest oryginalny od tego motóra, coś się wymyśli w każdym bądź razie jakąś chromowaną obejmę albo aluminiową się dorobi i będzie cacy ;]
-
Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Brat » 2010-06-06, 23:11
Masz wsk 175, wiec powinieneś mieć tutaj uchwyt, twoja konsola podnóżka pasażera widocznie jest od 125, gdzie takie mocowanie nie występowało.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Klaudek
- Posty: 104
- Rejestracja: 2007-11-27, 14:16
- Moje maszyny: Kobuz
- Lokalizacja: Wlkp
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Klaudek » 2010-06-20, 13:08
-
marcinsud
- Posty: 26
- Rejestracja: 2010-03-13, 15:56
- GG: 0
- Moje maszyny: '73 M21W2
- Lokalizacja: Leszno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marcinsud » 2010-06-20, 13:48
który to jest rocznik? Widzę silnik już nie wiatr i wahacz nowszy w sumie nie wiedziałem, że wychodziły z takim wahaczem i pełną osłoną.
-
Kermit
Post
autor: Kermit » 2010-06-20, 14:02
Każdy silnik w M21W2 to Wiatr tylko w 059 była pokrywa z tym właśnie napisem a w 060 już go nie było, tutaj akurat jest silnik 059 tylko ze zmienioną pokrywą (czyli oryginalny)
Bardzo ładnie zachowana WSK, taką to tylko wypolerować i postawić w pokoju.
-
Klaudek
- Posty: 104
- Rejestracja: 2007-11-27, 14:16
- Moje maszyny: Kobuz
- Lokalizacja: Wlkp
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Klaudek » 2010-06-20, 14:14
marcinsud pisze:który to jest rocznik?
Rocznik '76
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2010-06-25, 21:40
Specyfikacja na rocznik 76. W każdej 175 było siedzenie z przeszyciami ?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
mate989
- Posty: 57
- Rejestracja: 2010-12-31, 13:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK(S1, S2, lelek, dudek, kos)
SHL(gazela, M11);beta EVO
- Lokalizacja: koło Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mate989 » 2011-01-05, 11:54
Czy w tym modelu występował czujnik hamulca w tylnej piaście?
Kupię części do WSK TRIAL (pw).
-
marcinsud
- Posty: 26
- Rejestracja: 2010-03-13, 15:56
- GG: 0
- Moje maszyny: '73 M21W2
- Lokalizacja: Leszno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marcinsud » 2011-01-05, 15:59
ten co lampę stopu zapalał? Tak występował.
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2011-01-05, 17:30
Pięknie wygląda

. Jak by ją ktoś wprost spod PGRu wyciągnął linką holowniczą do dzisiejszych czasów

. Mógł byś jej fotki wrzucić na jakiś inny serwer? Bo mi się tylko załadowała pierwsza fotka...

.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość