podwozie - nadwozie
-
spawacz84
- Posty: 5
- Rejestracja: 2008-02-12, 22:28
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: spawacz84 » 2008-07-30, 14:25
Witam, zastanawiam się jakie siedzenia i jak montowane były one do wuesek m06b1 w poszczególnych latach. Moja WSK przy siedzeniu od dołu ma dwa haczyki, ale w ramie oryginalnie nie było otworów na nie i poprzedni właściciel chamsko dorobił je szlifierką. Nie mam tabliczki na ramie więc nie wiem z jakiego jest roku. Podobny problem mam z WFM s34. Na ramie nie ma podłużnych otworów na haki siedzenia.
Moja WSK przed remontem (teraz w trakcie).

Jeszcze jedno pytanko. Na zdjęciach WSKi b1 jakie widziałem w necie, wspornik tylnego błotnika nachodzi na błotnik i jest bezpośrednio do niego przykręcony. U mnie wspornik jest zamocowany na takim dystansie. Może ta rama nie jest od B1 ??

Nie błądzi tylko ten, co nic nie robi.
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2008-07-31, 19:22
Twoja wsk to składak. Ramę z tego co widzę masz od M06B1, przedni błotnik od jakiejś B3, tylny najprawdopodobniej od M06-64, a przednie koło od ... kosa
Kanapy stopniowane były montowane w B1 w latach 1967-1969 (włącznie), płaskie były w 1970-1971. Nacięcia na ramie musisz mieć

Jeśli nie masz nacięć to jest to już cholerny składak - nacięć nie miałby M06/M06L i nie pamiętam czy M06Z.
-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2008-07-31, 22:58
hehe nawet szklanki poucinał z tego co widze żeby przód wyglądał jak z KOSa

no koło rzeczywiście nie oryginalne. ja nie mam pewności, ale chyba filtr powinien być tam przy gaźniku od razu, nie znam sie za bardzo na starszych modelach więc nie mam pewności.
tłumik i amory tylne też do wymiany... no i błotniki też... straszny składak niestety

...
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2008-07-31, 23:05
Jeśli to B1 to filtr jest ok. Łatwo to stwierdzić - jeśli ma na ramie otwory do mocowania osłon zakrywających filtr i gaźnik to jest to B1.
-
spawacz84
- Posty: 5
- Rejestracja: 2008-02-12, 22:28
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: spawacz84 » 2008-08-04, 17:01
Dzięki za odpowiedzi. Czuje że będę musiał poszukać sobie rame z osprzętem od B1. Bo skoro wszystko od czego innego...
Nie błądzi tylko ten, co nic nie robi.
-
Edi
- Posty: 13
- Rejestracja: 2008-04-03, 18:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Chełm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Edi » 2008-08-13, 22:57
Pokaże Ci jak powinna wyglądać orginalna moja jest z 1969r tylko brakuje mi orginalnego siedzenia. przepraszam że taki w negliżu

-
spawacz84
- Posty: 5
- Rejestracja: 2008-02-12, 22:28
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: spawacz84 » 2008-08-16, 14:31
Jeszcze jedno, chodzi o pręt hamulca tylnego. Powinien iść dołem poziomo czy na skos do góry? Bo widziałem tak i tak. Jeżeli pod skosem to mi nie pasuje, nie ma miejsca gdzie go puścić, chyba że mam być wygięty (co zresztą zrobiłem), ale nie wiem czy tak jest oryginalnie.
Nie błądzi tylko ten, co nic nie robi.
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2008-08-17, 20:40
Na zdjęciach w większości jest górą. Ale ja mam dołem bo u mnie tak jest lepiej. Zależy też jaką masz dźwignie rozpieraka.
-
ŻyLuŚ_WSK
- Posty: 115
- Rejestracja: 2008-04-03, 21:01
- GG: 0
- Lokalizacja: Suwałki
Post
autor: ŻyLuŚ_WSK » 2008-09-01, 17:05
A właśnie może spytam tutaj. Jeżeli mam wygięty ten pręt po lewej stronie od tylniego hamulca jak go można odprostować?
Wsk 125 M06 B3 81 roku
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2008-09-01, 20:11
Pręt - znaczy masz na myśli dźwignię rozpieraka? W późniejszych wsk była fabrycznie wygięta - daj zdjęcia.
-
ŻyLuŚ_WSK
- Posty: 115
- Rejestracja: 2008-04-03, 21:01
- GG: 0
- Lokalizacja: Suwałki
Post
autor: ŻyLuŚ_WSK » 2008-09-02, 15:43
Zdjecia nie mam jak zrobić bo moto stoi teraz na wsi a ja mieszkam w bloku w mieście, postaram się w sobote. Ale wygląda że jest wygięty nie fabrycznie. W kobuzie brata ten pręt jest prosty

Wsk 125 M06 B3 81 roku
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości