WSK M21W2 Sport 2 - "S2"
- marwsk
- Posty: 169
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
- GG: 7969515
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Zielinski w swojej publikacji pisze,ze model S1 byl produkowany od 73 roku do 75. Czy posiada ktos wiedze dotyczaca miesiaca poczatku i konca produkcji? Jakie to byly nr ram? Z jakim najnizszym i najwyzszym nr ramy spotaliscie sie w S1?
''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
No ja nie mówiłem o tym zdjęciu Shoei, tylko o zdjęciu S2 podczas targów PEZETEL, bystre oko zobaczy, że moc to 14KM, czyli standardowa jednoska 175.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
To nie zmienni faktu, że foto które pokazał Shoei i opis do niego jest bardzo prawdopodobne ponieważ to właśnie około roku 73' zaczęły wychodzić Triale z silnikami o pojemności 250cc. Silniki różniły się szczegółami w budowie a co najważniejsze praktycznie wymiary silnika pozostawały takie same. Nie wiem jak ze sprzęgłem takiej 250 ale można było rozwiązać to w bardzo prosty sposób przez dodanie podkładek, pod sprężyne centralna i dodatkową tarczę. Co do reszty motocykla to wygląda typowo jak s1-EX. Shoei masz może cały artykuł? Jeśli tak to może wrzucisz na forum bo ten prototyp to ciekawa sprawa.
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Ale opis raczej nie opisuje motocykla ze zdjęcia...
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
W najnowszym Automobiliście jest artykuł na temat WSK Trial 250. Jest tam też wspomniane o zastosowani tego silnika w motocyklach innych niż trialowe - niestety nie napisze dokładnie o co tam chodziło bo czytałem pobieżnie w saloniku prasowym 

- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
kiedyś napisałem podobny temat dotyczący samych S1 ale nikt się nie udzielał wiec go zamknąłem, pisałem tam jakie różnice występowały rok po roku ( w moich egzemplarzach ), nie wiem który z kolegów ma S1 z 73r. - ciekawiłoby mnie np. nr ramy itp. - moje wspomnę są z 74 i 75r.marwsk pisze:Zielinski w swojej publikacji pisze,ze model S1 byl produkowany od 73 roku do 75. Czy posiada ktos wiedze dotyczaca miesiaca poczatku i konca produkcji? Jakie to byly nr ram? Z jakim najnizszym i najwyzszym nr ramy spotaliscie sie w S1?
- fazerofz6y
- Posty: 537
- Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne - Lokalizacja: scotland
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
moja S1 jest z 73 w dodatku wersja exportowa jak wiekszosc z was wie 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-03-19, 20:22
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Koledzy mam pytanie. Czy spotkał się ktoś z Wsk S1 ze składanym siedzeniem jak w Dudku? Kupiłem Wsk podam dane z tabliczki znamionowej: rok pr.74, nr. ramy 1365851, nr. silnika 95732. Na tabliczce jest też XEX w miejscu gdzie u Dudków jest XS. Pod silnikiem jest osłona, rama ma uchwyty do składanego siedzenia i siedzenie jak w Dudku.Podnóżki kierowcy składane.Kierownica szeroka z poprzeczką. Pozdrawiam wszystkich, czekam na wieści czy ktoś się spotkał z taką Wską.
- bing17
- Posty: 362
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Pokaż zdjęcia tej WSK z siedzeniem Dudka.
- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
to na pewno jest WSK DUDEK bo na tych tabliczkach od dudków tez jest wybite S1
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-03-19, 20:22
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Mam dwa Dudki i na żadnej tabliczce nie ma wybitej 1, mam też trzy sporty S 1 i każda ma bitą jedynkę na tabliczce znamionowej. Poza tym moja Wsk z 1974 r. ma szeroką kierownicę z poprzeczką, duży zbiornik i duże osłony jak w modelu M 21 W2. Puszki licznika i stacyjki metalowe, małe. Dudki przynajmniej te moje mają też na tabliczce bity symbol XS a ta Wsk ma symbol na tabliczce XEX.
- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
dobrze bybyło jakbys wrzucił fote.... trudno określić co to za model - bardzo mnie interesują te składane podnózki
- korba222
- Posty: 106
- Rejestracja: 2007-10-14, 20:48
- GG: 0
- Lokalizacja: Świdnik Duży
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Proszę o ocene tej stacyjki. Czy to jest od sporta bo była w zwykłej wuesce z 84 roku. Jak powinien wyglądać kluczyk do takiej stacyjki. Zwykły kluczyk nie pasuje.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- wueskajarka
- Posty: 314
- Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
- GG: 5298596
- Lokalizacja: G O R Z Ó W
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
To jest stacyjka od Charta, stosowana też w WSK Kraska a także w WSK B3, KOS z lat 1984-85.
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 2007-11-05, 16:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
no i stosowana w perkozach... jak nie masz kluczyka to możesz przełożyć wkładkę z kluczykiem od stacyjki z malucha, ja tak zrobiłem bo miałem wkładkę uszkodzoną i jest wszystko ok, wkładki niczym sie nie różnią...
ale mam nadzieję że masz resztę elementów stacyjki, tj: sprężynkę, trzy kuliki, takie miedziane blaszki i dolna pokrywke, bo bez tego stacyjka do niczego ci sie nie przyda...
ale mam nadzieję że masz resztę elementów stacyjki, tj: sprężynkę, trzy kuliki, takie miedziane blaszki i dolna pokrywke, bo bez tego stacyjka do niczego ci sie nie przyda...
- Bercik
- Posty: 104
- Rejestracja: 2007-01-02, 21:57
- GG: 9173472
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Takie stacyjki montowali tez w WSK z ostatnich lat produkcji. Mam 2 takie stacyjki (z rocznika '83 i '84). Jedna kompletna, a druga niestety wybrakowana.

Serio ? musze pokombinować bo u mnie tez kluczyka brak, ale wyszlifowałem zwykły klucz patentowy i jakos działajak nie masz kluczyka to możesz przełożyć wkładkę z kluczykiem od stacyjki z malucha, ja tak zrobiłem bo miałem wkładkę uszkodzoną i jest wszystko ok, wkładki niczym sie nie różnią...

Old VW Never Die They Just Get Lower !!!
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 2007-11-05, 16:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
tak serioBercik pisze: Serio ?

- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Tak, ale tylko od starych modeli(pojedyńczy licznik, odpalanie gałką). Te nowsze mają już inny typ
Podejdzie też od Żuka.

Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
Re: WSK Sport (modele S1 i S2)
Czy może ktoś jest w stanie mi powiedzieć kilka wiarygodnych informacji odnośnie WSK M21 W2S1 (sport). Prosiłem o pomoc niektórych tu kolegów indywidualnie ale niestety bez odzewu:
1. Czy we wszystkich sportach (S1) osłona łańcucha była częściowa, jeśli tak to do czego i w jaki sposób była mocowana. Czy występowały S1 z pełną osłoną łańcucha ?
2. Czy w S1 kostka elektryczna była montowana na błotniku tylnym czy do filtra powietrza ?
3. Gdzie był i w jakiej formie zamontowany bezpiecznik ?
4. Czy manetki kierownicy pierwotnie były bardziej gładkie jak w "cywilnych" wsk-ach czy bardziej "agresywne" - sportowe - grubożebrowane ?
5. Czy puszka narzędziowa była tylko metalowa a jeśli nie to kiedy zmieniona ją na plastikową
6. Po czym poznać że sygnał dźwiękowy jest 12V jeśli z wierzchu nie ma żadnych oznaczeń ani nr katalogowych ?
7. czy osłony przednie cylindra były montowane we wszystkich S1 czy w jakiś tylko latach (seriach) ?
8. Czy stópka boczna była taka sama jak od S2 ?
Wszystkie te wątpliwości wynikają z tego iż posiadam M21W2S1 z 1974 roku który próbuję usilnie skompletować. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i spostrzeżenia. Niezależnie od tego postuluję aby rozdzielić definitywnie tematy WSK S1 i WSK S2 ponieważ motocykle te znacznie się od siebie różnią i wrzucając wszystko do jednego "worka" robi się tu bałagan.
1. Czy we wszystkich sportach (S1) osłona łańcucha była częściowa, jeśli tak to do czego i w jaki sposób była mocowana. Czy występowały S1 z pełną osłoną łańcucha ?
2. Czy w S1 kostka elektryczna była montowana na błotniku tylnym czy do filtra powietrza ?
3. Gdzie był i w jakiej formie zamontowany bezpiecznik ?
4. Czy manetki kierownicy pierwotnie były bardziej gładkie jak w "cywilnych" wsk-ach czy bardziej "agresywne" - sportowe - grubożebrowane ?
5. Czy puszka narzędziowa była tylko metalowa a jeśli nie to kiedy zmieniona ją na plastikową
6. Po czym poznać że sygnał dźwiękowy jest 12V jeśli z wierzchu nie ma żadnych oznaczeń ani nr katalogowych ?
7. czy osłony przednie cylindra były montowane we wszystkich S1 czy w jakiś tylko latach (seriach) ?
8. Czy stópka boczna była taka sama jak od S2 ?
Wszystkie te wątpliwości wynikają z tego iż posiadam M21W2S1 z 1974 roku który próbuję usilnie skompletować. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i spostrzeżenia. Niezależnie od tego postuluję aby rozdzielić definitywnie tematy WSK S1 i WSK S2 ponieważ motocykle te znacznie się od siebie różnią i wrzucając wszystko do jednego "worka" robi się tu bałagan.
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Typ lakieru M21W2 S1
Witka
Poszukuje jakichkolwiek informacji na temat typu lakieru,którym były malowane M21W2 Sport 1-chodzi o odcień żółci.Identyczny kolor posiada na swoim Sporcie kolega Mialczaki (zdjęcia z tematu będącego na forum): http://www.wueska.pl/download/file.php?id=2147" target="_blank" target="_blank Mam świadomość że dorobiony lakier może mi się nie udać i nawet delikatna zmiana odcienia będzie dla mnie zauważalna.Jeśli ktoś spotkał się z takim lakierem lub restaurował sprzęt do oryginalnej specyfikacji,proszę o informację -dzięki z góry 
Cechy charakterystyczne dla danego modelu WSK omawiamy w tym dziale w odpowiednim temacie.
Żbiku.


Cechy charakterystyczne dla danego modelu WSK omawiamy w tym dziale w odpowiednim temacie.
Żbiku.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość