
WSK M06B3 125
- KLINAR
- Posty: 129
- Rejestracja: 2007-06-10, 10:54
- GG: 0
- Lokalizacja: STG
- Kontaktowanie:
Kurcze foty pomarańczowego dam na pewno ale dopiero za jakiś czas, muszę jechać go odebrać a moja M21W2 nawaliła... A że kupiłem kobuza za moje ostatnie pieniądze to nie mam funduszy na części , wyjeżdżam za granice w sobotę no i jak wrócę to wiadomo ze będę miał już $$ wtedy kiedy WSK będzie sprawna od razu jadę do niego, biorę go i robię zdjęcia 

- Jarek_kam
- Posty: 306
- Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
Wiem że post w tym temacie to odgrzewanie kotleta ale che sie upewnic czy moja B3 jest orginalna(no niektóre częsci) i myśle ze jak napisze tu to mnie nie zlinczujecie.marwsk pisze:Wzdaje mi sie, ze odkad wprowadzono prostokatne blotniki stosowano je juz do konca. Wydaje mi sie, ze byly to lata od ok 83-85rok,ale nie mam dokladnej wiedzy, poniewaz nie spotkalem sie osobiscie z takimi motocyklami. Moze po nr ramy i raoku produkcji bysmy je jakos skatalogowali, tzn ostatnie lata produkcji: 82-85. Kto ma niech daje szczegolne detale.

Wiec tak:
WSK cała czarna, błotki są płytkie te kwadratowe, odblasków brak, lama made in czechosłowacja. Mocowanie silnika na 3 śruby
No i numery:
mysle że rama jest od B3 nr ramy: S03448727
Silnik chyba nie.
Cylinder aluminiowy
na krućcu napis ZMD
Na karterach jest ZMD 59 na jednym na wysokosci korka wpustu oleju jest 3(lewy karter) a na drugim 4(prawy). Na lewym deklu w kółku jest SM62 i jest napisane predom a nie zmd jak na karteracha a na prawym trójkąt z napisem GIGE.
No i na tabliczce znamionowej po prawej stronie jest wybite: 051874.
I teraz moje pytanie: czy to nie jest jakiś składak? Chodzi mi o silnik bo cos mi sie nie widzi.
Ostatnio zmieniony 2008-02-21, 13:13 przez Jarek_kam, łącznie zmieniany 1 raz.
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
silnik z końca produkcji tak jak i rama czyli oryginał z tym że :
, jeśli jednak numery na silniku nabite są tuz pod cylindrem na lewym karterze pod numerem powinien być wybity model silnika (051) w innym wypadku kartery również nie są od B3
chodzi o numery na silniku ? jeśli wybite są na prawym karterze pod gaźnikiem to kartery nie są nieoryginalne od B3Jarek_kam pisze:No i na tabliczce znamionowej po prawej stronie jest wybite: 051874.
, jeśli jednak numery na silniku nabite są tuz pod cylindrem na lewym karterze pod numerem powinien być wybity model silnika (051) w innym wypadku kartery również nie są od B3

no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Jarek_kam
- Posty: 306
- Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
051874 - to są cyfry wybite na tabliczce znamionowej.
jeśli choidzi o kartery, jak to napisałeś pod gaźnikiem jest zmd 59
pod cylindrem jestna lewej połówce jest:437748051
jeśli choidzi o kartery, jak to napisałeś pod gaźnikiem jest zmd 59
pod cylindrem jestna lewej połówce jest:437748051
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
wyprodukowali ponad 437mln silników?!
- Jarek_kam
- Posty: 306
- Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
nie wiem ale mam nawet na telefonie zdjęcie
wygląda to tak: najpierw jest numer 437748 a pod tym 051
wygląda to tak: najpierw jest numer 437748 a pod tym 051
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
no właśnie, teraz się zgadza liczba - 437 tyś.
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
podsumowując masz wszystko OK , silnik i rama oryginalna z końca produkcji
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
Ma ktoś zdjęcia tej B3 w konfiguracji kolorów takiej jak pokazał Fenix?
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- KLINAR
- Posty: 129
- Rejestracja: 2007-06-10, 10:54
- GG: 0
- Lokalizacja: STG
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
Widzicie ta taka tasiemke kraciasta przy ladze z przodu? W wielu WSK spotkałem sie z czyms takim wlasnie w tym miejscu, nawet widziałem zdjecie komarka ktory byl akcentowany wlasnie czyms takim. Jak myslicie to czysty przypadek? Bo raczej dziwne zeby w fabryce oklejano tasma motory 
P.S Widać też że ma orginalnie poszycie siedzenia w barwach czarno kremowych, miło byłoby gdyby Berek wypowiedział sie bo w temacie o M21W2 jakoś nie dowierzał że moja M21W2 wyjechała z takim poszyciem z Polmozbytu lecz jeszcze z listwa aluminiowa

P.S Widać też że ma orginalnie poszycie siedzenia w barwach czarno kremowych, miło byłoby gdyby Berek wypowiedział sie bo w temacie o M21W2 jakoś nie dowierzał że moja M21W2 wyjechała z takim poszyciem z Polmozbytu lecz jeszcze z listwa aluminiowa

- Adamos
- Posty: 162
- Rejestracja: 2007-01-04, 10:07
- GG: 5534560
- Moje maszyny: WSK - M06 B1, M06 L, gil, M21W2, kos
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
Widzicie ta taka tasiemke kraciasta przy ladze z przodu? W wielu WSK spotkałem sie z czyms takim wlasnie w tym miejscu, nawet widziałem zdjecie komarka ktory byl akcentowany wlasnie czyms takim. Jak myslicie to czysty przypadek? Bo raczej dziwne zeby w fabryce oklejano tasma motory
Nie, taka taśma to w tamtych czasach był "tuning", kupowało się to w ówczesnych sklepach motoryzacyjnych w rolkach..
Little Outsider
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
Niedawno stałem się posiadaczem WSK M06 B3 z 1974 roku i mam kilka pytań dotyczących jej orginalności:
- Czy w 1974 roku montowano już gumy na baku??
- Który typ tylniej lampy był montowany(od Gazeli czy już ten nowszy)???
- Czy montowano licznik do 120 km/h taki jak w pierwszych M21W2 (tarcza identyczna jak od B1, wskazówka czerwona i innego kształtu).
- Czy zakładano siedzenia takie jak w Sport1???
- Czy w 1974 roku montowano już gumy na baku??
- Który typ tylniej lampy był montowany(od Gazeli czy już ten nowszy)???
- Czy montowano licznik do 120 km/h taki jak w pierwszych M21W2 (tarcza identyczna jak od B1, wskazówka czerwona i innego kształtu).
- Czy zakładano siedzenia takie jak w Sport1???
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
1. gum na baku nie było
2. lampa podobna do tej w gazeli ale z plastikową obwódką klosza
3. licznik do 120km/h taki jak w B1 i M21 (nie wiem o co chodzi ci z tą wskazówką)
4. siedzenie nie było takie jak w S1 (nie miało takiego przeszycia)
2. lampa podobna do tej w gazeli ale z plastikową obwódką klosza
3. licznik do 120km/h taki jak w B1 i M21 (nie wiem o co chodzi ci z tą wskazówką)
4. siedzenie nie było takie jak w S1 (nie miało takiego przeszycia)
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Adamos
- Posty: 162
- Rejestracja: 2007-01-04, 10:07
- GG: 5534560
- Moje maszyny: WSK - M06 B1, M06 L, gil, M21W2, kos
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
W B1 oryginalnie licznik był skalowany do 100km/h i miał czarny cyferblat. Więc nie mylić ze jak już czarny cyferblat to licznik wyskalowany do 120. licznik do 120km/h taki jak w B1 i M21 (nie wiem o co chodzi ci z tą wskazówką)

Little Outsider
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
Czyli narazie wymienię tylko lampę (tłumik i siedzenie zostają). Dobrze, że jednak nie było gum bo nie będę musiał odrywać z innego (gorszego) baku
Chodzi mi o taki licznik jak niżej. Sorry za jakość ale widać podobieństwo z licznikiem od B1 (oprócz wyskalowania i wskazówki).

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
Z tym licznikiem od B1 to racja był do 100km/h lecz wyglądał podobnie do tego wyskalowanego do 120km/h z późniejszych B3 i M21 między innymi . Bo jak wiadomo był jeszcze licznik wyskalowany do 100km/h z wcześniejszych modeli ten jednak miał już całkowicie inny wygląd.
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
To jak wkońcu ten mój to orginał czy przełożony z M21W2???
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
jeżeli masz licznik wyskalowany do 120km/h to oryginał
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 a następcy- 3x M06B3 73,76 i 78 rok
Tyle to wiem ale chodzi mi o model. Powinien być PRL - T52 czy no właśnie na tym co był orginalnie piszę SM65 K = 100 1968 dla porównania na posiadanym przeze mnie liczniku od B1 jest taki sam napis tylko rok 1970 czyli taki jak produkcji B1 z której pochodzi. I to mi nie pasuje bo chyba w 1968 nie robiono liczników do 120 km/h.
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość