-
Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Brat » 2009-08-16, 17:10
Ostatnio zmieniony 2009-08-16, 20:27 przez
Brat, łącznie zmieniany 1 raz.
-
175mirek
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 18:52
- GG: 1103489
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 175mirek » 2009-08-16, 20:06
Chyba to kierownica od Junaka M07.Jestem na 90% pewien
Edit: chyba jednak nie junak bo uchwyty na klamki są w junaku a tu nie,ale wygięta tak samo
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
-
Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Brat » 2009-08-16, 20:41
Ta kiera jest podobna do tej poniżej ale zdjecie jest troche małe i nie idzie tego dokładnie ocenić, jest tak samo płytka, i wygieta:
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-08-16, 20:48
A to nie szeroka kierownica bez poprzeczki z S2? Ja na przykład aby miec pewnosc muszę miec kierownicę w rękach i potrzymac ją jakbym prowadził motocykl.Wtedy na wyczucie potrafie określic czy to wueskowy wyrób,przeróbka wueskowego elementu czy kawałek całkiem czego innego.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Brat » 2009-08-16, 20:53
no właśnie nie od sporta miałem 2 kiery od sporta wiec wiem jak dokładnie wyglądały, ta tez jest szeroka ale inaczej trochę wygięta.
-
Agresives
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
- GG: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Agresives » 2009-08-16, 22:14
Anzel dziwie Ci się że masz takie obycie w motocyklach a niewiesz jak wygląda kierownica od motocykla S2/lelek przecież to widać na 1 rzut oka ze ta nie jest nawet w 1% do niej podobna. Przy swojej S1 masz zresztą taką samą kierownice tylko z dorzuconą poprzeczką. Pozatym wszystkie kiery od s1/s2 mają podfrezowania.
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-08-16, 22:50
Wyraźnie powiedziałem że na podstawie zdjęcia nie jestem w stanie powiedziec niczego pewnego.Kierownica bez poprzeczki to dla mnie coś zupełnie innego niż ta w mojej S1,pomimo że ma tylko odjętą rurkę.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Brat » 2010-01-03, 22:35
Ponawiam pytanie

, czy ktoś wie od czego możne być ta kierownica

fotki na początku tematu oczywiście ...
-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2010-01-04, 12:19
taka sama kierę miałem założoną w swoim trialu, ale mam też drugą. Jest to kiera prawdopodobnie od WFM z silnikiem S34 może i jeszcze gdzies była stosowana niech to potwierdzi ktoś kto zna sie na tych motocyklach
-
Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Brat » 2010-01-04, 17:01
No tak dzięki Sismon, ta kiera wygląda jak WFM'kowa, ale skąd dziurka na ssanie ?? wygląda jak fabryczna, a nie gwintowane gdzieś w warsztacie za domem

-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2010-01-04, 18:24
no tego to ja juz ci nie powiem, ale sprawdze czy w mojej kierze tez jets dziurka na ssanie
-
WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WSK » 2010-01-05, 18:10
sismon pisze: Jest to kiera prawdopodobnie od WFM z silnikiem S34
Gdzie w S34 kierownica bez mocowań na klamki

, w tamtych czasach klamki 'odpinane' miała tylko SHL.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
-
Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Brat » 2010-01-05, 19:44
patrzyłem na wfm'ki na allego i powiem ci że widziałem ze 3 wfm z takimi kierami i zwykłymi klamkami (aluminiowe), też mi to jakoś nie pasuje, ale jak są to po co się wykłucać ?

-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2010-01-06, 15:18
Oczywiście, że w pewnych rocznikach WFM były klamki wraz z mocowaniami oddzielne od kierownicy. Patrz chociażby model M06-S34 !
-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2010-01-07, 20:53
No to właśnie o tym pisałem ze wfm z silnikiem s34 ale one nie miały ssania
-
WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WSK » 2010-01-08, 18:56
Przepraszam mój błąd, przecież nawet w książce z 63'- W-F-M Instrukcja obsługi- są już klamki odczepiane.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2010-01-08, 19:12
przeprosiny przyjete
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2010-01-08, 20:39
Jako pokutę, masz wypolerować wszystkie podane przez siebie maszyny w profilu na najwyższy połysk woskiem polerskim!

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość