WSK M06-66 S-09
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
WSK M06-66 S-09
WSK M06-66 nie wiem czy dobrze napisałem nazwę. Jeżeli macie jakieś info lub inne zdjęcia to zamieszczajcie w temacie. Silnik S-09. Fajnie było by gdyby ktoś wygrzebał z książki polskie motocykle info na temat modelu i silnika. Poniżej parę podglądowych zdjęć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Bercik
- Posty: 104
- Rejestracja: 2007-01-02, 21:57
- GG: 9173472
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-66 S-09
WSK M06-66 wszystko fajnie. A tak na serio to pierwszy raz sie spotykam z takim prototypem. Ciekawe zestawienie SHL i WSK. Wiadomo coś o silniku? 125, 175 ?
Old VW Never Die They Just Get Lower !!!
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-66 Delfin
Ja na tych zdjęciach nie widzę głowicy typu MZ, więc nie jest do chyba silnik typu Delfin.A. Zieliński, Polskie motocykle 1946-1985, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 2004, s. 27-28. pisze:Po silniku typu S-09 powstał tu [w Nowej Dębie] następny prototyp silnika o nazwie Delfin. Charakteryzował się on mniejszymi wymiarami zewnętrznymi i masą o około 3,5kg mniejszą od seryjnego silnika S-01. Nowością był cylinder odlewany ze stopu lekkiego z zalaną żeliwną tuleją i głowicą o użebrowaniu równoległym do żeber cylindra. (...) Silnik był wyposażony w gaźnik typu pegaz i współpracował z czterobiegową skrzynką przekładniową.
- wueskajarka
- Posty: 314
- Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
- GG: 5298596
- Lokalizacja: G O R Z Ó W
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-66 Delfin
Delfin był prototypem silnika do ramy otwartej z tylnym mocowaniem http://www.wueska.pl/download/file.php? ... &mode=view Czyżby to ten z pierwszej wersji WSK KOS ?
Seba, to co zamieściłeś posiada silnik chyba wywodzący się od WFM 125/150 tylko z alternatorem. Może ktos nas oswieci ?
Seba, to co zamieściłeś posiada silnik chyba wywodzący się od WFM 125/150 tylko z alternatorem. Może ktos nas oswieci ?
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-66 Delfin
Kur...de faktycznie pomyliłem się na foto wyżej to silniki S-09
a nie Delfin. Temat nadal aktualny, jeżeli chodzi o jakieś konkretne dane.

-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2008-09-18, 15:35
- GG: 0
- Lokalizacja: śl
Re: WSK M06-66 Delfin
Silniki S09 i Delfin to dwie kompletnie różne konstrukcje, często niestety mylone... Motocykl z początku tematu to WSK M06B, prototyp z silnikiem S09, w takim samym podwoziu testowano też pierwsze egzemplarze silnika W1.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-66 Delfin
viewtopic.php?f=9&t=1043
a w tym temacie model B ma inne osłony. Były jakieś 2 wersje modelu B?
a w tym temacie model B ma inne osłony. Były jakieś 2 wersje modelu B?
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2008-09-18, 15:35
- GG: 0
- Lokalizacja: śl
Re: WSK M06-66 S-09
Model B byl prototypem późniejszego B1, gdzie próbowano różne silniki i wersje oblachowania. Osłon bocznych były co najmniej 3 rodzaje.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2007-07-06, 08:45
- GG: 8277110
- Lokalizacja: Opole Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-66 S-09
to jaka jest 3 werjsa osłon bocznych? Jedna z tego tematu, druga to ten skan podany przezemnie w innym temacie a 3?
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-66 S-09
http://www.historia.swidnik.net/node/383 co wy na ten mix ?
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-66 S-09
Czysto prospektowa "B" z silnikiem S09.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-66 S-09
s09 z tego co wiem miał być jednym z wielu następców s01 który był lepszy a itak nie wszedł do produkcji
do badań na hamownie prototypy poszł już w 1957 lub 1959 (chyba ta druga data) silnik miał niby bazować na wielu elementach s01 aby szybko wejść do produkcji ale np skok i średnica wynosiły po 54mm czyli takzwany układ kwadratowy, skrzynia czterobiegowa , gaźnik g20 moc 7 koni przy 5000obr/min. silnik miał zastąpić s01 ale tak się nie stało, natomiast partia tych które wyprodukowano poszła do różnych modeli sportowych na zawody - nawet międzynarodowe i światowe - jak coś przypomne sobie to dopisze
do badań na hamownie prototypy poszł już w 1957 lub 1959 (chyba ta druga data) silnik miał niby bazować na wielu elementach s01 aby szybko wejść do produkcji ale np skok i średnica wynosiły po 54mm czyli takzwany układ kwadratowy, skrzynia czterobiegowa , gaźnik g20 moc 7 koni przy 5000obr/min. silnik miał zastąpić s01 ale tak się nie stało, natomiast partia tych które wyprodukowano poszła do różnych modeli sportowych na zawody - nawet międzynarodowe i światowe - jak coś przypomne sobie to dopisze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości