Problemy ze światłami WSK 175
- mafioza
- Posty: 8
- Rejestracja: 2007-03-04, 16:15
- Lokalizacja: Kamień\Rzeszów
- Kontaktowanie:
Problemy ze światłami WSK 175
cześć, nie wiem dla czego ale gdy zaświecę krótkie światła to mi świecą długie i krótkie a jak przełącze na długie to świecą oddzielnie, jaki może być powód?
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
- mafioza
- Posty: 8
- Rejestracja: 2007-03-04, 16:15
- Lokalizacja: Kamień\Rzeszów
- Kontaktowanie:
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
Re: Problem ze światłami
wygląda na to że zapomniałeś że lampa i żarówka od świateł potrzebują masę czyli drugi biegun który jest na ramie motocykla .mafioza pisze:cześć, nie wiem dla czego ale gdy zaświecę krótkie światła to mi świecą długie i krótkie a jak przełącze na długie to świecą oddzielnie, jaki może być powód?
Masa musi być podłączona do oprawki żarówki głównej .( kabelek od ramy do oprawki)
- mafioza
- Posty: 8
- Rejestracja: 2007-03-04, 16:15
- Lokalizacja: Kamień\Rzeszów
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
- marcin300
- Posty: 56
- Rejestracja: 2007-02-01, 19:29
- Lokalizacja: Głosków
- Kontaktowanie:
Gasnące światła
Mam wsk 175 kobuz instalacje 6v wszystko jest podłączone według schematu i gdy jadę to nagle światła przygasają ale wsk nie gaśnie czyli ładowanie ma dodam że aku mam 12v.Czy można puścić + od razu z cewki od świateł??
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Jeśli masz prądnicę 6V to i tak akumulator musisz kupić!
Które światła gasną? Pozycyjne czy mijania/drogowe? Jeśli mijania/drogowe (główne przednie światło) to coś po prostu nie kontaktuje. One nie mają nic wspólnego z akumulatorem. Są zasilane prądem zmiennym z czterech cewek połączonych szeregowo parami.
Może stacyjka wymaga jakieś konserwacji.
Jeśli mówisz o światłach pozycyjnych to również coś nie kontaktuje. Skoro silnik nie gaśnie to znaczy że prądu nie brakuje.
Akumulator zmień na 6V bo taka konfiguracja jaka jest u ciebie mija się z celem.
Które światła gasną? Pozycyjne czy mijania/drogowe? Jeśli mijania/drogowe (główne przednie światło) to coś po prostu nie kontaktuje. One nie mają nic wspólnego z akumulatorem. Są zasilane prądem zmiennym z czterech cewek połączonych szeregowo parami.
Może stacyjka wymaga jakieś konserwacji.
Jeśli mówisz o światłach pozycyjnych to również coś nie kontaktuje. Skoro silnik nie gaśnie to znaczy że prądu nie brakuje.
Akumulator zmień na 6V bo taka konfiguracja jaka jest u ciebie mija się z celem.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- wskyellow
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-05-24, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Sędziejowice
- Kontaktowanie:
- marcin300
- Posty: 56
- Rejestracja: 2007-02-01, 19:29
- Lokalizacja: Głosków
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
Czy każdemu na tym forum trzeba z osobna tłumaczyć jak przeprowadzić test prądnicy, przecież wszystko jest wielokrotnie opisane, wystarczy trochę poszukać .Wiemy już że masz instalację na 6V.
Teraz musisz uruchomić silnik(potrzebny akumulator na 6V), zakładam że silnik uruchomiony, Będzie teraz potrzebna żarówka 6V i około 10 Watt( wyciągnij z tylnej lampy podłużną żarówkę od świateł pozycyjnych i upewnij się że jest dobra ) .
Wyciągnij kable brązowy, żółty i niebieski wychodzące z prądnicy z zacisków kostki pod siedzeniem .
Podłącz brązowy kabel do jednego końca żarówki a do drugiego końca przytknij kabel żółty, żarówka powinna się oświecić .
Następnie podłącz tak samo żarówkę pomiędzy kabel brązowy i kabel niebieski, żarówka powinna się oświecić .
Pozostaje do sprawdzenia kabel czerwony, tutaj będzie potrzebna żarówka na 12V najlepiej z reflektora od świateł głównych 12V 35/35 Watt, podpinamy ją pomiędzy kabel czerwony a masę czyli np do silnika, wtedy żarówka powinna świecić .
Cały dział elektryka to jedno wielkie śmietnisko, w którym co drugi post jest o niczym .
Ręce opadają jak czyta się te posty, moja córka ze szkoły podstawojej (skończyła 1 klasę) ma większą wiedzę o elektryczności , od piszących te brednie prawie dorosłych ludzie , koledzy w tym wieku trzeba już wiedzieć jak działa mostek prostowniczy i prosta cewka ładowania, macie nieograniczony dostęp do wiedzy tylko trochę chęci z waszej strony .
- marcin300
- Posty: 56
- Rejestracja: 2007-02-01, 19:29
- Lokalizacja: Głosków
- Kontaktowanie:
- Sławek93
- Posty: 6
- Rejestracja: 2007-07-23, 11:36
- GG: 0
- Lokalizacja: Bełżyce
- Kontaktowanie:
Światła Wsk 175
Witam. Mam problem ze Światłami w wsk 175. Jest tak : Nie mam akumulatora ale wiem, że da się zrobić swiatła w wsk 175 bez akumulatora (kolega mojego brata tak ma) Nie wiem gdzie podłączyć plus. Czy do puszki pod siedzeniem (jeśli tak to powiedcie pod jaka cyfrę ze schematu poniżej) a jeśli gdzie indziej to powedcie gdzie.
Jest to schemat który sam narysowalem (tak wyglada przy mojej wsk) Te kolorowe prostokąty to wejscia na kable. Przekreślone " X " znaczy to, że mam zamalowane kabelki i nie mogę sprawdzić koloru. Proszę o pomoc. Pozdro
[shadow=red]P.S Schematy nic nie dają bo na każdym schemacie są przedstawione z akumulatorem.[/shadow]
[/img][/quote][/list]
Jest to schemat który sam narysowalem (tak wyglada przy mojej wsk) Te kolorowe prostokąty to wejscia na kable. Przekreślone " X " znaczy to, że mam zamalowane kabelki i nie mogę sprawdzić koloru. Proszę o pomoc. Pozdro
[shadow=red]P.S Schematy nic nie dają bo na każdym schemacie są przedstawione z akumulatorem.[/shadow]
- GuZioR
- Posty: 57
- Rejestracja: 2007-05-08, 16:06
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowica/Nowy Targ
- Kontaktowanie:
Każdy na forum powie ci tak że lepiej nie jeździć chwile i pieniądze która miałbyś dać na benzynę daj na akumulator...
Z nim jest najwygodniej a jak sie jeździ bez akumulatora to są same problemy i nie jest to dobre dla WSK...
W dzisiejszych czasach akumulatory nie są drogie wiec chłopie idź i sobie kup nowy i będziesz bardzo zadowolony...
JESTEŚ NOWYM UŻYTKOWNIKIEM WIEC PRZECZYTAJ REGULAMIN...
Z nim jest najwygodniej a jak sie jeździ bez akumulatora to są same problemy i nie jest to dobre dla WSK...
W dzisiejszych czasach akumulatory nie są drogie wiec chłopie idź i sobie kup nowy i będziesz bardzo zadowolony...
JESTEŚ NOWYM UŻYTKOWNIKIEM WIEC PRZECZYTAJ REGULAMIN...
Po prostu kocham to co robie...
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej WSK, schematów do motoru, danych technicznych, instrukcji obsługi na stronie http://guzior.fotosik.pl/
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej WSK, schematów do motoru, danych technicznych, instrukcji obsługi na stronie http://guzior.fotosik.pl/
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2007-02-25, 16:45
- GG: 0
- Lokalizacja: siedliszczki
- Kontaktowanie:
- Sławek93
- Posty: 6
- Rejestracja: 2007-07-23, 11:36
- GG: 0
- Lokalizacja: Bełżyce
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2007-02-25, 16:45
- GG: 0
- Lokalizacja: siedliszczki
- Kontaktowanie:
- luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości