WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Riders

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: Riders » 2011-05-10, 21:15

Nie możesz tego powoli zbić?

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: maykii » 2011-05-10, 21:19

Umiejętnie można to zbić tylko żeby nie porobić zadziorów itp. ale jak zrobisz jakiś zadzior to zawsze można pilnikem delikatnie spiłować...
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
man on the WSK
Posty: 295
Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983
Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: man on the WSK » 2011-05-10, 21:53

Mógłbyś coś dokładniej napisać jak to zbić, bo mam ten sam problem w mojej M21W2 i nie wiem jak to ugryźć.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2011-05-10, 22:24

Delikatnie podgrzeję w połowie lagę i zbiję to - myślę, że pójdzie.

Najbardziej mnie martwi jakim olejem to zalać, tematów dużo tyle ile osób tyle opinii :(
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: maykii » 2011-05-10, 23:00

60ml hipolu i 50ml lub 40ml amortyzolu. Zrobisz jak wolisz.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: wujcio » 2011-05-10, 23:05

maykii pisze:60ml hipolu i 50ml lub 40ml amortyzolu. Zrobisz jak wolisz.
To się zdecyduj w końcu sam pisałeś w temacie o regeneracji amorów neona że to 110 ml dotyczy zawieszenia od kosa a nie zwykłego
PS do kosa 110 ml to za mało ;)

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: maykii » 2011-05-10, 23:08

wujcio przeczytaj tamten temat i dowiesz się, że pisałem o "standardowym" zwieszeniu ;) do KOSa lałem jakoś 170ml na lagę.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2011-05-10, 23:11

No to się zdecydujcie :)
20 ml to duża różnica.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 424
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: Marcin » 2011-05-10, 23:47

Dziwne że nikt koledze nie powiedział, że jeśli nie przyklei tego odłamanego zgarniacza to się nic nie stanie :!: jak wiadomo a może i nie bo nikt tego nie napisał, że starsze zawieszenia ( jak np. w moim Sporcie z 74 i 75 roku ) miały inne tulejki, które byłby zabezpieczane pierścieniem ( bez tego "denka", które widac na fotce odłamane ) - więc tu jest podobnie, pierścienia nie ma bo jest osadzony na ciasno ...
A co do ściągania tego - ja robie tak, że górną tulejkę smaruje oliwą ile sie da i ruchem góra dół uderzam o ta na dole az spadnie, jesli chodzi o jakieś usterki to ja żadnych nie wykryłem, a podgrzewać nie ma co bo tylko spieprzysz nastepne zgarniacze

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2011-05-11, 00:17

A mi się wydaje, że to ma być.
Dodatkowo przychodzi do tego uszczelka, która zapobiega wydostawaniu się oleju :)
No i laga się opiera przecież na tej tulejce.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 424
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: Marcin » 2011-05-11, 00:25

AudioBas pisze:A mi się wydaje, że to ma być.
Dodatkowo przychodzi do tego uszczelka, która zapobiega wydostawaniu się oleju :)
No i laga się opiera przecież na tej tulejce.
fakt racja, nie zwróciłem uwagi ze te rury z lat 80 nie mają wspawanej podkładki jak te z lat 70 i starszych, wychodzi na to ze trzeba nową dać, skoro sie opiera laga to nie może być klejone :/

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2011-05-11, 11:28

Tak się dziś zastanowiłem.
Po co ja mam przekładać same te tuleje?
Przecież mogę całe przełożyć lagi :P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


No i czym to zalać??????

Mam na stanie:

10W40
15W40
Hipol :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

hartman

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: hartman » 2011-05-11, 18:06

Ja zalałem swoim starym olejem do amorów w rowerze "grwaitacyjnym" gdzie zawiecha była pare razy tak skomplikowana i było elegancko więc w takiej wsce myślę ,że powinien się bdb sprawdzić.Niestety zbyt tani nie jest.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mateusz 46
Posty: 231
Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
Moje maszyny: rm 125
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: mateusz 46 » 2011-05-11, 22:04

tak jak hartman pisze zalej przód olejem z oznaczeniem 'fork' to typowy olej do zawieszeń wiec bedzie gładko pracowac na takim oleju
Ekipa Północ

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2011-05-12, 09:34

Wspomniane przez Was oleje są rzadkie (5-20W).

Co myślicie, aby zalać 15W40 zmieszane z Hipol'em?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Radek_SDZ

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: Radek_SDZ » 2011-05-12, 10:22

Audio a co robisz z tylnym zawieszeniem? Chodzi mi o amortyzatory... Bo z tego co widze to do naszych ciezko cos dokupic... Ja kupilem oringi ale tych uszczelniaczy i pierscionkow nigdzie nie ma :( Cala moja nadzieja w Lodzkim MWB :) a jak juz tam nic nie znajde to chyba ze starych amorkow bede musial cos zlozyc... A ty jak robisz?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2011-05-12, 10:57

Ja na szczęście mam w dobrym stanie tłoczek i pierścienie.
Oringi również kupiłem (masaaakra chyba w 15 sklepach szukałem).
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Pawlasty
Posty: 18
Rejestracja: 2011-05-04, 16:42
GG: 0
Moje maszyny: SHL M11W
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: Pawlasty » 2011-05-12, 14:29

Przy okazji chciałbym się przywitać, bo jestem tutaj nowy :) WSK'i tylko pozazdrościć, przeglądam na bieżąco Twój temat i jestem pod wrażeniem dokładności i pracy jaką wkładasz w swój motocykl... Nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogratulować i życzyć równie szybkich postępów na dalszych etapach regeneracji :) Również mam B3, ale nieco starszą bo jeszcze garbuske i z końcem roku akademickiego zabieram się za przywrócenie jej do normalności, gdyż ojciec ją trochę 'skrzywdził' :) nie powiem jak bo mnie wyklniecie, ale jak tylko nabierze "ludzkich" kształtów to pochwalę się nią na forum :) pozdrowienia

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: AudioBas » 2011-05-12, 18:45

Uffffffffffff.......


Dziś prace ruszyły ostro do przodu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)

Post autor: Savier » 2011-05-12, 19:38

Pełen profesjonalizm. Jakby tutaj powiedzieć - wszystko jest nieskazitelne ;-). Amorki, przód jak i tył, wyglądają bardzo ładnie. Trzymam kciuki za dalszy postęp prac.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości