siła magnesów...
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
- zawisza154
- Posty: 66
- Rejestracja: 2007-09-09, 10:45
- GG: 0
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Kontaktowanie:
konan, to lepiej papierem ściernym ściagnąć??
WSK-a odpalona, ale są inne problemy
http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=ima ... mioj1y.jpg
http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=ima ... mioj1y.jpg
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Z tego co pisałeś wcześniej to magneto masz jajowate choć nie wiem jak to możliwe no chyba, że jakoś inaczej powyginane ściągnij dekiel tam gdzie magneto i dokładnie sprawdź co z tym jest czy magneto jest faktycznie jajowate. A co do korygowania tego papierem ściernym to nie radze za dużo roboty z tym nawet pilnikiem ciężko by to było wykształtować.
Ja raczej jak to magneto jest jajowate i pokrzywdzone tak jak mówiłeś to wymienił bym je a to zostawił w spokoju. Ale najpierw sprawdź dokładnie co dolega takie jest moje zdanie reszta należy do ciebie.
Ja raczej jak to magneto jest jajowate i pokrzywdzone tak jak mówiłeś to wymienił bym je a to zostawił w spokoju. Ale najpierw sprawdź dokładnie co dolega takie jest moje zdanie reszta należy do ciebie.
miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza
- zawisza154
- Posty: 66
- Rejestracja: 2007-09-09, 10:45
- GG: 0
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Kontaktowanie:
na pewno jest jajowate bo się juz przyglądałem. Stało sie to jak mi silnik z ramy wypadł, bo śrubki były tylko powkładane a nie przykręcone, to była moja jedyna przejażdżka na tej wsk'ce a od tamtej pory nie pali chociaż remont zrobiłem.
WSK-a odpalona, ale są inne problemy
http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=ima ... mioj1y.jpg
http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=ima ... mioj1y.jpg
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
- zawisza154
- Posty: 66
- Rejestracja: 2007-09-09, 10:45
- GG: 0
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Kontaktowanie:
jak mozna przetoczyć magnesy??125 arek pisze:tokarz przetoczył by ci magnesy
WSK-a odpalona, ale są inne problemy
http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=ima ... mioj1y.jpg
http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=ima ... mioj1y.jpg
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
może nie do końca jasno było to napisane tokarz ewentualnie mógłby przetoczyć ale bieżnie okrywającą magnesy w tych miejscach gdzie była by krzywa , ale to nie załatwiło by problemu , moim zdaniem jedynym słusznym wyjściem z tej sytuacji jest wymiana magneta na inne/nowe
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 2012-05-11, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
M06B3 - Lokalizacja: Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: siła magnesów...
Żeby nie zaśmiecać forum "nowym" tematem podepnę się z moją niewiedzą tutaj.
Otóż, czy mogę spiłować bieżnię nabiegunnika (około 1 mm) cewki zapłonowej bez żadnych konsekwencji dla wytwarzania pola magnetycznego i w konsekwencji iskry? Pytam, gdyż koło magnesowe zapożyczone z innego silnika obciera właśnie o prawą bieżnię cewki zapłonowej a nie chciałbym bezsensownie niszczyć czterdziestoletniego oryginału.
Pomoże ktoś sensowną odpowiedzią?
Z góry thanks!
Otóż, czy mogę spiłować bieżnię nabiegunnika (około 1 mm) cewki zapłonowej bez żadnych konsekwencji dla wytwarzania pola magnetycznego i w konsekwencji iskry? Pytam, gdyż koło magnesowe zapożyczone z innego silnika obciera właśnie o prawą bieżnię cewki zapłonowej a nie chciałbym bezsensownie niszczyć czterdziestoletniego oryginału.
Pomoże ktoś sensowną odpowiedzią?
Z góry thanks!
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: siła magnesów...
Zacznij od odkręcenia i przesunięcia cewki do wewnątrz iskrownika, u mnie pomogło.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość