Witam.
Panowie kilka pytań do znawców polskiej myśli technicznej.
1. Czy numer ramy motocykla WSK 125 zawsze się zaczynał od SO?
2. Jaki rozmiar numeratorów trzeba do nabicia numerów na tabliczce znamionowej?
3. Jaki rozmiar numeratorów trzeba do nabicia numerów silnika.
4. Czy w M06B3 krótka osłona łańcucha była metalowa czy plastykowa?
Z góry dziękuje za pomoc.
WSK 125 - pytania techniczne
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2017-07-16, 12:51
- GG: 0
- Moje maszyny: HD -FHLTCUI, WSK 125.
- Kontaktowanie:
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 - pytania techniczne
1. Nie zawsze - pod koniec produkcji nie bili już S0...
2. 4mm
3. Nie pamiętam, ale chyba 8mm
4. Pod koniec produkcji była z tworzywa
2. 4mm
3. Nie pamiętam, ale chyba 8mm
4. Pod koniec produkcji była z tworzywa
- czankete
- Posty: 1327
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 - pytania techniczne
...BikerDS mówisz o numerze nabijanym na ramie? To potwierdzona informacja? Nigdy się z czymś takim nie spotkałem, choć mam kilka egzemplarzy całych wsk i ram z '85. Z brakiem S0 ale na tabliczce czy w starych dowodach rejestracyjnych spotkałem się wielokrotnie, na ramie jak do tej pory nie (oczywiście oprócz przebijanych)

- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 - pytania techniczne
Przepraszam, masz rację czankete. Tak - bo był problemu mojego przyjaciela, że w dowodzie nie miał S0 a na ramie było. Sorka za wprowadzenie w błąd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości