WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Awatar użytkownika
Ksiądz
Posty: 72
Rejestracja: 2011-05-30, 15:51
GG: 2067946
Moje maszyny: WSK 175 M21W2S1 Sport '75

WSK M06B3 '75
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Ksiądz » 2011-07-13, 12:10

Chłopaki, pomocy! Wymieniłem skrzynię biegów w swojej wuesce, przy składaniu rozleciało mi się łożysko igiełkowe. złożyłem je na nowo, ładnie działalo. Przy skręcaniu karterów stało się takie coś jak na zdjeciu. wyłupał się kawałek kartera, na dodatek dostałem kawałkiem łozyska w zęby, krew się leje itp. Podpowiedzcie co zrobic, czy to jakoś naprawić, czy kupić inne kartery, a moze sprzedac cały motor, bo już mnie to do łez doprowadza ; (
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nie płacz kiedy odjadę, żółtą WueSKą na autostradę.

Awatar użytkownika
wskmaniak
Posty: 143
Rejestracja: 2008-04-11, 20:36
GG: 12695501
Moje maszyny: Jawa TS 350 , WSK Kos
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: wskmaniak » 2011-07-13, 13:43

Wydaje mi sie że najlepszym rozwiązaniem jest wymiana karterów. Ale co to sie podziało że wałek zdawczy nie zablokował sie o karter w srodku silnika tylko wypchnął tak łożysko
UNIA TARNÓW

Awatar użytkownika
Ksiądz
Posty: 72
Rejestracja: 2011-05-30, 15:51
GG: 2067946
Moje maszyny: WSK 175 M21W2S1 Sport '75

WSK M06B3 '75
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Ksiądz » 2011-07-13, 16:42

Łozysko mi się rozleciało, tzn igiełki wyleciały. Na smar poskładałem je, złozyłem, kręciło się ładnie, tak jak powinno byc. Składając poczułem opór, ale myślałem że tak powinno byc, skręciłem śruby i buch, pękło. Nie wiem co zrobić, mozę jakoś to skleić, albo dać jakąś podkładkę pod zębatkę.
Nie płacz kiedy odjadę, żółtą WueSKą na autostradę.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: wujcio » 2011-07-13, 17:01

musiały Ci kły nie wejść w tryb zdawczy.
Jedynie w grę wchodzi wymiana karterów lub spawanie i obróbka pod simering.
Ja też tak sobie załatwiłem kartery bo w złą stronę chciałem wypchać simering (ta podkładka co jest za szalką od łożyska igiełkowego) mam je zaspawane ale nie mam kiedy tego dopracować

przy skręcaniu trzeba wszystko najpierw złożyć na sucho bez uszczelki i silikonu a nie skręcać na chama...

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: AudioBas » 2011-07-13, 17:35

Zęby całe??

Rozbierz całość i popatrz jak to wygląda w środku, może uda się pospawać jakoś sensownie....
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Ksiądz
Posty: 72
Rejestracja: 2011-05-30, 15:51
GG: 2067946
Moje maszyny: WSK 175 M21W2S1 Sport '75

WSK M06B3 '75
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Ksiądz » 2011-07-13, 18:22

Zęby w miarę ok, rozcięło mi dziąsło, ale już jest ok, przy gryzieniu boli tylko. Rozbiore mozę jutro, teraz już mnie to do płaczu doprowadza. Jak to mówię, "muszę sie z tym przespać"
Nie płacz kiedy odjadę, żółtą WueSKą na autostradę.

Awatar użytkownika
Ksiądz
Posty: 72
Rejestracja: 2011-05-30, 15:51
GG: 2067946
Moje maszyny: WSK 175 M21W2S1 Sport '75

WSK M06B3 '75
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Ksiądz » 2011-07-18, 17:08

Udało sie! Naprawiłem ;D Działa wszystko. A więc tak. Może dziwne rozwiązanie, ale skuteczne. Ten urwany kawałem to tylko trzymał simering. Wyczyściłem urwany kawałek, kartek tak samo, odtłuściłem wszystko i... skleiłem na chemical metal. Jak wyschło po 10 minutach tak do tej pory nie do ruszenia. Złozyłem motor, pierwsze 15-20 km zrobione, nic nei cieknie, nie przepuszcza nic nie stuka puka i skrzynia biegów pracuje pieknie.
Nie płacz kiedy odjadę, żółtą WueSKą na autostradę.

hartman

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: hartman » 2011-07-18, 17:37

No to dobrze ,że jesteś zadowolony i wska nie została sprzedana :)

Awatar użytkownika
Ksiądz
Posty: 72
Rejestracja: 2011-05-30, 15:51
GG: 2067946
Moje maszyny: WSK 175 M21W2S1 Sport '75

WSK M06B3 '75
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Ksiądz » 2011-07-18, 18:31

Ja tak mówię z tą sprzedażą jak się zdenerwuje, ale potem wszystko na spokojnie robie i się ciesze ;D
Nie płacz kiedy odjadę, żółtą WueSKą na autostradę.

Awatar użytkownika
Ksiądz
Posty: 72
Rejestracja: 2011-05-30, 15:51
GG: 2067946
Moje maszyny: WSK 175 M21W2S1 Sport '75

WSK M06B3 '75
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Ksiądz » 2011-07-21, 19:40

http://www.youtube.com/watch?v=nLNyCvkiBJY
Tutaj filmik jak cyka moja wueska. Ogólna prezentacja.
Nie płacz kiedy odjadę, żółtą WueSKą na autostradę.

hartman

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: hartman » 2011-07-21, 21:53

Bardzo fajny ten sporcik.Kiedyś do kolekcji będe musial sobie sprezentować bo za mną już od dawna chodzi :)

Awatar użytkownika
Ksiądz
Posty: 72
Rejestracja: 2011-05-30, 15:51
GG: 2067946
Moje maszyny: WSK 175 M21W2S1 Sport '75

WSK M06B3 '75
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Ksiądz » 2011-07-31, 10:26

Uwielbiam ten motocykl. Chciałbym jeszcze jak bym miał fundusze, to pochromować błotniki, osłonę łańcucha, półkę z kubkami zegarów i mocowanie lampy przedniej. Z nudów wypolerowałem troszkę ja. oto efekt.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nie płacz kiedy odjadę, żółtą WueSKą na autostradę.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Savier » 2011-07-31, 10:44

Wyszło super.
Jeżeli mógłbym coś doradzić, to nie ma co przesadzać z chromami. WSK taka jaka jest ma swój urok. Biedne szare malowanie w niektórych przypadkach jest lepsze ;-)

Awatar użytkownika
Ksiądz
Posty: 72
Rejestracja: 2011-05-30, 15:51
GG: 2067946
Moje maszyny: WSK 175 M21W2S1 Sport '75

WSK M06B3 '75
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Ksiądz » 2011-07-31, 12:23

Takie sentymentalne. Wiem, tylko jednak bym odnowił ten lakier chociażby na ten sam błotników, bo te są mocno pozdzierane.
Nie płacz kiedy odjadę, żółtą WueSKą na autostradę.

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: fazerofz6y » 2011-07-31, 23:03

Tyle chromu to juz byla by ala EX wersja. :)

Awatar użytkownika
Ksiądz
Posty: 72
Rejestracja: 2011-05-30, 15:51
GG: 2067946
Moje maszyny: WSK 175 M21W2S1 Sport '75

WSK M06B3 '75
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Ksiądz » 2011-07-31, 23:33

Wiem ze by była jka export. Brakło by nakładek na zbiornik i składanych stopek ;D
Nie płacz kiedy odjadę, żółtą WueSKą na autostradę.

Awatar użytkownika
Ksiądz
Posty: 72
Rejestracja: 2011-05-30, 15:51
GG: 2067946
Moje maszyny: WSK 175 M21W2S1 Sport '75

WSK M06B3 '75
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Ksiądz » 2011-08-13, 16:42

Tak zapytam. Jaki tłok kupić do swojej? Bo ten ma rysę, po prostu jest pęknięty. Można dorwać jakiś oryginalny?
Nie płacz kiedy odjadę, żółtą WueSKą na autostradę.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Savier » 2011-08-13, 19:54

Oczywiście najlepiej, gdybyś dorwał oryginalny. Jeżeli Ci się nie uda, to jedyną rozsądną alternatywą jest almot.

Awatar użytkownika
Ksiądz
Posty: 72
Rejestracja: 2011-05-30, 15:51
GG: 2067946
Moje maszyny: WSK 175 M21W2S1 Sport '75

WSK M06B3 '75
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Ksiądz » 2012-01-26, 18:37

Dawno nic nie pisałem. To może napiszę co porobiłem przy niej akurat. Wymieniłem Tłok na nowy z zapasów, wał na nowy z zapasów.
Teraz pięknie pracuje. Dostałem też do niej tłok oryginalny na 2 szlif. Teraz co prawda stoi w domu, odpoczywa w zimę.
Miałbym też do was pytanie, jak bym chciał wymienić licznik na nowszy typ, chodzi mi ten do 140km/h.

Ten co mam nie działa, a jak działał to skakał i w cały świat latał. Zapewne jak bym dorwał licznik do 140 to bym musiał wymienić kubek, a żeby było symetrycznie to też drugi od stacyjki.
Moje pytanie brzmi, czy uda mi się niedrogo dorwać takie kubki, ewentualnie od biedy zrobić z czegoś chociaż jeden na licznik i czy uda się je przykręcić do półki, czy nie będa za duże?

Zdjęcie Mojego sporcika w aktualnym stanie:
DSC05135 - Kopia.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nie płacz kiedy odjadę, żółtą WueSKą na autostradę.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 Sport 1975r

Post autor: Johnny » 2012-01-26, 19:15

Masz oryginalne kubki zgodne zapewne ze specyfikacją rocznikową motocykla po co je zmieniać na inne :?: Po co przerabiać coś co jest oryginalne :?: Za podobne pieniądze dostaniesz licznik jak i kubki, a dorabiane ....... sam się zastanów jak to będzie wyglądać ;(

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości