WSK M06 : Z, Z2, L - 125
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2017-06-21, 14:29
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3, WSK 175 Dudek, WSK M06Z2
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Wiecie jak wykańczano w zetkach podnóżki pasażera ? Załóżmy, że kolor zetki ma być wiśnia, elementy metalowe podnóżków powinny być w ocynku, malowane (czarny czy jak nadwozie), czy też może w chromie ?
pozdrawiam !
pozdrawiam !
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
podnóżki w kolorze ramy
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Kto z Was zna się na WSK Z lub Z1? Tak żeby mógł ocenić po zdjęciach oryginalność motocykla?
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 2017-09-01, 06:53
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
CZ350
K-750
Ural M67
Komar 2350
WSK m06-l
Jawa 353 - Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witam,
kompletuje motocykl WSK m06-l. Posiadam zbiornik montowny na śrubę przez środek, bez kratki ale z przesuniętym w prawo wlewem paliwa. Czy jest to możliwe. Motocykl z 1960.
kompletuje motocykl WSK m06-l. Posiadam zbiornik montowny na śrubę przez środek, bez kratki ale z przesuniętym w prawo wlewem paliwa. Czy jest to możliwe. Motocykl z 1960.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Bardziej podchodzi pod WFM ale już nieraz na Forum było o tym, że czasami w produkcji kładli akurat to co zostało czy było pod ręką - takie zbiorniki są coraz rzadsze - ja bym go na Twoim miejscu zostawił...
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 2017-09-01, 06:53
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
CZ350
K-750
Ural M67
Komar 2350
WSK m06-l
Jawa 353 - Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Też tak myślałem, skoro Wsk m06-L wprowadzili, bo nie mogli sobie poradzić z wprowadzeniem wszystkich zmian zaplanowanych w wersji m06-Z to L może mieć dużo wspólnego z wsk m06 lub z wfm m06.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
To samo było z lampami...
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2015-09-28, 19:59
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m06z
- Lokalizacja: olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witam mam wsk mo6z z 1959r dużo zrobione ale nie mogę dostać szczęk hamulcowych bądź samych okładzin do 19calowych obręczy gdyż te od 18calowych są dużo grubsze, jak by to zrobić?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Walczyłem z tym samym - albo pilnikiem zjechać okładziny albo roztoczyć piasty na 135mm...
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2015-09-28, 19:59
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m06z
- Lokalizacja: olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Właśnie mógłbym na frezarce w pracy trochę zebrać z samych okładzin ale nie bardzo jest to praktyczne gdyż nowe są miękkie i po notowaniu mali zostało już jej, mam na jeden komplet stare okładziny może ktoś ma jeszcze jakieś zapasy? Możecie polecić gdzie chromowanć szprychy czy może sam ocynk?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Pisz do irena41
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 2017-09-01, 06:53
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
CZ350
K-750
Ural M67
Komar 2350
WSK m06-l
Jawa 353 - Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Zauważyłem pewną dziwną sprawę. Posiadam oryginalną tabliczkę wsk m06-z. Ciężar własny na niej jest wybity 88kg. Na tabliczce wsk m06-L cieżar własny wynosi 96kg. Skoro Z posiada głębokie błotniki, dodatkowe osłony boczne i pełnopiastowe koła (ze stopu alumunium ale jednak znacznie większe niż półbebny w L) to dlaczego jest lżejszy?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
- janosikmz19822
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
- GG: 0
- Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
- Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
I tak drogie dzieci kończy się legenda ultra lekiej super wsk Z. A Zdzisiu i kolega pojechali pksem do swych miast 
ps. była grana połówka po drodze.

ps. była grana połówka po drodze.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Gdzie tylko połówka na dwóch? Minimum 3/4 - teraz to chyba 0,7 jest...popierdzielili te miarki...
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2015-09-28, 19:59
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m06z
- Lokalizacja: olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Ma ktoś pojęcie jakim kolorem były malowane felgi i biała wstawka na baku chodzi mi o nr z palety RAL?
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-05-27, 06:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 Z2 1961r.
- Lokalizacja: Katowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Felgi podobno RAL 9006, ale jak masz Z to może chromy, lans musi być 
Wstawka mnie nie interesowała, więc pewności nie mam. W jakimś temacie było jednak to:

Wstawka mnie nie interesowała, więc pewności nie mam. W jakimś temacie było jednak to:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2015-09-28, 19:59
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m06z
- Lokalizacja: olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Dzięki
nie właśnie nie chodziło mi o kolor ala chrom tylko o biały. W oryginale takie były i raczej chce pozostać nie mogę dobrać tego białego ale z tego logo może będzie pasować. A szprychy jak zrobić ocynk czy chrom może macie coś godnego polecenia?
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Jeśłi masz ładne obręcze bez wżerów możesz się pokusić o chrom, ale tanio nie będzie. W swojej mam założone chromowane obręcze z allegro, jakość taka sobie ale przy cenie 100zł/szt nie oczekiwałem zbyt wiele (oryginalne były nie do uratowania).
Jeśli obręcze są proste i dałbym w proszek pod RAL 9006. O ile szprychy nadają sie do założenia to tylko w ocynk, pamiętaj że szprycha pracuje a chrom jest dość kruchy - kwestia czasu kiedy odpadnie. Stare szprych lubią pękać jak paluszki lajkonika, możesz się zastanowić nad nowymi (ok.2zł sztuka)
Jeśli obręcze są proste i dałbym w proszek pod RAL 9006. O ile szprychy nadają sie do założenia to tylko w ocynk, pamiętaj że szprycha pracuje a chrom jest dość kruchy - kwestia czasu kiedy odpadnie. Stare szprych lubią pękać jak paluszki lajkonika, możesz się zastanowić nad nowymi (ok.2zł sztuka)
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 2017-09-01, 06:53
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
CZ350
K-750
Ural M67
Komar 2350
WSK m06-l
Jawa 353 - Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Wie ktoś co oznacza na tabliczce znamionowej WSK m06-L "Nr. kol."? Numer koloru? Tylko kropka po Nr nie pasuje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości