Współcześnie produkowane części

Odpowiedz
Awatar użytkownika
Tukan
Posty: 386
Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: pl
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Tukan » 2009-08-27, 08:46

Współczesne przerywacze do 175 - plastik wygląda jak by ktoś z g*wna go ulepił, sprężynka nie jest wygięta, ale jest prosto i strach żeby nie pękła. O dziwo po założeniu schodzą się niemal idealnie. Zobaczymy co będzie po 100km... :evil:

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: z-tomek » 2009-08-27, 21:42

Współczesny przerywacz do 125 ale ten z czarnym plastikiem. Wystarczy lekko podpiłować plastik i o dziwo wszystko pasuje. zobaczymy jak będzie w eksploatacji. Mam nadzieje że posłużą długo

SuLeK

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: SuLeK » 2009-08-27, 21:52

przerywacz taki z pomarańczowym plastikiem pasuje idealnie i służy mi juz przez około 100 km

Borys1994
Posty: 12
Rejestracja: 2009-02-26, 22:26
GG: 7919678
Lokalizacja: Czersk/Malachin
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Borys1994 » 2009-08-29, 11:19

Ostatnio kupiłem u mnie na sklepie linke licznika marki LinMor - spisuje się świetnie, nie trzeba piłować łopatki aby wszedł, do licznika tez pasuje idealnie, i nawet po ostrym zgięciu linki, licznik działa. no i kupiłm wczoraj gaźnik G20, ale o nim bede mógł wypowiedzieć się dopiero jutro gdyż dziś dopiero wkładam silnik do ramy, bo wymieniałem tryb zdawczy i zębatkę trzeciego biegu (orginały ZMD).

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: jannex » 2009-08-29, 14:57

Popychacze i ślimak sprzęgła to krzywo usrana kupa a nie cześci. Po raptem 60 km do wyrzucenia więc szkoda kasy.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: wujcio » 2009-08-29, 19:07

Dziś montowałem tulejki wałka pośredniego do WSK 175 kupione w Skutrze i niestety są tak do bani zrobione że szok ;/ otwory były skośnie jakoś w środku ;/ po wprasowaniu kartery blokowały wałki... trzeba było osiować żeby wszystko się zgrywało... porażka ;/ niewarte tych 3 zł bo trzeba poświęcić 2 h na dopasowanie tego g***a

Awatar użytkownika
Bercik
Posty: 104
Rejestracja: 2007-01-02, 21:57
GG: 9173472
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Bercik » 2009-09-04, 18:38

Witam, macie jakieś opinie na temat żeliwnych cylindrów ?
np. http://allegro.pl/item732743895_wsk_125 ... ienie.html lub
http://allegro.pl/item726867319_wsk_125 ... ienie.html

Kilka stron wcześniej jest mowa o aluminiowych, i nie maja zbyt dobrej opinii. Niestety dzisiaj pan ze szlifierni zabił mnie cena i szukam po prostu alternatywnego wyjścia.
Kanały płuczące to nie problem i tak będę pasował ze swoimi karterami.
Old VW Never Die They Just Get Lower !!!

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: z-tomek » 2009-09-04, 22:29

Ja miałem cylek współczesny zrobiłem na nim 700km i gdyby nie to że blacha odpadła z wału to jeździł bym tak do tej pory. Teraz mam oryginalnego żeliwniaka i chodzi lepiej ale to zapewne dla tego że zgrałem kanały. A te alu cylindry mają taką przewagę że jest lepsze chłodzenie bo aluminium szybciej oddaje ciepło

Awatar użytkownika
piotrek7533
Posty: 286
Rejestracja: 2008-02-14, 17:25
GG: 8916094
Moje maszyny: WSK M06B3 125 1981r
MZ ETZ 250 1983r
Polonez Caro 1.4GLI
Lokalizacja: Jarosław\Mielec
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: piotrek7533 » 2009-09-05, 18:02

Miałem aluminiowy i to jest porażka gwint za długi miękki łatwo urwać kanały mniejsze.U mnie po założeniu żeliwniaka bez żadnego korygowania kanałów jest lepsze przyśpieszenie,prędkość.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Alien » 2009-09-14, 13:55

Kupował ktoś z Was duże koło sprzęgłowe ze SD? Jego trwałość mieści się w granicach przyzwoitości?

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: pawel15 » 2009-09-14, 17:07

Kupował ktoś z was zestaw naprawczy gaźnika? Jak z jakością?

Awatar użytkownika
shlmatis
Posty: 156
Rejestracja: 2007-12-12, 12:39
GG: 12412133
Lokalizacja: Świniarsko / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: shlmatis » 2009-09-23, 09:31

POlecam dorabiane przełączniki świateł i gaszaki do pierwszych wfm i shl od użytkownika allergo: Jerzy Ada1.
Doprabia według oryginału, a części są wykonane porządnie i z dobrych materiałów
Grono motorków rośnie jak na drożdżach :)

Ekipa Południe

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: pawel15 » 2009-09-23, 15:30

Jeszcze raz napiszę bo nikt nie odpisał- czy ktoś kupował zestaw naprawczy gaźnika do WSKi 125? Jak z jakością?

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Anzel » 2009-09-23, 17:48

Testowałem zaworek komory pływakowej.Bez zastrzeżeń.Co do dysz,to byłbym bardziej sceptyczny i pokusił się o zmierzenie przepływu paliwa cm3/min.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Awatar użytkownika
Jezus
Posty: 129
Rejestracja: 2008-03-26, 15:53
GG: 5315407
Moje maszyny: M06B1 '70
Lokalizacja: Leszno/Wroclove
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Jezus » 2009-09-23, 18:00

jaką macie opinię na temat instalacji elektrycznej do B1 ze SD?
gdzie mogę zaopatrzyć się w najlepszą taką?
Amen.

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: pawel15 » 2009-09-23, 18:09

Anzel pisze:Testowałem zaworek komory pływakowej.Bez zastrzeżeń.Co do dysz,to byłbym bardziej sceptyczny i pokusił się o zmierzenie przepływu paliwa cm3/min.
A śrubki regulacyjne też są OK? Zrobione wg. oryginału(o takiej samej długości, itd)?
EDIT: Jezus , słyszałem, że współczesne instalacje elektryczne są w porządku. Popytaj kogoś kto je kupował. chyba nawet Stary i Anzel wypowiadali się, że te instalacje są OK(tylko oni chyba nie montowali instalacji do B1- Stary najprawdopodobniej tak).

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: xradusx » 2009-09-23, 23:32

Jezus pisze:jaką macie opinię na temat instalacji elektrycznej do B1 ze SD?
gdzie mogę zaopatrzyć się w najlepszą taką?
ja właśnie zakupiłem tą na tej stronie
http://www.skuterdebica.hg.pl/index.php?p=wsk&kat=E
jak przyjdzie to napisze czy jest ok ale mysle że za ta cene to nie jest kosmos

Awatar użytkownika
Jezus
Posty: 129
Rejestracja: 2008-03-26, 15:53
GG: 5315407
Moje maszyny: M06B1 '70
Lokalizacja: Leszno/Wroclove
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Jezus » 2009-09-24, 13:59

jak miałem jeszcze B3 kupiłem prywiaciarski cylinder aluminiowy na allegro, bodajże w Motonecie czy jakoś tak się ten sklep nazywał. dane mi było wydać około 90pln.
problem był z mocą, strasznie odczuwalny spadek w stosunku do cylindra żeliwnego. pewnie wina tłoka/pierścieni, ale takie dodali do kompletu.

dla porównania - w lesie jest taki podjazd pod górkę. na alu cylindrze nawet na 1 biegu nie chciała wjechać. na żeliwnym podjeżdżałem na 2 i jeszcze przyspieszała :P

za to nie uświadczyłem puchnięcia tłoka czy innych takich niespodziewanek.
Amen.

Andrzej_88

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Andrzej_88 » 2009-09-24, 15:43

Ja kupilem z SD instalacje do b3.
100% zgoda.
Montaż ok 10 min :)

wielki94
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-19, 16:15
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: wielki94 » 2009-09-24, 20:44

Nie wiem przejrzałem strony nie za dokładnie i nie wiem czy było coś mówione o nowych tłumikach chromowanych do 125 ??? jak chodzi itp http://allegro.pl/item743664827_tlumik_ ... _nowy.html
Wole wueske pchać niż skuterem jeździć

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość