WSK 125 1980r.

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-06, 14:03

zmyngut pisze:Jeżeli malowane proszkowo to wcześniej oczywiście piaskowanie. No chyba że do chromu ale to większy koszt. Ja za obręcz - piaskowanie plus malowanie proszkowe płaciłem coś koło 30zł. Zależy od zakładu ale chyba więcej jak 40zł nie wołają. Zdzieranie tego ręcznie to mordęga.
One już są wypiaskowane. Tylko nie wiem co dalej, bo one miały lecieć w chrom, ale byłem pytać i usłyszałem za sztukę od 250 zł do 350 zł (to jak są w miare dobrym stanie), a jak są pordzewiałe, aż na wylot to cena mocno wzrasta. Załamałem się, podziękowałem za info i wyszedłem ;-) i zostałem z kołami i nie wiem co robić.

Awatar użytkownika
piter_dzn
Posty: 449
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
GG: 9801466
Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: piter_dzn » 2012-07-06, 18:34

zmyngut pisze: i zostałem z kołami i nie wiem co robić.
tylko nie rób tego co ja :P

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: chomik » 2012-07-08, 00:12

Savier, jak oceniasz jakość tych szprych i nypli? Nie rdzewieją tak jak czasem gdzieś można przeczytać?
W sumie kupiłbym takie ładne, nowe szprychy, tylko martwi mnie to, że nyple mogą rdzewieć ;/

Ciekawe, jak mi pójdzie szprychowanie i centrowanie..
Może się uda ;)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: Savier » 2012-07-08, 10:02

Nie wiem, żadnych na dłuższą metę nie użytkowałem ;).
Tańsze są ocynkowane i wyglądają OK. Nyple tak jak w tym droższym zestawie, ale zobaczymy co wyjdzie w praniu.

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-09, 11:10

Witam dzisiaj nadszedł wybór lakieru (koloru :-D) Tylko jest problem, bo nie wiem jaki symbol, numer lakieru na poszczególne elementy. Zależy mi na tym, żeby lakier był jak na oryginale. Pomarańczowy z szarymi błotnikami.

Coś takiego tylko nie wiem, czy to jest oryginał.
http://allegro.pl/wsk-125-i2466094209.html

A i jeszcze te koła bym pomalował na taki
Obrazek

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: Savier » 2012-07-09, 12:20

Zajrzyj do tego tematu, może coś Ci to pomoże w wyborze. KLIK
Obręcze zostały pomalowane na kolor... aluminiowy. Wybrałem taki na miejscu na podstawie próbek. Ale wszystkie przesłani sugerują, że jest to RAL 9006.
Życzę powodzenia.

Ah, co do tego pomarańczowego, to tak, występowały w tych latach takie wueski, ale naprawdę nieczęsto. ;-)

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-09, 12:59

Savier Wielkie dzięki za odpowiedź, a co uważasz na ten pomarańcz co podał niżej kolega.
termin21 pisze:Proponuje do moejgo posta dodawać nastepne kolory
Troche usystematyzuje:

Czarny:9005
Szary(błotnikowy):9002,7035
Pomarańcz:2004
Czerwony:3020,3013
Bordowy(dwuramówka):3002
Mógłbyś mi wrzucić foto przykładowe. Pilne bardzo, bo dzisiaj jest wybór koloru. :-)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: Savier » 2012-07-09, 13:37

Niestety, nie mam fotki, bo i skąd?

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-09, 13:42

Savier pisze:Niestety, nie mam fotki, bo i skąd?
Savier, Ok i tak wielkie dzięki za pomoc.

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-09, 21:06

Dzisiaj padła ostateczna decyzja i WSK, będzie pomarańcza RAL 2004, błotniki szare RAL 7035, rama czarny RAL 9005.
Co o tym sądzicie?? Pomarańczek jest mało i jakoś mi się spodobał ;-)

Coś takiego mnie interesuje tylko boczki w pomarańcz:
http://allegro.pl/wsk-125-pzl-nie-wfm-s ... 10387.html

A co do kół to narazie maluje całość, ale bez nerwów. Mam już tylne koło kompletne, a przednie sąsiad mi powiedział, że poszuka to jak troszkę kasy wpadnie to zrobię jak należy kółka :-)

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-12, 15:45

Ile oleju powinienem wlać w amortyzatory przednie?? Bo już niedługo składanie WSK-i i nie wiem ile litrów kupić. Czy 1 litr wystarczy na oba ??

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: Savier » 2012-07-12, 16:31

Wersja wg książki - 90ml na lagę
Wersja moja - 200ml na lagę.

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-13, 09:00

Savier pisze:Wersja wg książki - 90ml na lagę
Wersja moja - 200ml na lagę.
Dzięki za info. ;-)

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-08-01, 21:01

Witam WSK gotowa, zobaczcie sami ;-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
jokerhit
Posty: 119
Rejestracja: 2012-02-25, 16:46
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek
Wsk kos
Wsk M21W2 x2
Komar 2350
Motorynka Romet
Lokalizacja: Mielec
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: jokerhit » 2012-08-01, 21:48

NO NO :D
Przeglądałem temat od początku , nie udzielałem się słowem , chciałem poczekać na efekt końcowy ;)
WSK wygląda świetnie w tych barwach , gratuluję wytrwałości i sprzętu ;D

pozdrawiam

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-08-02, 08:09

jokerhit pisze:NO NO :D
Przeglądałem temat od początku , nie udzielałem się słowem , chciałem poczekać na efekt końcowy ;)
WSK wygląda świetnie w tych barwach , gratuluję wytrwałości i sprzętu ;D

pozdrawiam
:-> Cieszę się, że sprzęt Ci się podoba. Troszkę czasu i pieniędzy kosztował, ale efekt końcowy nie tylko mnie zaskoczył ale nawet ludzi starszych w okolicy "Że skąd ja kupiłem nową WSK". ;-)

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: chomik » 2012-08-02, 10:57

No jest dobrze :D
Ale przyczepię się :) nie jest skończona jak piszesz, bo widzę, że świateł to jeszcze nie masz. Co jest z przodu w miejscu odbłyśnika lampy?
No i felgi to nie jest raczej RAL 9006. Wyglądają na zwykłą srebrzankę...

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-08-02, 17:25

chomik pisze:No jest dobrze :D
Ale przyczepię się :) nie jest skończona jak piszesz, bo widzę, że świateł to jeszcze nie masz. Co jest z przodu w miejscu odbłyśnika lampy?
No i felgi to nie jest raczej RAL 9006. Wyglądają na zwykłą srebrzankę...
Przednie światło już ma, dzisiaj do południa założyłem. A tył został jak na zdjęciu, czyli z brakiem lampy (zamówie coś na allegro, chyba, że ma ktoś na sprzedasz to chętnie kupię najlepiej kpl.)
A co do tego co jest na miejscu odbłyśnika to jest to zaślepka mojej roboty. A na felgach to jest RAL 9006, nie wiem może na zdjęciu tak wyszły, ale z kołami to się jeszcze pobawie. :->

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: chomik » 2012-08-03, 00:21

Skoro 9006, to 9006 ;) Zdjęcia kłamią ;P

BTW-załóż nity na siedzenie, bo tak dziwnie pusto tam jest ;-)

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-08-03, 16:14

chomik pisze:Skoro 9006, to 9006 ;) Zdjęcia kłamią ;P

BTW-załóż nity na siedzenie, bo tak dziwnie pusto tam jest ;-)
No myśle właśnie nad tą listwą chromową.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości