WSK 125 1979
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
To mówisz by kupić nowe? Ten drugi komplet wygląda dobrze bo były farbą pokryte więc tylko jeden będę musiał zmienić, jeszcze zobaczę jakie szprychy dostanę w przesyłce którą dostanę jako dodatek, jeżeli będą w dobrym stanie to je założę a jak nie to rzeczywiście kupię nowe, tylko teraz pytanie czy te z allegro ocynkowane, są rzeczywiście ocynkowane, czy może ponownie je ocynkować?:) O te szprychy będą ok?
http://moto.allegro.pl/szprychy-szprych ... 89915.html
http://moto.allegro.pl/szprychy-szprych ... 89915.html
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Tych nie sprawdzałem, ja brałem komplet na koło/24zł od Lantis motocykle. Na forum masz temat o szprychach. Łukasz kupił 33zł/komplet na dwa koła do gila 3.0mm i złożył na nich (czyli da się, nie połamią się w palcach). Mimo wszystko nyple wydają mi się bardzo podobne, może identyczne, na każdej aukcji na allegro - czyli jakość musiałaby być podobna w każdym przypadku a jedyną różnicą byłaby cena. Mnie jednak nie było stać na oszczędzanie
.

- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Jakiś link mógłbyś podrzucić do tych swoich szprych? Jak tobie działają to też je wezmę pewnie:P
Znalazłem twojego posta:D http://www.lantis.pl/szprychy-romet-oga ... -3488.html
Znalazłem twojego posta:D http://www.lantis.pl/szprychy-romet-oga ... -3488.html
Ostatnio zmieniony 2012-02-26, 13:40 przez Tomekk, łącznie zmieniany 2 razy.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Tutaj opisywałem co i jak robiłem (i co szukałem, jak do tego doszedłem itp.)
viewtopic.php?f=64&t=1852&start=40
viewtopic.php?f=64&t=1852&start=40
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Ale tu pisze że do koła 17" WTF!? Ja mam 18" Będą pasowały? Jak Ci się spisują te szprychy? rdzewieją czy może ładnie się zachowują?
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Ogar ma mniejszą obręcz ale i mniejszą piastę. Patrz na długość szprychy, w przypadku typowej wsk to jest 165mm jak dobrze pamiętam, zmierz swoją i będziesz miał odpowiedź 

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Wyglądają tak jak na zdjęciu:tom55555ek pisze:Ale tu pisze że do koła 17" WTF!? Ja mam 18" Będą pasowały? Jak Ci się spisują te szprychy? rdzewieją czy może ładnie się zachowują?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Te grubsze szprychy konkretniej wyglądają w tych kołach.
Bardziej motocyklowo, a nie jak w rowerze!
Bardziej motocyklowo, a nie jak w rowerze!
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Powiedzcie mi który pedał będzie łatwiejszy do zregenerowania? Ja stawiam na środkowy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Stopki zużywają się w miejscach zaznaczonych na zdjęciu czerwoną strzałką. Dwie pierwsze od lewej wskazują wyrobienie materiału od tarcia o hmm, prowadnice? rurkę? w której chodzi pręt stopki. Miejsca te możesz zaspawać a następnie oszlifować do macierzystego kształtu. Natomiast blaszka hamulca może być wytarta/powyginana. Na koniec zwróć uwagę na to, czy nie ma żadnych otarć/wżerów w metalu, bo ocynk w żadnym wypadku tego nie pokryje.
Myślę, że to powinno Ci pomóc wybrać najlepszy pedał. Przygotuj je poprzez ładne wyprowadzenie powierzchni papierami ściernymi (od dajmy 180 do 800). Jeżeli powierzchnia będzie gładka to ocynk ładnie przylgnie i wszystko będzie w cyce
.
Myślę, że to powinno Ci pomóc wybrać najlepszy pedał. Przygotuj je poprzez ładne wyprowadzenie powierzchni papierami ściernymi (od dajmy 180 do 800). Jeżeli powierzchnia będzie gładka to ocynk ładnie przylgnie i wszystko będzie w cyce

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Wydaje mi się że znalazłem bardzo przyzwoitą zębatkę z zabierakiem:) Co o niej sądzicie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Do przyzwoitości to jej trochę brakuje...
Re: WSK 125 1979
Kamil miał chyba na myśli estetykę
chociaż może pochodzić trochę, zresztą jak się wymienia napęd to cały 


- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
W tygodniu przyszła do mnie blacha siedzenia zakupiona na alledrogo, potrzebne jej drobne poprawki blacharskie(tak samo jak motórowi) Zdjęcia wrzucę później bo nie zrobiłem, a blacha już w piwnicy leży
Kopka do WSKi którą najprawdopodobniej zakupię, chodzi o tę brudniejszą...
P.S: Nieaznaczna zmiana planów kopka leży już u mnie w w weekend ma nastąpić pierwsze odpalenie:)
Kopka do WSKi którą najprawdopodobniej zakupię, chodzi o tę brudniejszą...
P.S: Nieaznaczna zmiana planów kopka leży już u mnie w w weekend ma nastąpić pierwsze odpalenie:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-03-15, 08:30 przez Tomekk, łącznie zmieniany 3 razy.
- Burbon
- Posty: 110
- Rejestracja: 2011-11-13, 13:10
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Komar
WSK 125 M06B3 81' (sprzedana) - Lokalizacja: Krasnystaw
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Jest coś takiego jak makro
Ale ta po prawej kopka strasznie ładna. Jeszcze będzie zawalać 


- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Czas na małą aktualizacyję, silnik został wyczyszczony i doprowadzony do stanu w którym zapala
Jednakowoż dopiero dzisiaj udało mi się znaleźć zaginiony szczelinomierz dzięki czemu ustawiłem przerwę na kowadełku/przerywaczu(0,2-0,3mm) i świecy(0,4-0,6mm). Cały iskrownik został rozkręcony wyczyszczony i naprawiony(przerwy na kablach itp. itd.). Odbyły się już pierwsze próby odpalenia jednak nie ma sensu wstawiać nagrania z 5sekundami pyrkania skoro przerwy nie były wtedy jeszcze ustawione i gasł praktycznie odrazu.
Czyściutki i sprawny iskrownik/prądnica Futrzany pomocnik rozgrzewa miejsce dla silnika:) Wyczyszczony silnik i gotowy na przyjęcie prądnicy Silnik prawie jak nowy czeka na pierwszy odpał po utracie iskry Oraz stojak na silnik, jak to powiedział mój kumpel na jakość zdjęcia: no parkinson version Teraz iskra lata jak szalona tylko muszę dokupić fajkę i kabelWN bo JA czyli cudowne dziecko musiałem niechcący połamać poprzednią... Aha bym zapomniał, przyszły części od Dario.G ale nie chce mi się robić zdjęć:)

Czyściutki i sprawny iskrownik/prądnica Futrzany pomocnik rozgrzewa miejsce dla silnika:) Wyczyszczony silnik i gotowy na przyjęcie prądnicy Silnik prawie jak nowy czeka na pierwszy odpał po utracie iskry Oraz stojak na silnik, jak to powiedział mój kumpel na jakość zdjęcia: no parkinson version Teraz iskra lata jak szalona tylko muszę dokupić fajkę i kabelWN bo JA czyli cudowne dziecko musiałem niechcący połamać poprzednią... Aha bym zapomniał, przyszły części od Dario.G ale nie chce mi się robić zdjęć:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Ładna zębatka zdawcza
Nie będziesz go remontował ?

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Noo też mi się taka zębatka podoba
To chyba oczywiste że będzie remontowany ale najpierw muszę ogarnąć całą ramę żeby mieć gdzie silnik wsadzić xD

- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Czas zadać parę pytań aby się wątek nie zatarł:
1.Jakiej wielkości piasek powinienem użyć żeby wypiaskować cały motór? Okazało się że kuzyn coś w swoim BMW E30 będzie robił i kupuje pistolet i piasek do piaskowania więc podepnę się pod niego, będzie taniej. 25KG styknie?
2. Miałem się zapytać czy polerować czy szkiełkować alu ale chyba będę szkiełkował.
Czekam jeszcze na kabel WN i fajkę jutro powinna przyjść więc jutro też skoczę po olej Mobil 1 2T full synthetic do zupy i odpalę.
1.Jakiej wielkości piasek powinienem użyć żeby wypiaskować cały motór? Okazało się że kuzyn coś w swoim BMW E30 będzie robił i kupuje pistolet i piasek do piaskowania więc podepnę się pod niego, będzie taniej. 25KG styknie?
2. Miałem się zapytać czy polerować czy szkiełkować alu ale chyba będę szkiełkował.
Czekam jeszcze na kabel WN i fajkę jutro powinna przyjść więc jutro też skoczę po olej Mobil 1 2T full synthetic do zupy i odpalę.
Re: WSK 125 1979
A jakim kompresorem dysponujesz? Wiesz o tym, że musi mieć znacznej pojemności butlę, by cokolwiek wypiaskować?Tomekk pisze:Czas zadać parę pytań aby się wątek nie zatarł:
1.Jakiej wielkości piasek powinienem użyć żeby wypiaskować cały motór? Okazało się że kuzyn coś w swoim BMW E30 będzie robił i kupuje pistolet i piasek do piaskowania więc podepnę się pod niego, będzie taniej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość