Pokaż.times132 pisze:seryjnie wychodziły wsk z 5 kanałami płuczącymi
Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania itp.
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: usprawnienie silnika 125 WSK
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2013-03-05, 15:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Simson s51
Skuter Baotian - Lokalizacja: Dziadkowice
- Kontaktowanie:
Re: usprawnienie silnika 125 WSK
Musze poszukać troche w necie, ale były takie ostatnio na TVN TURBO w legendach PRL-u mówili o nich
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
NO w takie rzeczy tu już nie uwierzę. S01 na 5 płukach 

- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
Podrabiane alu akurat ma 5 okienSebastian440 pisze:NO w takie rzeczy tu już nie uwierzę. S01 na 5 płukach


-
- Posty: 368
- Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
- Kontaktowanie:
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
Pozostaje tylko pytanie jak - omijając szpilki?
Bardzo ogólnikowo to rozpisane, rzekłbym nawet że po przeczytaniu pierwszego rozdziału książki o rasowaniu do podobnych wniosków by się doszło.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-02-21, 01:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Wiele tego szrotu było kilka nadal jest
- Lokalizacja: Krosno
- Kontaktowanie:
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
W WSK'ce 175 jedyne co możecie zrobić bez przesadnej ingerencji w ożebrowanie i kartery to boost port tyle że do tego jest konieczna membrana.


Ze względu na wielkość kanałów fabrycznych, a także kwadraturę i ożebrowanie silnika, nie za bardzo opłaca się, czy też nie da się wykonać dodatkowych kanałów bez spawania i frezowania. Jeśli ktoś podjąłby się takiej przeróbki czeka go poważna ingerencja w kartery i cylinder.
Na przykładzie silnika Dezamet 019 wygląda to tak















W cylindrze WSK 125 jest to tym bardziej utrudnione z powodu materiału ożebrowania cylindra (Żeliwniak) i tamtejsze kanały już na prawdę mają porą powierzchnię...


Ze względu na wielkość kanałów fabrycznych, a także kwadraturę i ożebrowanie silnika, nie za bardzo opłaca się, czy też nie da się wykonać dodatkowych kanałów bez spawania i frezowania. Jeśli ktoś podjąłby się takiej przeróbki czeka go poważna ingerencja w kartery i cylinder.
Na przykładzie silnika Dezamet 019 wygląda to tak















W cylindrze WSK 125 jest to tym bardziej utrudnione z powodu materiału ożebrowania cylindra (Żeliwniak) i tamtejsze kanały już na prawdę mają porą powierzchnię...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości