Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania itp.
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
Głupoty gadacie. Żaden oszust itp... Sam miałem od tego użytkownika 2 cylindry simsonowskie z jego innych aukcji... 100% polecenia, jakość lepsza niż fabryka a wykonanie mega staranne.. Obserwuje jego aukcje od jakiegoś czasu i na każdej idzie po 10 cylindrów i jak widać w komentarzach wszystko pozytywne.. Sam jestem ciekaw jak lata ten cyl z WSK, ale póki co brak środków na zakup...
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
maykii a powiedz mi korygowałeś kanały itp wszytko ? pasowanie było takie jak trzeba ? cylinder to cylinder.
ZenonK ja nie znam gościa i tylko napisałem to co "kolega kolegi powiedzial" więc ile w tym prawdy..komentarze na allegro ma pozytywne.Do simsona właśnie sprzedał mase cylindrów.Jakby w ch leciał to by ludzie nie brali.
ZenonK ja nie znam gościa i tylko napisałem to co "kolega kolegi powiedzial" więc ile w tym prawdy..komentarze na allegro ma pozytywne.Do simsona właśnie sprzedał mase cylindrów.Jakby w ch leciał to by ludzie nie brali.
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
Dobrze wykonana robota a jakość produktu to dwie różne sprawy jakby ktoś nie zauważył.
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
Cylindry same w sobie są jakościowo dobre, bo przecież żeliwo i aluminium musi być odpowiednie żeby sie na cylindry nadawało... A tłoki to już niestety różnie.. Zresztą wszyscy wiedzia jakie tłoki teraz produkują... Tak jak już ktoś napisał, skoto to cyle nominały, to można by zrobić myk z tłokiem ZMD i pasowaniem na te 5-6 setek.. Wtedy to by miało sens...
Skinder, te simsonowskie cyle mają już po 12tys przebiegu i jak na razie bezproblemowo jeźdzą.. wiec nie sądzę zeby jakość była niewiadomo jak tragiczna..
Skinder, te simsonowskie cyle mają już po 12tys przebiegu i jak na razie bezproblemowo jeźdzą.. wiec nie sądzę zeby jakość była niewiadomo jak tragiczna..
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
Większość ludzi ,która miala te cylindry jeździ na zestawie za 70zł z tłokiem i wszystkim gdzie faktycznie jak trafi tak będzie jeździć.Już nie wspominam o reszcie ,która na oczy cylindra nie widziała i sugerują się tym co reszta pisze.Był temat nawet gdzieś to może 5 osób na 1500 zarejestrowanych użytkowników napisała ,że jeździ/jeździła na nowych zestawach.
Ostatnio zmieniony 2011-09-21, 16:37 przez hartman, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
Prawda.. Dopóki ktoś tego nie kupi i nie przetetuje ot można sobie pisać...
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
A to na pewno chodzi o tego samego??Borewicz pisze:Gościu dorabia kanały bez wybijania tuleji.Niestety oszukał paru gości na Simsony.net i nie ma zbyt dobrej opinii.
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
hartman pisze:maykii a powiedz mi korygowałeś kanały itp wszytko ? pasowanie było takie jak trzeba ? cylinder to cylinder.
ZenonK ja nie znam gościa i tylko napisałem to co "kolega kolegi powiedzial" więc ile w tym prawdy..komentarze na allegro ma pozytywne.Do simsona właśnie sprzedał mase cylindrów.Jakby w ch leciał to by ludzie nie brali.
Co ma korygowanie kanałów do dzwonienia mistrzu ? Z resztą żeby skorygować te kanały to trzeba je jednocześnie rozwiercać... Pasowanie było na 0,06mm. pierścienie mają odpowiedni luz na zamkach więc nie wiem ocb.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
Zgadzam się.maykii pisze:hartman pisze:Nie wiem co wy tak się tego zmd chcecie trzymać.
A to, że w przeciwieństwie do skośnookich podróbek nie są ulepione z plastelinySzczerze to ja tego shitu do rąk nie wezme i tak. kumplowi poskładałem silnik z taką samą dbałością o szczegóły jakbym składał dla siebie, a ten dziad dzwoni niemiłosiernie.
Miałem taki cylinder w swoich łapach i składałem z tatą na nim silnik. Tłok nie wchodzi w cylinder, sworzeń nie pasował dokładnie, zabezpieczenia na słowo honoru, ogólnie rzecz biorąc - gdyby to był mój silnik to nie chciałbym tego widzieć tam. Po prostu bałbym się na tym jeździć. W tym cylku można się spodziewać wszystkiego


Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
No nie wiem ja tam mam nowe rączki kierownicy,nowe gumi stopki i od biegów tyrane 1000km i nic jeszcze nie pękło.żębatki na wale i mała napędowa prawie bez zużycia a tez miały być szajskie.
- Adi_CK
- Posty: 77
- Rejestracja: 2009-06-15, 22:59
- GG: 8179492
- Moje maszyny: Wueska
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
Do tego rowki pod zabezpieczenia w tłoku są zbyt płytkie i wygląda tak, że w każdej chwili mogą wypaść.Savier pisze:Tłok nie wchodzi w cylinder, sworzeń nie pasował dokładnie, zabezpieczenia na słowo honoru, ogólnie rzecz biorąc - gdyby to był mój silnik to nie chciałbym tego widzieć tam. Po prostu bałbym się na tym jeździć. W tym cylku można się spodziewać wszystkiego. Np. że jest jednorazowy albo nie można zrobić szlifu, lub aluminium pęka/słabo chłodzi itp. zła

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
Zarzucam wykres z oktanami. Może się przydać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-11-22, 22:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Komar 2330
Romet Chart - Lokalizacja: Konin
- Kontaktowanie:
usprawnienie silnika 125 WSK
Witam, jestem nowy na forum ale nie jestem świerzak. Mam do Was sprawę, a mianowicie chodzi o dorobienie dodatkowych kanałów płuczących i lepszy gaźnik do silnika 125 3 biegowego, jakie gaźniki polecacie? króciec nie będzie problemem. Jak myślicie dużo dadzą dodatkowe płuki?
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-11-22, 22:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Komar 2330
Romet Chart - Lokalizacja: Konin
- Kontaktowanie:
Re: usprawnienie silnika 125 WSK
Trochę poczytałem i powiem że dużo nie znalazłem, jako gaźnik zastosuję chyba delloro 21i króciec będzie w kształcie stożka, a co powiecie na dodatkowe kanały płuczące w cylindrze 125? Polepszy to górę czy dół ( chodzi mi o obroty )?
Oczywiście chodzi mi o dodatkowe kanały + gaźnik dellorto, ewentualnie mogę wypolerować dolot dla lepszej reakcji na gaz. Czy taka kompilacja dużo da?
Oczywiście chodzi mi o dodatkowe kanały + gaźnik dellorto, ewentualnie mogę wypolerować dolot dla lepszej reakcji na gaz. Czy taka kompilacja dużo da?
- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: usprawnienie silnika 125 WSK
Witam, również jestem z Konina;)
Zwiększając powierzchnie płuków, w tym wypadku dowiercając dwa dodatkowe zwiększasz czas otwarcia okien przelotowych więc przenosisz moc na wyższe obroty. Silnik wsk 125 ma za ciężkie elementy wirujące więc podnoszenie obrotów na nie wiele się zda bo do nich nie będziemy dokręcać...
Od siebie proponował bym w celu usprawnienia właśnei wymianę gaźnika na lepszy, montaż podkowy, ewentualnei planowanie głowicy.
Ja w swoim motocyklu planuje założyć gaźnik mikuni 24, podkowę, skorygować cylinder wg Sałka i własnego doświadczenia, powiększyć maksymalnie kanały przelotowe w karterach i cylu no i oczywiście stworzyć konkretny wydech
Zwiększając powierzchnie płuków, w tym wypadku dowiercając dwa dodatkowe zwiększasz czas otwarcia okien przelotowych więc przenosisz moc na wyższe obroty. Silnik wsk 125 ma za ciężkie elementy wirujące więc podnoszenie obrotów na nie wiele się zda bo do nich nie będziemy dokręcać...
Od siebie proponował bym w celu usprawnienia właśnei wymianę gaźnika na lepszy, montaż podkowy, ewentualnei planowanie głowicy.
Ja w swoim motocyklu planuje założyć gaźnik mikuni 24, podkowę, skorygować cylinder wg Sałka i własnego doświadczenia, powiększyć maksymalnie kanały przelotowe w karterach i cylu no i oczywiście stworzyć konkretny wydech

-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-11-22, 22:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Komar 2330
Romet Chart - Lokalizacja: Konin
- Kontaktowanie:
Re: usprawnienie silnika 125 WSK
dzięki za odpowiedź , a z jakiego osiedla jesteś?
a co myślisz na temat skracania tłoka od str. ssania 1,5-2 mm?
a co myślisz na temat skracania tłoka od str. ssania 1,5-2 mm?
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: usprawnienie silnika 125 WSK
Używaj opcji edytuj i stosuj się do zasad poprawnej polszczyzny.
- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: usprawnienie silnika 125 WSK
Z drugiego, ale generalnie w koninie aktualnie jestem gościem 
Generalnie najlepiej przeliczyc owk i dopiero wtedy decydować o podcięciu...

Generalnie najlepiej przeliczyc owk i dopiero wtedy decydować o podcięciu...
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2013-03-05, 15:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Simson s51
Skuter Baotian - Lokalizacja: Dziadkowice
- Kontaktowanie:
Re: usprawnienie silnika 125 WSK
dowiercenie kanałów jest jak najbardziej wskazana i powiększenie seryjnych ale nie ich podnoszenie (2 różne pojęcia) seryjnie wychodziły wsk z 5 kanałami płuczącymi. Dowierć sobie 2 kanały ale na normalnych wysokościach bo do wyższych już by się przydał spawak i lżejsze magneto lub inny zapłon np: Ducati Energia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości