roberto pisze:Zapodaj dokładne zdjęcia szczegółów, np. tylne podnóżki ze ma metalowe.

Dodaj też zdjęcie główki ramy, a dokładniej ogranicznik skrętu przyspawany do dolnej części główki, w roczniku 77 jest tylko blaczka z otworem, a blokade kierownicy wkładało się w dolną półkę. Tak wiem jest inne zawieszenie, ale chodzi o ramę... oraz dodaj zdjęcie tabliczki....
Generalnie ja bym jej nie oddawał jest
z kwitem kompletna, jedynie była przekładka, a założenie że mieli rame77 z papierem a rame kosa bez, jest bardzo prawdopodobne i dlatego zrobili przekładkę. Wiesz jak ktoś się nie zna i nie będzie patrzeć na tabliczkę to nie wypomnie Ci że masz składaka
Posprawdzaj dokładnie co i jak działa, sprawdż tylne amortyzatory w jakim stanie (nie może być ruda na tłoczysku), przednie zawieszenie masz odsłonięte więc widać wszysko jak na dloni, reszte pierdułek da się odratować.
edit
Jeszcze jedno. Przy zakupie jakiegoś pojazdu zawsze jest jakieś przeczucie (brać, nie brać) weź też poprawkę na to czy "chwycił Cie ten motocykl" czy nie.