

Witajzwoli pisze:Dobra ogarnąłem się bak taki jak na zdjęciu kolorowym kierownica prosta,obudowa łańcucha metalowa,i wszytsko inne sie zgadza oprócz tej lampy przedniej....
Jutro dodam Foto;D
Ja również bardzo się cieszę, że kolega po dziadku dostał - sam tak miałem. Wiem jaka to radość. Cieszę się, że kolega do nas dołączył. Ale na litość - niech kolega zmieni przeglądarkę internetową na Operę, lub Chrome. Te przeglądarki na pewno podkreślają błędy ortograficzne od razu. Można od razu je poprawić. Pisanie poprawną polszczyzną nie bolizwoli pisze:No więc tak przedstawię krotka historie motocykla.Został kupiony w 1974, jeździł 3 lata, po czym dziadek kupił malucha ;d Motor po prostu z drogi został odstawiony do garażu i tak stał długo, długo nie odpalany stał. Jakieś 3 lata temu dostałem go ja, a że byłem za młody na poważne podejście do sprawy, z powodu nie sprawnej stacyjki instalacja została tak przerobiona, aby palił bez niej ale z akumulatorem. Ja zrobiłem nim kilka kilometrów, po czym został odstawiony bo strasznie dymił, miał mało mocy itp. Teraz, kiedy do tego do rosłem i finansowo, i psychicznie pragnę, przywrócić mu idealny stan, zając się instalacją. Nie ma świateł z powodu braku stacyjki, pali ale moim zdaniem silnik nie pracuje jak powinien.Pomału bd doprowadzał go do stanu idealnego,a po tym co opowiadał dziadek, od nowości była w nim wymieniona tylko tylna opona oraz korbowód.Przez ten cały czas motor stał w garażu, a więc felgi i inne elementy chromowane również potrzebują interwęcji.Zdjęcia motoru dodam. Oczywiście nie ma się czym zachwycać aktualnie, ale bd widać ile zrobiłem, jak skończę renowację.Do motocykla posiadam papiery i jakieś książeczki jedna żułta !!! serwisowa książka chyba i następna jakaś związana z opisem technicznym motoru i jego naprawami.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości