szuba pisze:Mam nadzieje ze kiedyś na żywo zobaczę ta Pszczółkę jak lata po okolicy

piękna WSK

Bankowo, jak mi zabezpieczenie sworznia nie wyskoczy to nakręci się trochę km w tym sezonie
Adijaga2 pisze:Udało ci się bez problemu ją zarejestrować na zabytek, pomimo zmienionego zapłonu? To jednak myślę że duża zmiana w silniku, a przy rejestracji na zabytek motocykl musi być ( z tego co pamiętam ) oryginalny co najmniej w 90%.
Poza tym - piękna WSKa. Dużo jest czarnych, pomarańczowych a tu żółciutka, wyróżnia się.

Jeszcze jej nie zarejestrowałem, dla spostrzegawczych widać na filmiku w tle b3 bez tablicy rejestracyjnej
Poza tym, raczej nikt w konserwatorium nie ma rentgenu w oczach, żeby zobaczyć brak platyn i instalacje cdi pod bakiem

Poza tym, cytując Łukasza :
Łukasz S. pisze:Myślisz, że w takim "śmieciu" jak WSK ( ogólnie, nie jednostkowo) ktoś zwraca uwagę na tą pseudooryginalność? Wystarczy popatrzeć po necie jakie rzeczy przechodzą na zabytek
Nie takie rzeczy przechodzą podczas rejestracji na zabytek.
michal96 pisze:Piękny KOBUZ!! Sam teraz robię Kobuza na Glanc tylko że pomarańczowy.Polerkę robiłeś pastami czy kostką?. Ręcznie przygotowywałeś elementy pod chrom? Czeka cię regulacja iglicy i składu powietrza. Stwierdzam iż go troszkę przylewa. Na ile p.g.m.p ustawiłeś zapłon ?
Edit:
Nie wiedziałem że masz go na ssaniu. Czeka cię kompleksowa regulacja gaźnika. Czyli tak jak pisałem wyżej iglica i skład mieszanki. Jak to nie pomoże to dysza.
Polerkę amelinium robiłem zieloną pastą na krążku filcowym. Już pisałem że wszystkie elementy przygotowywałem własnoręcznie pod chromowanie używając tarczy lamelkowej 150 na szlifierce kątowej do zeszlifowania wżerów, następnie krążek 250 na rzep do wygładzenia powierzchi i polerka jak w przypadku amelinium. Zapłon ustawiłem 3.9mm przed gmp.
Dopiero w piątek będę w domu i będę się bawić z gaznikiem, najprawdopodobniej chodzi o ssanie. Gaźnik *raczej* nie jest zużyty bo kupiłem go wraz z nówką silnikiem. Oczywko to go nie wyklucza, ale stawia na ostatnim miejscu
