CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
salf
Posty: 9
Rejestracja: 2012-05-17, 01:15
Moje maszyny: WSK 125 B3
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: salf » 2013-03-24, 17:08

Śruby z łbem stożkowym pozwalają na schowanie ich w płaszczyźnie tarczy, która może być dzięki temu grubsza (więcej gwintu, sztywność).

Oczywiście, zrobić można teoretycznie wszystko, wystarczy mieć dużo samozaparcia i nerwów na nieprzemyślane konstrukcje lub mieć armię tresowanych mrówek ;-)

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: 125 arek » 2013-03-24, 23:18

No dokładnie ja teraz czekam na zamówione części i dołączę do grupy wsk z cdi ;-)
A macie może jakieś sprawdzone schematy do podłączenia cdi ??
Pełno jest tych od skuterków ale na których wy się wzorujecie ??
Ekipa Południe®

mateusz29-90
Posty: 25
Rejestracja: 2011-09-20, 17:09
GG: 0
Moje maszyny: mz 250, wsk 125, jawka 50 mustang!!
Lokalizacja: polska
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: mateusz29-90 » 2013-03-25, 10:53

Jak załączysz fotki, to moge ci napisać jak co podłączyć, ja się nie dawno z tym bawiłem więc wiem co nieco o tym. już dużo osób z forum ma cdi założone więc napewno pomogą Ci jak coś nie będziesz wiedział.

Marqu
Posty: 12
Rejestracja: 2012-04-12, 19:41
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06 64
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Marqu » 2013-03-26, 19:09

Witam was, mam takie pytanie czy błędem by było zastosowanie na stator płytki tekstolitowej (lub z innego metalu lub tworzywa) zamiast aluminiowej? Bo mam kilka takich i idealnie nadawałyby się do wytoczenia podstawy i mógłbym je wykorzystać.
Materiał twardy wytrzymały , praktycznie nie topi się , ale dielektryk. Słyszałem też coś o przenikalności magnetycznej więc się waham. pomóżcie

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2013-03-26, 19:24

Może być z tekstolitu.

final

Re: CDI W WSK 125

Post autor: final » 2013-03-28, 14:58

W zasadzie może być z czegokolwiek ^^ ja u siebie mam stal i nic się niepokojącego nie dzieje. Wsk nie kręci takich obrotów żeby wybrzydzać z materiałem.

noname
Posty: 23
Rejestracja: 2013-03-31, 22:23
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 b3
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: noname » 2013-04-01, 17:25

http://allegro.pl/zaplon-stator-iskrown ... 22443.html

http://allegro.pl/sciagacz-magneta-lewy ... 43474.html

http://allegro.pl/skuter-4t-cewka-zaplo ... 14537.html

moduł ten

http://allegro.pl/modul-skuter-2t-yamah ... 45810.html

czy ten

http://allegro.pl/modul-skuter-2t-tunin ... 73323.html

Do tego planuję jakąś inną stacyjkę tylko nie wiem jaką.Możecie coś podpowiedzieć. Myślałem o stacyjce od simsona sr ale nie bardzo jest ją jak zamocować w lampie.
Bd to wszystko ze sobą współgrało ?
Magneto najpierw planuje po przymierzać i dopiero kupić.
Regulator myślę że nie potrzebny bo nie będzie akumulatora.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: krzysiek200 » 2013-04-01, 17:53

stator i magneto muszą być od 2t albo będziesz musiał toczyć magneto, cewka może być ale i ta najtańsza za 10 zł też będzie dobra to samo do modułu, najtańszy od 2t będzie dobry byle był odblokowany, co do stacyjki to można podpasować od 175 lub od charta (będę pasować do lampy) lecz będzie trzeba przerobić instalacje

noname
Posty: 23
Rejestracja: 2013-03-31, 22:23
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 b3
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: noname » 2013-04-01, 21:08

http://allegro.pl/stator-iskrownik-2t-k ... 40496.html

Ten bd ok ?

Co do stacyjki to chodziło mi o jakąś bardziej nowocześniejszą.
Średnica otworu to nie problem tylko chodzi mi o to żeby można ją było tak zamocować żeby nie wpadała do środka
Coś w tym stylu
http://allegro.pl/stacyjka-zaplonu-quad ... 34762.html
Instalacja bd robiona nowa.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: krzysiek200 » 2013-04-02, 10:31

stator powinien być OK, a co do stacyjki to taka jak podałeś ma chyba tylko 2 położenia więc nie włączysz w niej świateł tak jak w oryginale, co do mocowania to jeśli średnica jes większa od otworu w lampie to nie będzie wpadać :-)

noname
Posty: 23
Rejestracja: 2013-03-31, 22:23
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 b3
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: noname » 2013-04-02, 14:21

Ta stacyjka to miał być tylko przykład(chodziło mi o to żeby stacyjka miała taki "pierścień" żeby nie wpadała do środka).
Jeśli średnica jest większa to nie włożę ;-)

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: adamson » 2013-04-02, 17:03

Tak na szybko. :) Mostek prostowniczy potrzebny pomiędzy cewkami ładowania a regulatorem ? :-) Nie mogę zwalczyć tematu ładowania. :(

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2013-04-02, 17:09

Nie.

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: adamson » 2013-04-02, 18:19

Już podłączałem 3 takie regulatory [link=]http://allegro.pl/regulator-napiecia-zi ... 87649.html[/link] i w każdym, na wyjściu na ładowanie aku, miernik pokazuje tylko napięcie z akumulatora. ( Woltaż nie wzrasta z obrotami) Cały czas jest w granicach 12,7-12,8 V. Bezpośrednio z cewki natomiast po zwiększeniu obrotów dochodzi do ok 20 V (mierzone miernikiem cyfrowym ). Może doradzicie jakiś lepszy regulator? :) CDI piękna sprawa, tylko to ładowanie porażka. :(

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2013-04-02, 18:33

Mierzyłeś bez akumulatora? Narysuj jak podpinałeś.

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: adamson » 2013-04-02, 19:01

Muciek pisze:Mierzyłeś bez akumulatora? Narysuj jak podpinałeś.
Z samych cewek oczywiście bez aku i bez regulatora. ;) Z regulatora z podłączonym aku.
Ale już coś wiem, przeszczepiłem regulator z quada i ładowanie jest, ale regler uszkodzony, ponieważ daje zbyt wysoki woltaż, ponad 15.5 V. :( Na wolnych obrotach ok 13.8.

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2013-04-02, 19:05

Może te regulatory na tyle są ustawione :P Ten z quada nie jest czasem na cewki bezmasowe? Też ma 4 kable?

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: adamson » 2013-04-02, 19:10

Muciek pisze:Może te regulatory na tyle są ustawione :P Ten z quada nie jest czasem na cewki bezmasowe? Też ma 4 kable?
Tak ,4. A ja nie wiedziałem, dlaczego synalowi tak padają akumulatory. :D Jak to ma znaczenie, to quad jest 4T.
Mogą być tak ustawione?

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2013-04-02, 19:16

Te regulatory ze skuterka tak podpinałeś Obrazek ? W środku regulatora zazwyczaj jest potencjometr i się ustawia napięcie, skoro na 3 tak samo pokazywało...

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: adamson » 2013-04-02, 19:24

Muciek pisze:Te regulatory ze skuterka tak podpinałeś Obrazek ? W środku regulatora zazwyczaj jest potencjometr i się ustawia napięcie, skoro na 3 tak samo pokazywało...
Dokładnie tak miałem podpięte te 3 z aledrogo, jak i ten z quada. :)
W każdym razie dziękuję za odpowiedzi. :D :zdrowko:
Tylko gdzie kupić coś działającego? Mam dostęp do części tylko przez neta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości