WSK M21W2 Dudek 175
- Romano
- Posty: 198
- Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
- GG: 0
- Lokalizacja: Poddębice
- Kontaktowanie:
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-05-29, 23:37
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3 '78
WSK M21W2 Dudek '76 - Lokalizacja: Sierpc
- Kontaktowanie:
Witam!kapiii pisze:Nie wiem skąd to pytanie, rozejrzyj sie po allegro i po sklepach.... Można dostać.
Nie byłbym tego taki pewny.
Dzisiaj trzy razy liczyłem zęby w moim niedawno nabytym Dudku i wychodzi że jest 49 zębów ( a zębatka zdecydowanie wygląda na oryginał ), a takich zębatek w handlu nie widziałem.
Bedę miał do Was jeszcze kilka zapytań w związku z Dudkiem tylko zrobię zdjęcia.
ps. Mój Dudek jest z 1976 roku.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
- Romano
- Posty: 198
- Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
- GG: 0
- Lokalizacja: Poddębice
- Kontaktowanie:
Razem z Gaceczkosem zauważyliśmy dosyć ciekawą sprawę ,mianowicie chodzi o kierunkowskazy chromowane tzw. bańki. O tym ,że występują dwa rodzaje mocowań kierunkowskazów tylnych to już wiemy ( na 2 lub na jedną śrubę) lecz kierunki o różnych wygięciach ? to dość ciekawa wiadomość , nie sądzę aby to była sprawka osoby prywatnej jest to za dokładnie zrobione i zbyt precyzyjne aby samemu wykonać
hmm czyżby występowały 2 rodzaje a nawet 3 (mocowanie) tylnych kierunkowskazów ,sprawa jednak wymaga dyskusji
oto fotki
http://romano79.fotosik.pl/albumy/266650.html
hmm czyżby występowały 2 rodzaje a nawet 3 (mocowanie) tylnych kierunkowskazów ,sprawa jednak wymaga dyskusji
oto fotki
http://romano79.fotosik.pl/albumy/266650.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
moim skromnym zdaniem sądze że jest to oryginalne wygięcie, wynika z tego ze są dwa rodzaje mocowań czyli patrzące w góre i w zależności od kierunku w lewo lub w prawo, także to zauważyłem już jakiś czasem temu, zbierałem zdjęcia prawie wszystkich kierunków z allegro (itp) i dosłownie jest kilka ( w mniejszosci ) tych zgiętych w poziomie
- Dziki
- Posty: 14
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:41
- GG: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Witam!
Jestem w trakcie składania mojego Dudka z 1974 roku. Na kilku zdjęciach w necie zauważyłem że z przodu silnika jest jakaś chromowana osłona na silnik a ja znalazłem coś podobnego w częściach które do niego dostałem. To fotki mojego Dudka : http://bikepics.com/members/dziki/74174dudek/ Narazie zdjęcia wrzucane na szybko ale jak go skończę to wrzucę całą historię składania. Ma ktoś może fotkę tej osłony silnika założonej na motocyklu? Bo za cholerę nie umiem sobie tego wyobrazić. Szukam też nóżki bocznej i lusterka prawego.
Jestem w trakcie składania mojego Dudka z 1974 roku. Na kilku zdjęciach w necie zauważyłem że z przodu silnika jest jakaś chromowana osłona na silnik a ja znalazłem coś podobnego w częściach które do niego dostałem. To fotki mojego Dudka : http://bikepics.com/members/dziki/74174dudek/ Narazie zdjęcia wrzucane na szybko ale jak go skończę to wrzucę całą historię składania. Ma ktoś może fotkę tej osłony silnika założonej na motocyklu? Bo za cholerę nie umiem sobie tego wyobrazić. Szukam też nóżki bocznej i lusterka prawego.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Jakoś nie mogę teraz trafić na wyraźne zdjęcia z tym elementem. W każdym razie ten nosek ma po prostu sterczeć przed silnikiem. Jego rola pewnie ogranicza się do bycia tam. Kiedyś na forum było dobrej jakości zdjęcie tego elementu zamocowanego do motocykla ale nie mogę go zlokalizować. Myślę że jest ona tak samo potrzebna jak ta dolna osłona 
Dolna ma jeszcze jedno zadanie. Utrudnić odkręcenie spustu z komory korbowej
Takie elementy czysto dekoracyjne.
Dopisane:
Znalazłem takie oto zdjęcie autorstwa Marcina, w temacie o sportach.

Widać na nim tą tajemniczą osłonę.

Dolna ma jeszcze jedno zadanie. Utrudnić odkręcenie spustu z komory korbowej

Takie elementy czysto dekoracyjne.
Dopisane:
Znalazłem takie oto zdjęcie autorstwa Marcina, w temacie o sportach.

Widać na nim tą tajemniczą osłonę.
- Gaceczkos
- Posty: 203
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Sprawy nie ułatwia. Na pewno z kluczem nasadowym i przedłużką do niego byłoby łatwiejWojtek pisze: Dolna ma jeszcze jedno zadanie. Utrudnić odkręcenie spustu z komory korbowej
Takie elementy czysto dekoracyjne.

WSK - Wrócisz Szybciej Koleją
- DamianWSK
- Posty: 107
- Rejestracja: 2007-10-11, 15:50
- GG: 4538279
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontaktowanie:
Mój Dudek jest z roku 1975, tłumik jest nieoryginalny, co do kierownicy, to nie wiem, poprzedni właściciel mówił, że dostał WSKe z taką. Oba koła mają po 18 cali, boczki są metalowe. Miała lusterka, ponieważ na kierownicy są jeszcze mocowania. Nie ma podpórki bocznej.
Mam pytanie: czy WSK Dudek miała tą blachę do mocowania schowka pod kanapą (nad akumulatorem) ? Pytam się, ponieważ nie mam ani uchwytu ani schowka, i nie wiem czy został urwany, czy fabrycznie go nie było.
Zdjęcie mojego Dudka
Mam pytanie: czy WSK Dudek miała tą blachę do mocowania schowka pod kanapą (nad akumulatorem) ? Pytam się, ponieważ nie mam ani uchwytu ani schowka, i nie wiem czy został urwany, czy fabrycznie go nie było.
Zdjęcie mojego Dudka
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
- DamianWSK
- Posty: 107
- Rejestracja: 2007-10-11, 15:50
- GG: 4538279
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontaktowanie:
Wcześniejsze Dudki miały chyba inny wahacz , ja mam taki kanciaty jak jest w Kobuzie.
W motorynce kierownica jest dużo węższa i mniej wywinięta.Twoja kiera jest z motorynkiNie jest ani wysoka ani niska, taki pośredniak i wygląda jak motorynkowa, w swoim składaku taką miałem ;] Dudki miały wysokie kiery albo normalne niskie, przy kupnie można było sobie wybrać.
- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 2007-01-06, 10:51
- GG: 0
- Lokalizacja: KRAKÓW
Dzień dobry,
Wczoraj po długich poszukiwaniach wreszczie kupiłem Dudka. Rocznik 76. Przebieg chyba oryginalny 22500 km. Cyliner po szlifie. Bardzo się cieszę. Jest wmiarę dobrym stanie - zbornik z gumami z wąsami, kierownica wysoka z poprzeczką, pełna osłona łańcucha ( nieoryginalna), brak stopki bocznej, kierunki chromowane, boczki metalowe, są osłony silnika i cylindra i... pokrycie siedzenia nieco inne niż te które dotychczas widziałem. Decydując się na kupno Dudeczka byłem przekonany że jest nieoryginalne. Ale przeglądając ten temat i bardzo ciekawe posty SD455 stwierdziłem że w jego motocyklu siedzenie jest identyczne z moim. Może to przypadek? Obejżałem dokładnie u siebie wykonanie obicia i wygląda na ... no nie wiem listwy ozdobne są w komplecie, nie ma śladów ingerecji na haczykach od wewnątrz itd.
Jaka jest Wasza opinia? Może to kolejna zmiana wprowadzona przy końcu produkcji? A może tylko zwyczajna doróbka?
I jeszcze może ktoś ma informację - czy Dudki były eksportowane i jak były to gdzie? Pojawiają się egzemplarze w wesji jak twierdzą właściciele export ale w literaturze nie spotkałem się z informacją o ich eksporcie. ( wiem na że export szły modele S1 na bazie których został wykonany Dudek)
pozdrawiam
Wczoraj po długich poszukiwaniach wreszczie kupiłem Dudka. Rocznik 76. Przebieg chyba oryginalny 22500 km. Cyliner po szlifie. Bardzo się cieszę. Jest wmiarę dobrym stanie - zbornik z gumami z wąsami, kierownica wysoka z poprzeczką, pełna osłona łańcucha ( nieoryginalna), brak stopki bocznej, kierunki chromowane, boczki metalowe, są osłony silnika i cylindra i... pokrycie siedzenia nieco inne niż te które dotychczas widziałem. Decydując się na kupno Dudeczka byłem przekonany że jest nieoryginalne. Ale przeglądając ten temat i bardzo ciekawe posty SD455 stwierdziłem że w jego motocyklu siedzenie jest identyczne z moim. Może to przypadek? Obejżałem dokładnie u siebie wykonanie obicia i wygląda na ... no nie wiem listwy ozdobne są w komplecie, nie ma śladów ingerecji na haczykach od wewnątrz itd.
Jaka jest Wasza opinia? Może to kolejna zmiana wprowadzona przy końcu produkcji? A może tylko zwyczajna doróbka?
I jeszcze może ktoś ma informację - czy Dudki były eksportowane i jak były to gdzie? Pojawiają się egzemplarze w wesji jak twierdzą właściciele export ale w literaturze nie spotkałem się z informacją o ich eksporcie. ( wiem na że export szły modele S1 na bazie których został wykonany Dudek)
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2007-10-14, 16:59 przez V BIEG, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość