WSK 175. chyba 76r

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175. chyba 76r

Post autor: Anzel » 2009-10-03, 23:59

Powinieneś miec najzwyklejszą stacyjkę trójprzełożeniową z kluczykiem trzpieniowym w kształcie "gwoździa". Czteropozycyjne stacyjki z czymś,co bardziej przypomina kluczyk to ostatnie lata produkcji (84-85) i były stosowane także w motorowerze Chart.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

czaja555
Posty: 75
Rejestracja: 2009-07-12, 21:18
GG: 0
Lokalizacja: Poniatowa k.Lublina
Kontaktowanie:

Re: WSK 175. chyba 76r

Post autor: czaja555 » 2009-10-04, 01:32

Anzel pisze:Czteropozycyjne stacyjki z czymś,co bardziej przypomina kluczyk to ostatnie lata produkcji (84-85) i były stosowane także w motorowerze Chart.
Taką stacyjkę mam w swojej 125 85r.Są one trójpozycyjne tzn(0123) i zeczywiście były w chartach i wueskach pod koniec. ;-) http://www.allegro.pl/item719441646_sta ... _nowa.html


MIałem na myśli tą 4(tzn 01234) pozycyjną http://a.swistak.pl/000/057/57392_1024.jpg
LUB tą z tym gwożdziem (bolcem)http://sklep.erbo.pl/photo/product_info ... 135539.jpg
pozdrawiam :-)
A co z boczkami ?

Awatar użytkownika
wskocyklista04
Posty: 282
Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
GG: 8553257
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175. chyba 76r

Post autor: wskocyklista04 » 2009-10-04, 10:53

Anzel ty chyba spojrzałeś na jego miniaturke i tam była 125 a przecież w temacie jest mowa o 175 czyli powinien miec stacyjke tą z drugiego linku.

czaja555
Posty: 75
Rejestracja: 2009-07-12, 21:18
GG: 0
Lokalizacja: Poniatowa k.Lublina
Kontaktowanie:

Re: WSK 175. chyba 76r

Post autor: czaja555 » 2009-10-04, 12:57

NO właśnie o to mi chodziło.Mam Jeszcze pytanie o boczki ,podejżewam (jak kolega stwierdzil jest to 78 r) ze boczki powinienem mieć takie jak w 125 krótkie ?Szukam w googlach i naprawdę jest ciężko znaleźć ten rocznik tak jak powinien być.z góry wielkie dzięki

czaja555
Posty: 75
Rejestracja: 2009-07-12, 21:18
GG: 0
Lokalizacja: Poniatowa k.Lublina
Kontaktowanie:

Re: WSK 175. chyba 76r

Post autor: czaja555 » 2009-10-04, 19:59

Witam ! Przeglądając stronę polmotu natrafiłem na http://www.polmot.skip.pl/index.php?mod ... ikatP&c=10 brardzo podobny do mojego kwadratowy wachacz , lampa gazela , głowica z otrworami ,amorki ,osłona łańcucha odkryta,boczki metalowe siedzenie nowy typ. Tylko przód inny lampa koło i licznik do 120 chyba. Czy orientuje się ktoś w jakim roczniku był ten prototyp na zdjęciu. I czy póżniej po prototypie powstały jakieś podobne wersje ?

jarek_moto
Posty: 111
Rejestracja: 2009-05-06, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: .......
Kontaktowanie:

Re: WSK 175. chyba 76r

Post autor: jarek_moto » 2009-10-04, 20:36

Mi się wydaje, że twoja WSK-a powinna wyglądać tak jak ta http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/79458

Choć mogę się mylić, może inni będą się lepiej orientować.

Apropo, czy ktoś się orientuje czy w 175 stosowano także szparunki na błotnikach po przejściu z garbatego zbiornika na ten zwykły? Tak było w B3 a w 175?

czaja555
Posty: 75
Rejestracja: 2009-07-12, 21:18
GG: 0
Lokalizacja: Poniatowa k.Lublina
Kontaktowanie:

Re: WSK 175. chyba 76r

Post autor: czaja555 » 2009-10-04, 21:26

Ta z linku wyzej to zwykła m21w2 bez otworów na kierunki i kierunków ,ja w swojej mam takowe otwory i kierunki aluminiowe (bańki).Czyli moze to być kobuz. nie wiem tylko w jakiej kolejnosci montowane były kierunki czy aluminiowe czy chromowane czy plastikowe. w 76 były pierwsze zmiany i jezeli pierwsze były aluminiowe to jest to kobuz.JAk się nie mylę to nie było kobuzów z takimi boczkami i amorkami ,możliwe ze boczki i amorki ktoś dokupił od innej ponieważ są one w takim samym malowaniu.

czyli ogólnie masło maślane :/

jarek_moto
Posty: 111
Rejestracja: 2009-05-06, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: .......
Kontaktowanie:

Re: WSK 175. chyba 76r

Post autor: jarek_moto » 2009-10-05, 15:43

Nie do końca masło maślane, jeśli całkowicie wykluczasz zwykłą M21W2 za sprawą tych kierunków, to pozostaje w sumie tylko jeden wariant. Na forum jest sporo kobuzów, jednego z nich prezentował kolega WSK viewtopic.php?f=72&t=5277 rocznik 1978, numer ramy zbliżony do twojego.

Boczki i amortyzatory są od starszej WSKi, kierunki w twoim motocyklu powinny być chyba aluminiowe. Zresztą jest na forum temat poświęcony Kobuzowi i jest tam trochę informacji viewtopic.php?f=9&t=36.

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK 175. chyba 76r

Post autor: WSK » 2009-10-05, 16:10

Miałem wkleić właśnie swojego, ale jakoś mi to umknęło, u mnie oczywiście jest brak kierunków (chwilowy),kierunki powinny byc aluminiowe.

Co o pełnej osłony łańcucha to niewiem, są różne opinie widziałem z roku 1978 z i bez także niewiem, u mnie nie widać aby ktoś coś kombinował itp itd.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

czaja555
Posty: 75
Rejestracja: 2009-07-12, 21:18
GG: 0
Lokalizacja: Poniatowa k.Lublina
Kontaktowanie:

Re: WSK 175. chyba 76r

Post autor: czaja555 » 2009-10-05, 19:26

Kierunki mam właśnie aluminiowe.Czyli sprawa wyjaśniła się :) tak właśnie myślałem ze to kobuz poniweaż te wszystkie klamki puszka z miejscami pod kierunki itp.Bardzo się ciesze że udałe się zidentyfikować ten sprzęt ,dziękuję wszystkim za pomoc pozdrawiam

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości