Co dalej? POMOCY!

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 21:09

To jest prototyp WSK 125 M06-B1 a nie M06-64 EX. Ale to szczegół i nie czepiam się więcej.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Szczepan » 2012-01-28, 21:09

Mylisz się :)
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Pablo_Picasso
Posty: 388
Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
GG: 40694177
Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r.
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Pablo_Picasso » 2012-01-28, 21:09

To czekamy z niecierpliwością. :P
Pozdro.
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 21:13

Borewicz pisze:Mylisz się :)
A to dla czego. ;)

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Szczepan » 2012-01-28, 21:15

Ponieważ ta fotka to jest na prawdę M06-64 Lux.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 21:17

Ja też sobie mogę powiedzieć że mój jest export, a wy mówicie "nie" to udowodnij że to akurat M06-64 EX.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Szczepan » 2012-01-28, 21:24

Sorry , że takie małe.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 21:26

No może ale na pewno nie takie tylko szły za granice.
To w takim razie moja jest jaka? Jak w niej wszystko orginale, nic nie zmieniane tyle lat stała nie ruszana.
Ostatnio zmieniony 2012-01-28, 21:29 przez Polak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: WSK » 2012-01-28, 21:27

Polak pisze: Motor ten mogł być także przeznaczony na eksport do NRD, RFN lub Francji gdzie jednostki są takie same jak w kraju. Puszki są orginalne w każdym modelu z puszkami troche wystają .
Mylisz pojęcia, nie "mógł" tylko Ty chcesz żeby mógł, robisz na siłę ze zwykłego motocykla wersję "export" jakim on nie jest, samo słówko "mógł" jest tutaj niedorzeczne ponieważ jest tylko nic nie wartym domysłem.
To forum obaliło już nie jeden mit, teorię czy domysł na podstawie jasnych dowodów i faktów, więc jeśli chcesz aby ktoś kto na co dzień ma do czynienia z tymi sprzętami uwierzył w to co piszesz i nie wyśmiał Cię w twarz musisz to poprzeć faktami w postaci literatury, zdjeć etc, jak napisał Borewicz.
Wybacz, ale jako 15latek upierający się że ten motocykl jest 100% oryginalny, dodatkowo sprzeczając sie z gronem starych forumowiczów jesteś mało wiarygodny aby uwierzyć Ci na słowo ;-)

Pozdrawiam.
WSK
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Szczepan » 2012-01-28, 21:28

Ja swoje racje już udowodniłem teraz twoja kolej.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 21:30

WSK pisze:
Polak pisze: Motor ten mogł być także przeznaczony na eksport do NRD, RFN lub Francji gdzie jednostki są takie same jak w kraju. Puszki są orginalne w każdym modelu z puszkami troche wystają .
Mylisz pojęcia, nie "mógł" tylko Ty chcesz żeby mógł, robisz na siłę ze zwykłego motocykla wersję "export" jakim on nie jest, samo słówko "mógł" jest tutaj niedorzeczne ponieważ jest tylko nic nie wartym domysłem.
To forum obaliło już nie jeden mit, teorię czy domysł na podstawie jasnych dowodów i faktów, więc jeśli chcesz aby ktoś kto na co dzień ma do czynienia z tymi sprzętami uwierzył w to co piszesz i nie wyśmiał Cię w twarz musisz to poprzeć faktami w postaci literatury, zdjeć etc, jak napisał Borewicz.
Wybacz, ale jako 15latek upierający się że ten motocykl jest 100% oryginalny, dodatkowo sprzeczając sie z gronem starych forumowiczów jesteś mało wiarygodny aby uwierzyć Ci na słowo ;-)

Pozdrawiam.
WSK
Przyznam Ci rację, ale ja nie mogę wykluczyć tego że był za granicą i mógł być na exporcie. Może nie jako EX ale udoskonalona wg Ciebie wersja M06-64 lub bardziej luksusowsza.
Liczę sie ze zdaniem innych, cenię sobie rady innych i wskazówki. Nie zależy mi na dopięciu swego, ani mydleniu innym oczu tylko wyjaśnieniu pochodzenia.
Ostatnio zmieniony 2012-01-28, 21:35 przez Polak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Szczepan » 2012-01-28, 21:33

Prospekty czego ? Jak widać mamy potwierdzenie istnienia tylko M06-64 Lux. O żadnym eksporcie niestety nie ma mowy.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: WSK » 2012-01-29, 01:38

semtex, koniecznie podaj rocznik tej WSKi, przyznam że jest to b. interesujące.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-29, 13:54

No wydaje mi się że jest ona jakimś wyjątkiem. Nie modyfikacją włąściciela, a wyjechała taka z fabryki.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Savier » 2012-01-29, 14:30

Ta, bo w fabryce brali co leci albo co wpadło w łapy :roll:. Zgadzam się, na to nie ma reguły - oryginalnie wychodziły w 1977/1978 B3 z elementami lelka/bąka. Zostały im od produkcji to wsadzili.

PS. Fajny zabierak semtex, też ori? :D

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-29, 15:13

Savier pisze:Ta, bo w fabryce brali co leci albo co wpadło w łapy :roll:. Zgadzam się, na to nie ma reguły - oryginalnie wychodziły w 1977/1978 B3 z elementami lelka/bąka. Zostały im od produkcji to wsadzili.

PS. Fajny zabierak semtex, też ori? :D
W ostatnich latach produkcji przecierz co zostało, to wszystko zostało zużyte do produkcji. Tak samo jak kończono produkcję danego modelu.

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: WSK » 2012-01-29, 23:31

Polak pisze:No wydaje mi się że jest ona jakimś wyjątkiem. Nie modyfikacją włąściciela, a wyjechała taka z fabryki.
A byłeś przy tym jak ten motocykl wyjeżdżał z fabryki?
Masz zdjęcia jak motocykl opuszcza bramę zakładów w świdniku?
Masz zdjęcia jak stoi w lokalnym Polmozbycie z tymi puszkami?
Masz chociaż oryginalną książkę do tego motocykla?
Posiadasz przynajmniej relacje pierwszego właściciela?
Pracowałeś w fabryce, lub konsultowałeś się z człowiekiem który akurat w 1965r składał M06-64 i nadzwyczajnie zamontował oryginalnie puszki akurat do tej WSKi?

Ja znam odpowiedź na te pytania:
NIE

Zwracam się z prośbą, poprzyj swoje informację czymś konkretnym, albo przestań siać herezję, puszki w M06-64 są spotykane dosyć często, ale były doklejane przez swoich właścicieli w tamtych czasach co jest zrozumiałe, a twierdząc że ten motocykl wyjechał taki z fabryki sam wbijasz sobie nóż w plecy przy samym starcie.

Przyłóż się trochę do tego i daj jakieś lepsze zdjęcia, zdemontuj puszki i porób zdjęcia miejsca zamontowania puszki oraz miejsca na akumulator, tylko tak żeby było coś widać.Nie raź się też naszymi komentarzami ale tutaj liczą się tylko fakty a nie domysły ;-)

Pozdro.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-30, 07:27

WSK pisze:
Polak pisze:No wydaje mi się że jest ona jakimś wyjątkiem. Nie modyfikacją włąściciela, a wyjechała taka z fabryki.
A byłeś przy tym jak ten motocykl wyjeżdżał z fabryki?
Masz zdjęcia jak motocykl opuszcza bramę zakładów w świdniku?
Masz zdjęcia jak stoi w lokalnym Polmozbycie z tymi puszkami?
Masz chociaż oryginalną książkę do tego motocykla?
Posiadasz przynajmniej relacje pierwszego właściciela?
Pracowałeś w fabryce, lub konsultowałeś się z człowiekiem który akurat w 1965r składał M06-64 i nadzwyczajnie zamontował oryginalnie puszki akurat do tej WSKi?

Ja znam odpowiedź na te pytania:
NIE

Zwracam się z prośbą, poprzyj swoje informację czymś konkretnym, albo przestań siać herezję, puszki w M06-64 są spotykane dosyć często, ale były doklejane przez swoich właścicieli w tamtych czasach co jest zrozumiałe, a twierdząc że ten motocykl wyjechał taki z fabryki sam wbijasz sobie nóż w plecy przy samym starcie.

Przyłóż się trochę do tego i daj jakieś lepsze zdjęcia, zdemontuj puszki i porób zdjęcia miejsca zamontowania puszki oraz miejsca na akumulator, tylko tak żeby było coś widać.Nie raź się też naszymi komentarzami ale tutaj liczą się tylko fakty a nie domysły ;-)

Pozdro.
Motor będę remontował w całości zdjęcia na pewno prześle.

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-30, 07:32

Troche krytyki dobrze mi zrobi. :D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości