Co dalej? POMOCY!

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 13:56

Dnia 22 grudnia 2011 stałem się szczęśliwym właścicielem motocykla WSK 125 M06-64 EX z 1965 roku. Mam pewne obawy co do przerejestrowania na siebie motocykla. Z motorem wiąże się długa poplątana historia. Otóż mój dziadek kupił ją w 1980 roku od przyjaciela za dwie flaszki dobrej zagranicznej wódki. Umowa spisana, oczywiście mój dziadek za cenę wpisał wódkę. Motocykl ma na chwilę obcną Książeczkę Gwarancyjną wraz ze świadectwem nabycia pojazdu, Świadectwo Kontroli Technicznej z numerami silnika i ramy oraz Umowę Kupna Sprzedarzy. Ale nie posiadam dowodu rejestracyjnego WSK. Zgubił go dziadek. Motor nie jest przejestrowany, na dziadka ponieważ dziadek po 2 miesiącach kupił SHL M11W w Wadowichach i nie interesowała go WSK. Zastanawiam się co dalej. Proszę o porady i pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Kapiii » 2012-01-28, 15:24

Pokaż foty motocykla na początek.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 15:42

Dobra

Awatar użytkownika
sieergiej
Posty: 62
Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
..
Lokalizacja: Andrychów
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: sieergiej » 2012-01-28, 17:57

Ciekawe co w urzędzie powiedzą na cenę: 2 flaszki wódki ;).
Dziadek musi napisać oświadczenie że zgubił dowód w urzędzie się dowiesz.
"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: WSK » 2012-01-28, 18:08

Polak pisze: WSK 125 M06-64 EX z 1965 roku
Na jakiej podstawie stwierdzasz iż Twój motocykl to EX?


Twój dziadek musi napisać oświadczenie iż dowód zgubił, spisz umowę K-S ze swoim dziadkiem, zaznacz na umowie że brak dowodu rejestracyjnego.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Kapiii » 2012-01-28, 18:11

Po to właśnie na początek potrzebne są zdjęcia :)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 19:44

Tu są zdjęcia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 19:49

Jest to wersja EX ponieważ,
w wersji M06-64 nie były montowane puszki oraz głębokie błotniki (tylko płytkie w M06-64), jest inna lampa; bardziej podłużna, wspornik na wydech, tłumnik jest dłuższy niż standardowy krajowy, wykonanie specjalne. Takie modele były wypuszczane na rynek zachodni i wschodni.
PODKREŚLAM ŻE JEST ON CAŁKIEM ORGINALNY. TAKI BYŁ OD SAMEGO POCZĄTKU.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Savier » 2012-01-28, 19:54

:hah:

Kolego, M06-64 lux wygląda inaczej :).

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 19:59

Mam jeszcze do niej orginalny silnik z kwadratowym cylindrem i nietypowym układem żeber.

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 20:00

Savier pisze::hah:

Kolego, M06-64 lux wygląda inaczej :).

A jak wg. Ciebie wygląda Ex?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Savier » 2012-01-28, 20:01


Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: WSK » 2012-01-28, 20:13

Muszę Cię kolego zasmucić, ale to zwykła M06-64 z "typowymi" udoskonaleniami czyli doklejone puszki, (widać jak prawa wystaje poza ramę motocykla), przedni błotnik B1 lub rodzina jednoramówek, wspornik na wydech?- ależ każda 64 taki posiada, to wręcz charakterystyczne tak jak brak konsol czy stópki na wahaczu, z lampą miałem przyjemność spotkać się już w tym modelu, tłumik też normalny, nie widzę opaski więc na nakrętkę czyli dobry, dekielek od zapłonu masz nowszego typu, stosowany dopiero w III kwartale 1966r przy zmianie zapłonu na 31-06 także jest nieoryginalny.

Dobrze a teraz wytłumacz skąd takie tezy, że akurat ten motocykl to "export" i był wypuszczany na rynek wschodni i zachodni? chcę wiedzieć skąd biorą się takie bajki, masz chociaż napis "KPH" na liczniku a żeby tak twierdzić?

Daj fotki nietypowego układu "żeber" bo to jest też ciekawe.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 20:50

Nie piszę po to żeby się kłócić ani sprzeczać. Widzę sami znawcy lepsi niż ci sami konstruktorzy. Ja dowiodę że to EX i nie będę się więcej kłócić.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Szczepan » 2012-01-28, 20:53

Powodzenia ;) Najlepiej jakieś twarde dowody w postaci literatur, zdjęć itp.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Kermit

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Kermit » 2012-01-28, 20:56

Widzę nowy praktykant Andersena. Powodzenia ;)

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 20:59

Dla mnie sam silnik jest silnym argumentem nie ten w ramie ale ten co go opisałem.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Szczepan » 2012-01-28, 21:00

Pokaż go na początek.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 21:05

WSK pisze:Muszę Cię kolego zasmucić, ale to zwykła M06-64 z "typowymi" udoskonaleniami czyli doklejone puszki, (widać jak prawa wystaje poza ramę motocykla), przedni błotnik B1 lub rodzina jednoramówek, wspornik na wydech?- ależ każda 64 taki posiada, to wręcz charakterystyczne tak jak brak konsol czy stópki na wahaczu, z lampą miałem przyjemność spotkać się już w tym modelu, tłumik też normalny, nie widzę opaski więc na nakrętkę czyli dobry, dekielek od zapłonu masz nowszego typu, stosowany dopiero w III kwartale 1966r przy zmianie zapłonu na 31-06 także jest nieoryginalny.

Dobrze a teraz wytłumacz skąd takie tezy, że akurat ten motocykl to "export" i był wypuszczany na rynek wschodni i zachodni? chcę wiedzieć skąd biorą się takie bajki, masz chociaż napis "KPH" na liczniku a żeby tak twierdzić?

Daj fotki nietypowego układu "żeber" bo to jest też ciekawe.
Motor ten mogł być także przeznaczony na eksport do NRD, RFN lub Francji gdzie jednostki są takie same jak w kraju. Puszki są orginalne w każdym modelu z puszkami troche wystają .

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Co dalej? POMOCY!

Post autor: Polak » 2012-01-28, 21:06

Borewicz pisze:Pokaż go na początek.
Silnik jest u mojego znajomego w Kończych Małych, będę go miał u siebie za 2 tygodnie. Zdjęcia prześlę, żebyście nie myśleli że wszystkich kłamię.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości