WSK M06B3 Gil 125
: 2009-11-27, 15:32
{ W BUDOWIE }
Specyfikacja na rok 1975r:
-Dostępny prawdopodobnie (proszę o dodatkowe inf) tylko w kolorze Yellow Bahama
-Błotniki płytkie w kolorze popielatym.
-Lampa przednia z pierwszych B3, metalowa, licznik 120km/h bez kominka, stacyjka umieszczona centralnie z ozdobnym "żółwikiem".
-Kierownica niska z pierwszych B3.
-Wąski zbiornik paliwa o pojemności 8l, emblematy "WSK" przykręcane, wysoki korek wlewu, gumy boczne "z wąsem", na środku pas z wytłoczoną Bramą Krakowską w Lublinie. -Osłony boczne zaprojektowane wyłącznie dla Gila z charakterystycznymi wytłoczeniami oraz oznaczeniami pojemności bo obu stronach.
-Siedzenie z aluminiową listwą, bez przeszyć.
-Kolanko zaokrąglone, tłumik znany ze zwykłych modeli WSK.
-Stopki centralne proste jak w modelu B3 z tego okresu.
-Stopka hamulca chromowana.
-Wahacz wytłoczkowy wzorowany na tym z SHL M17 "Gazela"
-Amortyzatory kryte identyczne jak w B3 z lat 73-75.
-Obydwie osłony łańcucha metalowe, dłuższa z charakterystycznym zawinięciem
-Lampa tył niemal identyczna jak w SHL M17 "Gazela" różniąca się jedynie kolorem odblasku (czerwony w WSK, biały w Gazeli) oraz kształtem "okienka" na podświetlenie tablicy.
-Chlapacz tylni dedykowany wyłącznie dla płytkich błotników.
Specyfikacja na rok 1976 oraz 1977: -Dostępne kolory: pomarańczowy, niebieski (?) (potrzebne więcej info)
-Lampa przednia metalowa z licznikiem w wersji wyskalowanej do 140km/h umieszczonym w niskim kominku oraz z stacyjką umieszczoną z boku. -Osłony bocznie (nadal metalowe) zmienione na identyczne jak w Lelku, Bąku i Dudku. -Mniejsza osłona łańcucha zmieniona na wykonaną z plastiku większa bez zaokrąglenia (prosta). -Wahacz zmieniony na zwykły z późniejszych B3. -Kierownica zmieniona na zwykłą od B3 z tego okresu (aluminiowe klamki). -Wąski zbiornik z emblematami "WSK" przyklejanymi,wysoki wlew, gumy z wąsem, na środku pas z wytłoczoną Bramą Krakowską w Lublinie.
-Siedzenie z aluminiową listwą, bez przeszyć.
-Stopki centralne zmienione na wersję wygiętą. -Stopka hamulca cynkowana.
-Amortyzatory kryte identyczne jak w B3 z lat 73-75.
-Kolanko zmienione na wygięte w 2 miejscach. -Lampa tylna zmieniona na wykonaną w całości z plastiku. -Chlapacz tylni dedykowany wyłącznie dla płytkich błotników.
Specyfikacja na rok 1978 i później: -Dostępne kolory: pomarańczowy, niebieski (?) (potrzebne więcej info)
-Lampa przednia zmieniona na plastikową z licznikiem w wersji wyskalowanej do 140km/h umieszczonym w wysokim kominku oraz z stacyjką umieszczoną z boku. -Osłony boczne zmienione na identyczne jak z modelu z roku 1977 lecz wykonane z plastiku. Z czasem napis "Gil" zastąpiono nowocześniejszym logo.
-Mniejsza osłona łańcucha plastikowa, większa prosta.
-Wahacz zwykły
-Kierownica zwykła od B3 z tego okresu (aluminiowe klamki).
-Wąski zbiornik z emblematami "WSK" przyklejanymi, wysoki wlew, gumy bez wąsa, na środku pas z wytłoczoną Bramą Krakowską w Lublinie.
-Siedzenie z aluminiową listwą, bez przeszyć.
-Stopki centralne zwykłe (wygięte).
-Stopka hamulca cynkowana.
-Amortyzatory tylne zmienione na odkryte.
-Kolanko wygięte w 2 miejscach.
-Lampa tylna wykonana w całości z plastiku.
-Chlapacz tylni dedykowany wyłącznie dla płytkich błotników.
Zdjęcia znalezione w necie, niektóre pochodzą z allegro, prospektów fabrycznych oraz kilka wykonanych przeze mnie. Dzięki za zdjęcia i informacje: sebastian440, 1angel, wujcio
Wszelkie uwagi nt. opisu proszę zgłaszać w tym temacie. Jednocześnie proszę osoby posiadające ciekawe zdjęcia Gilów i informacje na ich temat do mnie na PW.
Specyfikacja na rok 1975r:
-Dostępny prawdopodobnie (proszę o dodatkowe inf) tylko w kolorze Yellow Bahama
-Błotniki płytkie w kolorze popielatym.
-Lampa przednia z pierwszych B3, metalowa, licznik 120km/h bez kominka, stacyjka umieszczona centralnie z ozdobnym "żółwikiem".
-Kierownica niska z pierwszych B3.
-Wąski zbiornik paliwa o pojemności 8l, emblematy "WSK" przykręcane, wysoki korek wlewu, gumy boczne "z wąsem", na środku pas z wytłoczoną Bramą Krakowską w Lublinie. -Osłony boczne zaprojektowane wyłącznie dla Gila z charakterystycznymi wytłoczeniami oraz oznaczeniami pojemności bo obu stronach.
-Siedzenie z aluminiową listwą, bez przeszyć.
-Kolanko zaokrąglone, tłumik znany ze zwykłych modeli WSK.
-Stopki centralne proste jak w modelu B3 z tego okresu.
-Stopka hamulca chromowana.
-Wahacz wytłoczkowy wzorowany na tym z SHL M17 "Gazela"
-Amortyzatory kryte identyczne jak w B3 z lat 73-75.
-Obydwie osłony łańcucha metalowe, dłuższa z charakterystycznym zawinięciem
-Lampa tył niemal identyczna jak w SHL M17 "Gazela" różniąca się jedynie kolorem odblasku (czerwony w WSK, biały w Gazeli) oraz kształtem "okienka" na podświetlenie tablicy.
-Chlapacz tylni dedykowany wyłącznie dla płytkich błotników.
Specyfikacja na rok 1976 oraz 1977: -Dostępne kolory: pomarańczowy, niebieski (?) (potrzebne więcej info)
-Lampa przednia metalowa z licznikiem w wersji wyskalowanej do 140km/h umieszczonym w niskim kominku oraz z stacyjką umieszczoną z boku. -Osłony bocznie (nadal metalowe) zmienione na identyczne jak w Lelku, Bąku i Dudku. -Mniejsza osłona łańcucha zmieniona na wykonaną z plastiku większa bez zaokrąglenia (prosta). -Wahacz zmieniony na zwykły z późniejszych B3. -Kierownica zmieniona na zwykłą od B3 z tego okresu (aluminiowe klamki). -Wąski zbiornik z emblematami "WSK" przyklejanymi,wysoki wlew, gumy z wąsem, na środku pas z wytłoczoną Bramą Krakowską w Lublinie.
-Siedzenie z aluminiową listwą, bez przeszyć.
-Stopki centralne zmienione na wersję wygiętą. -Stopka hamulca cynkowana.
-Amortyzatory kryte identyczne jak w B3 z lat 73-75.
-Kolanko zmienione na wygięte w 2 miejscach. -Lampa tylna zmieniona na wykonaną w całości z plastiku. -Chlapacz tylni dedykowany wyłącznie dla płytkich błotników.
Specyfikacja na rok 1978 i później: -Dostępne kolory: pomarańczowy, niebieski (?) (potrzebne więcej info)
-Lampa przednia zmieniona na plastikową z licznikiem w wersji wyskalowanej do 140km/h umieszczonym w wysokim kominku oraz z stacyjką umieszczoną z boku. -Osłony boczne zmienione na identyczne jak z modelu z roku 1977 lecz wykonane z plastiku. Z czasem napis "Gil" zastąpiono nowocześniejszym logo.
-Mniejsza osłona łańcucha plastikowa, większa prosta.
-Wahacz zwykły
-Kierownica zwykła od B3 z tego okresu (aluminiowe klamki).
-Wąski zbiornik z emblematami "WSK" przyklejanymi, wysoki wlew, gumy bez wąsa, na środku pas z wytłoczoną Bramą Krakowską w Lublinie.
-Siedzenie z aluminiową listwą, bez przeszyć.
-Stopki centralne zwykłe (wygięte).
-Stopka hamulca cynkowana.
-Amortyzatory tylne zmienione na odkryte.
-Kolanko wygięte w 2 miejscach.
-Lampa tylna wykonana w całości z plastiku.
-Chlapacz tylni dedykowany wyłącznie dla płytkich błotników.
Zdjęcia znalezione w necie, niektóre pochodzą z allegro, prospektów fabrycznych oraz kilka wykonanych przeze mnie. Dzięki za zdjęcia i informacje: sebastian440, 1angel, wujcio
Wszelkie uwagi nt. opisu proszę zgłaszać w tym temacie. Jednocześnie proszę osoby posiadające ciekawe zdjęcia Gilów i informacje na ich temat do mnie na PW.
