Niedawno kupiłem ten oto motor od pierwszego własciciela.
produkcja 1978r, kupiony i zarejestrowany 1980r.
Dwa lata borykał się po magazynach.
Oprócz malowania, tłumika (ETZ250 --- strasznie szarpie jak jspuszczę gaz, czuję wibracje przy każdym poruszeniu tłoka, mam nadzieję że nie rozwalę silnika, myśleże coś się dzieje ze spalinami, nie pracują odpowiednio w tym tłumiku), przeróbki stacyjki (zapłon włącznikiem na kierownicy, światła sie cały czas palą) miał być oryginalny.... i tu się zaczynają schody.
Miał to byc KOBUZ ... hm..... no ciekawe....
Lagi z półką i błotnikiem --- dla mnie PERKOZ, numery na lagach wybite 534.
Osłona łańcucha płytka.
Lampa przednia --- ??
kolor w oryginale pomarańczowy bak i boczki, siwe błotniki 9niebieski lakier schodzi pod rozpuszczalnikiem)
Stopka boczna pod lewą nogą kierowcy.
Są kierunki, nie były zamontowana w trakcie kupna.
numer ramy S01858069
Numer ramy i silnika zgodny z dokumentami które wyszły z fabryki (są w księżce serwisowej którą otrzymałem)
Zalezy mi na odtworzeniu w oryginale ale, widząc taką chybrydę zastanawiam się nad zrobieniem wersji sport.
prosze o pomoc --- do czego łatwiej i ciekawiej dojsć zachowując oryginalność.
niebawem zdjęcia.
hej//1'
Nie wiem jak dodać zdjęcia więc dodaję link do PJ
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/105611
Zależy mi na tym aby mógłby to być oryginał lecz jak widzę tą zbieraninę części to ...... w sumie się cieszę bo jest co robić
