Mała aktualizacja:)
w końcu uporałem się z nieszczelnością pomiędzy głowicą a cylindrem rozwiązałem to w ten sposób (za radą
Starego) :
- wyciąłem podkładkę z blachy miedzianej o grubości około 0,2 mm która pasowała idealnie do mojej głowicy
- następnym krokiem było opiłowanie rantów w głowicy ponieważ mój tłok wystaje w GMP trochę ponad rant cylindra (około 0,5 mm) jest to spowodowane tym że dałem za cienką uszczelkę między cylindrem a karterami.
- po wycięciu i dopracowaniu głowicy należy nagrzać podkładkę miedzianą do czerwoności na kuchence gazowej (trwa to dosłownie kilka sekund nie można przesadzić bo podkładka może się rozpuścić) czekamy aż ostygnie - dzięki tej operacji miedz jest bardzo miękka praktycznie jak ołów.
- wszystko montujemy skręcamy i gotowe można po jeździe dociągnąć śruby aby nic się nie poluzowało.
Dziś zrobiłem ponad 100 km motor naprawdę chodzi o niebo lepiej bo na wysokich obrotach dostał straszliwej mocy i praktycznie pod każdą górę można wyjechać (oczywiście na wyższych obrotach na 4 biegu i prędkości około 80km/h) lepiej zbiera się również od niskich obrotów na 4 biegu.
Przed uszczelnieniem głowicy był u mnie
Stary i mierzył mi sprężanie w cylindrze i okazało się że wynosi ono 9 Atm więc dosyć sporo, po uszczelnieniu na pewno jest ciut więcej.
Do nowych zadań jakie muszę wykonać dochodzi zmiana tej przedniej obręczy bo jest strasznie krzywa i już mnie to wkurza ;/ przy prędkości powyżej 60 km/h strasznie trzepie całym przodem (jest w jednym miejscu bachnięta ;/) i teraz moje pytanie brzmi tak czy lepiej kupić tanią Awine ( bo mam i tak wąską opone) czy lepiej dać te ponad 200 zł za te włoskie?
Przedstawiam fotki z dzisiejszej wyprawy:
(od tego upału wyleciał mi smar ze ślimaka - widać na foto jak mi się ubabrała piasta

)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/944 ... 74590.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad0 ... b76c0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5b ... b8464.html