Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
-
Conqeror
- Posty: 13
- Rejestracja: 2008-01-13, 20:45
- GG: 0
- Lokalizacja: ozo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Conqeror » 2008-01-22, 19:51
1angel pisze:a w ogóle to jak robiłeś te kanały młotkiem i meslem ,
Bardzo śmieszne , tulej jest wybijalna . Pilniki i kamienie szlifierskie i wiertarka.
Tak na marginesie z wsk 175 da się wybić tulej .
1angel pisze:to może wcale nie zmieniaj biegów tylko jeździj na jedynce jak tak ci ciągnie
Długa jazda na takich obortach powoduje szybsze grzanie , a jawka ma słabe chłodzenie.
Ja tylko tak zasugerowałem, jak nie wierzycie to :
http://www.extreme50.yoyo.pl/223t1012.jpg
http://www.extreme50.yoyo.pl/223t1011.jpg
To jest zdjęcie mojego pierwszego cylindra teraz okienka są dużo większe i bardziej podniesione.
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2008-01-22, 20:08
No ciekawe mistrzu ciekawe .....
Możesz opisać coś więcej jak ten patent sprawdza się dokładnie w praktyce?
-
KLINAR
- Posty: 129
- Rejestracja: 2007-06-10, 10:54
- GG: 0
- Lokalizacja: STG
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KLINAR » 2008-01-23, 01:07
Conqeror jak skombinujesz cos z cylindrem od kobuza daj znac :p Swoja droga znajomy wyciskal tulej z cylindra Charta, nagrzal cylinder i wyciskal, z reszta Conqeror podejzewam ze opisze wam to dokladnie

-
Conqeror
- Posty: 13
- Rejestracja: 2008-01-13, 20:45
- GG: 0
- Lokalizacja: ozo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Conqeror » 2008-01-24, 00:41
No Klinar wie o co chodzi. Nie podejme się ryzyka wybijania bo mam tylko 1 cylnider , a nie chciałbym niczego zrąbać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość