-
luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luk@sz » 2007-12-19, 19:16
1angel pisze:Jawa 350 też ma 5 biegów

taaaa a moja wsk ma 10 biegów

-
Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wężu » 2007-12-19, 19:23
1angel pisze:Jawa 350 też ma 5 biegów

Taaa 4 biegi i 1 luz to się zgodzę... Z ciekawości zadzwoniłem do sąsiada co ma ten zegar i twierdzi przez niego przewinęło się w cholerę i trochę Jaw/Cz ale jakoś żadna nie miała piątego biegu. No chyba że te najnowsze TS'ki miały bo na takiej nigdy nie jechał.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
-
luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luk@sz » 2007-12-19, 19:36
TS też nie miały 5 biegu bo jeździłem taką, ,a po za tym po 85roku silniki w jawach 350 nie zmieniały się
-
Pietrusek
- Posty: 112
- Rejestracja: 2007-01-11, 17:20
- GG: 0
- Lokalizacja: Łowicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Pietrusek » 2007-12-19, 20:24
Miałem kilka razy u siebie w warsztacie silnik od Cz 350 i musze powiedziec ze nigdy przedtem nie miałem tak topornego silnika do robienia i omijam ten motocykl z daleka,nie mówie ze jest to zły motocykl ale mi jakos nie asuje nie ma to jak Mz az chce sie robic ten silnik.
...rób albo nie,nigdy nie próbuj robić...
-
luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luk@sz » 2007-12-19, 20:29
Pietrusek, dokładnie te łozyska igiełkowe

a w mz prosto i jakże skutecznie
-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2007-12-19, 20:44
pisząc że mają 5 biegów chodziło mi o TS bo taką mam , i jestem przekonany że ten 5 bieg ma , zresztą jutro sprawdzę to napisze ale jak dotąd byłem tego w 100% pewny a teraz mam wątpliwości jak dotąd za często jawą nie śmigałem po drogach bo nie mogłem i tego 5 biegu o ile jest nie używałem teraz kupie sobie kask to wreszcie wyskocze nią na drogi bo inaczej nie dało
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
Firewall
- Posty: 225
- Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
- GG: 0
- Lokalizacja: Tychy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Firewall » 2007-12-19, 22:15
1angel TS-ka ma na bank 4 biegi - nie musisz sprawdzać
Zgadzam się z Wami Panowie... Mi pasuje taka charakterystyka silnika jak ma MZ-tka, tzn. krótkie biegi, dzięki czemu fajne przyspieszenie - nie zależy mi aż tak na elastyczności, jak zwolnie to redukcja i ogień
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Jawa podobnie jak WSK 175 jest wykonana z słabych materiałów przez to właśnie różne tryby lubią się sypać o tak - jak to ktoś wcześniej zauważył. W Mz-tce np. ciężko skrzynie zajeździć, minus to sprzęgło na stożku.
-
wueskajarka
- Posty: 314
- Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
- GG: 5298596
- Lokalizacja: G O R Z Ó W
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wueskajarka » 2007-12-19, 22:30
Miałem kilka Jaw i nie spotkałem 5-cio biegowej. A co do awaryjności to wg mnie ma tylko jeden mankament, zresztą podobny co nasze rodzime WSK - PRĄDY - ładowanie i zapłon (ładowanie ciągle gdzieś znika, a przy luzach na łożysku wału wypadają zapłony i silnik wraz ze wzrostem obrotów traci moc - policja ścigająca takie MOTO wie o co chodzi, hehe). Potwierdzam też że do roboty silnik jest mało wdzięczny (ileż to razy wałeczki korbowodu wpadły mi do skrzyni korbowej ...).
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!
-
danielwsk125
- Posty: 4
- Rejestracja: 2008-03-02, 21:21
-
Kontaktowanie:
Post
autor: danielwsk125 » 2008-03-06, 20:29
Cz to najgorsze pało raz pali na lewy raz na prawy nie polecam, sam jestem właścicielem takiego pałda dałem za nią okazyją cene 150zł.
-
Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wężu » 2008-03-06, 21:38
No to możesz być z siebie dumny!!! Kupiłeś gruchota za 150 zł który się psuje i potem gadasz jaki to nie chuj***y motor. A weź się przejdzieź na Jawie za 1500 zł....
Ostatnio zmieniony 2008-03-06, 22:09 przez
Wężu, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
-
Fenix
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fenix » 2008-03-06, 22:03
Nooo Wężu - zadziwiasz mnie: wreszcie mądrze patrzysz na temat i b. mądrze powiedziałeś!! Ode mnie masz
pięć .

No pewnie, że oceny o motocyklu można wypowiedzieć na podstawie raczej maszyny w dobrym stanie. A nie maszyny w agonalnym stanie: bo to padło stało się padłem właśnie dlatego, że
motórzysta tak motocykl traktował.

-
Firewall
- Posty: 225
- Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
- GG: 0
- Lokalizacja: Tychy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Firewall » 2008-03-07, 20:07
Panowie raz widziałem Jawe tak odpier*** że głowa mała. Silniczek cykał jak zegareczek=cichutko może nawej ciszej niż w Etce, tylko leciutkie popierdywanie w tłumiki, stan igiełka! Wg. właściciela Jawa osiągała 160 km/h i jestem w stanie w to uwierzyć po tym jak zobaczyłem w jakim jest stanie. Także to jest loteria na jaki egzemplarz się trafi, a to że większość jest niestety zaniedbanych to już wina właścicieli a nie samej...Jawy

-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2008-03-08, 22:06
Z Jawą jest jak z Wueską i każdym starszym sprzętem...jak zrobisz dobrze to będziesz się nim długo cieszył:)
http://pl.youtube.com/watch?v=Z-fWRuNpZ ... re=related (trochę przerobiona ale co tam)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość