
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M05/80956
Mysle ze nasze forum popiera tylko takie starania w odbudowach motocykli zabytkowychMarkiz111 pisze:Uważam że na tym forum powinniśmy popierać starania o nadanie każdemu motocyklowi jak najbardziej oryginalnego charakteru. Przecież to jest forum o zabytkowych motocyklach. Bo WSK-i to już przecież zabytki.
Markiz111 pisze:Witajcie Forumowicze! Osobiście jestem zwolennikiem restauracji motocykli zabytkowych zgodnie z oryginałem. Czyli tak jak opuściły fabrykę. Myślę, że upiększania są tak naprawdę dewastacją zabytku jakim jest motocykl. Traci się ducha czasu i koloryzuje historię. Motocykle sprzed 50- ciu czy 70-ciu lat nie wyglądały jak lusterka. Miały słaby lakier, niezbyt ładne chromy. Wykończenia też nie były rewelacyjne. Co byście powiedzieli stając przed obrazem słynnego malarza, w którym konserwator poprawiłby kolory na bardziej jaskrawe i zmieniłby tło na weselsze, a cały obraz oprawił w ramkę z tworzywa sztucznego. Powiedzielibyście kicz! Oczywiście to są Wasze motocykle, ale myślę że jako zabytkom należy im się szacunek. Uważam że na tym forum powinniśmy popierać starania o nadanie każdemu motocyklowi jak najbardziej oryginalnego charakteru. Przecież to jest forum o zabytkowych motocyklach. Bo WSK-i to już przecież zabytki.
Ja podsumuję tylko ten kawałek bo on jest niezgodny z moimi przekonaniamiMarkiz111 pisze: (...) Osobiście jestem zwolennikiem restauracji motocykli zabytkowych zgodnie z oryginałem. Czyli tak jak opuściły fabrykę. Myślę, że upiększania są tak naprawdę dewastacją zabytku jakim jest motocykl. Traci się ducha czasu i koloryzuje historię. Motocykle sprzed 50- ciu czy 70-ciu lat nie wyglądały jak lusterka. Miały słaby lakier, niezbyt ładne chromy. Wykończenia też nie były rewelacyjne. (...)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości