Gażnik do shl M11
- mikolaj93
- Posty: 23
- Rejestracja: 2007-11-08, 21:49
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Gażnik do shl M11
Mam pytanie: jaki był montowany gaźnik w shl M11
Chciałbym się dowiedzieć gdyż za tydzień jest http://www.motoweteranbazar.com i chciałbym go nabyć.
Czy wiecie po czym rozpoznać gaźnik w dobrym stanie
Z góry Dzięki
PS. gaźnik dla wujka
Chciałbym się dowiedzieć gdyż za tydzień jest http://www.motoweteranbazar.com i chciałbym go nabyć.
Czy wiecie po czym rozpoznać gaźnik w dobrym stanie
Z góry Dzięki
PS. gaźnik dla wujka
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Co do stanu gaźnika-najważniejsza jest przepustnica. Resztę części można kupić w sklepie. Jeżeli przepustnica ma luz to gaźnik nie będzie działał poprawnie (lewe powietrze).
W SHLM11W był gaźnik GM24U (średnica gardzieli 24mm, inna śruba regulacji biegu jałowego) ale jak w innych SHL to nie wiem, ale pewnie podobnie
W SHLM11W był gaźnik GM24U (średnica gardzieli 24mm, inna śruba regulacji biegu jałowego) ale jak w innych SHL to nie wiem, ale pewnie podobnie
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
Głowy nie dam bo szkoda ale chodzi mi coś w myślach że w pierwszych Junakach M07 były te pegazy bez ssania a wcześniej...nie wiem ale popytam się w branży chłopaków. Pamiętam że nie spisywały one egzaminu przy niższych temperaturach i montowałem do niej coś na wzór filtra powietrza w starszych WFM z przesłonką wlotu powietrza. Mówiąc krótko na "Pegazie" ciężko jest zapalić ze ssaniem a bez niego to już wogóle katorga przy niższych temperaturach (dlatego go sprzedałem )
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
No nie wiem Żbiku czy Pegaz jest aż tak stary fotkę pewnie widziałeś w jakimś przedwojennym nawet bo wspólcześnie zakłada sie Pegaza bo są w lepszym stanie lub da sie latwiej naprawic niż orginale i tak zanjmi mają w silniku BSA czy w Awo jest to taka zamiana w stylu Ikova za Pegaza wspólcześnie w naszych Kobuzach bo w takich przedwojennych motocykla trudno wyregulować czy zregenrować te już niestety zjeżdżone gaźniki ale to głównie w motocyklach do podróżowania częściej bo prawdziwi maniacy zabytków którzy swoimi motocyklami wyjeżdzają tylko na zloty jeżdzą na orginałach bo silnik nie robi kilku tysięcy km w roku i nawet nie dopracowany gaźnik daje rade bez problemuŻbiKu pisze:s Wydaje mi się, że jakiś polski przedwojenny motocykl miał montowane Pegazy (gdzieś widziałem fotkę), nie kojarzysz może takiego motocykla??
taki mały off top
[ Dodano: 2008-01-07, 16:10 ]
http://www.moonchopper.com/moto/bsa01/bsa01-3.htm
Na przykład tu masz Pegaza choć nie orginalny. Motocykl od nas z miasta
- mikolaj93
- Posty: 23
- Rejestracja: 2007-11-08, 21:49
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości