Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał stojan
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Jeden z nich do masy, w wypadku 4ki nie ma znaczenia większego.
- Radek
- Posty: 21
- Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90' - Lokalizacja: Radomsko
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Dzięki za mega szybką odpowiedz 

- Radek
- Posty: 21
- Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90' - Lokalizacja: Radomsko
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Kobuz reaktywacja
Motocykl mojego brata , teraz przyszedł czas , żeby maszyna wróciła na drogi.
pojawiła sie myśl , aby dać zapłon elektroniczny ( wcześniejsze problemy z zapłonem) i tu mam zapytanie . graty od nelmoto , zaskoczyła mnie cewka gdzie masa jest koloru zielonego? szok . czy ktos z szanownego grona ma taki moduł?
Nie chce bawić się w zgadywanki.
obstawiam że kostka z dwoma przewodami czarny i pomarańczowy to odpowiednio masa i zasilanie z nawiniętej cewki( pomarańczowy jest grubszy )
czarno biały z dłuższą koszulką to ma być pod cewke WN
czerwono biały ?
czerwono czarny?

pojawiła sie myśl , aby dać zapłon elektroniczny ( wcześniejsze problemy z zapłonem) i tu mam zapytanie . graty od nelmoto , zaskoczyła mnie cewka gdzie masa jest koloru zielonego? szok . czy ktos z szanownego grona ma taki moduł?
Nie chce bawić się w zgadywanki.
obstawiam że kostka z dwoma przewodami czarny i pomarańczowy to odpowiednio masa i zasilanie z nawiniętej cewki( pomarańczowy jest grubszy )
czarno biały z dłuższą koszulką to ma być pod cewke WN
czerwono biały ?
czerwono czarny?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Kable podłączasz tak
biało-czerwony - impulsator
czarno-czerwony - cewka CDI
pomarańczowy - cewka zaplonowa WN
czarny - masa
czarno - biały-gaszenie
biało-czerwony - impulsator
czarno-czerwony - cewka CDI
pomarańczowy - cewka zaplonowa WN
czarny - masa
czarno - biały-gaszenie
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
W dziale usprawnienia masz super schematy oraz opisy większości modułów. Zielony kolor to masa.
- Radek
- Posty: 21
- Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90' - Lokalizacja: Radomsko
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Dzięki chłopaki za pomoc . Grzebanie w elektryce , nie jest dla mnie tym co tygryski lubią najbardziej
Sam jestem ciekaw jaki będzie efekt . Jak wyjdzie dobrze , w swojej też założe . jeszcze raz dzięki 


- wkzarci
- Moderator
- Posty: 592
- Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
- Lokalizacja: PL
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Rozumiem że muszę cewkę od ładowania ta z cienkim drutem przeznaczyć na cewkę do CDi ? a do ładowania przeznaczyć byle którą ?
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Wszystko jest opisane na 1 stronie, najlepiej wywalić tą cewkę z cienkim uzwojeniem ponieważ ona i tak prawie nic nie dodaje tego ładowania, później pozostaje ta górna do ładowania a pozostałe 4 są od przedniego światła...
Cewkę z cienkim drutem musisz rozwinąć, kupić drut nawojowy 0.2mm i nawinąć
Cewkę z cienkim drutem musisz rozwinąć, kupić drut nawojowy 0.2mm i nawinąć
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Zmierz jakie napięcie daje ta cewka co chcesz ją odwinąć i daj transformator o podobnym napięciu np daje 8V daj 8 /230 itd szybciej taniej i lepiej jak przewijać ::)
- Radek
- Posty: 21
- Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90' - Lokalizacja: Radomsko
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Perwsza cewka za mną . Jak by ktoś się zastanawiał to 100gr drutu w zupełności wystarcza. Na zdjęciu prezentuje wynik jaki udało mi się uzyskać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- wkzarci
- Moderator
- Posty: 592
- Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
- Lokalizacja: PL
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
A ja mam taki impulsator nie za mało ? czy mój miernik już do dupy jest...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Z jednym kablem ma taką rezystancję, wszystko ok.
- Radek
- Posty: 21
- Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90' - Lokalizacja: Radomsko
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Jest kolejna wsk na zapłonie elektronicznym
Pierwsze próby drogowe się odbyły. Na zimnym silniku pali bardzo ładnie . Mogę śmiało powiedzieć , że do swojej M21W2 też będe zakładał. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc

- rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Gratuluje i zadowolenia z jazdy jak się zrobi pierwszą to to nie koniec pewnie niedługo będzie następna pozdr.Radek pisze:Jest kolejna wsk na zapłonie elektronicznymPierwsze próby drogowe się odbyły. Na zimnym silniku pali bardzo ładnie . Mogę śmiało powiedzieć , że do swojej M21W2 też będe zakładał. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Radek wrzuć jakieś fotki jak Ci to wyszło 
Ile już mamy wuesek na CDI?
Wydaje mi się, że trochę ostatnio osób jednak zmieniło platynki

Ile już mamy wuesek na CDI?
Wydaje mi się, że trochę ostatnio osób jednak zmieniło platynki

- Radek
- Posty: 21
- Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90' - Lokalizacja: Radomsko
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
W tygodniu ,jak się uporam z resztą kabelków prześle więcej zdjęć. Teoretycznie instalacje chce zostawić orginalną, tj. 4cewki na światło (nic tam nie zmieniałem ) 1 ładowanie i 1 cdi . Kobuz będzie użytkowany raczej okazyjnie więc powinno być dobrze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Kabelek od masy ciągnąłeś aż do fabrycznego lutu masy cewki świetlnej?
Też tak zrobiłem, mimo przetarcia papierem ściernym p80 statoru, zamoczeniu kwasem, cyna nie chciała trzymać
Ja u siebie trochę prądnicę przerobiłem, żeby był porządek, nowe konektory, kable, opaski zaciskowe prezentują się bardzo dobrze
Żółty i niebieski - cewka ładowania
Czerwony - światło przód
Zielony - cewka zasilająca CDI
Ja musiałem owinąć sobie taśmą izolacyjną cewki świateł ponieważ uszkodziłem emalię w kilku miejscach przypadkiem.
Też tak zrobiłem, mimo przetarcia papierem ściernym p80 statoru, zamoczeniu kwasem, cyna nie chciała trzymać

Ja u siebie trochę prądnicę przerobiłem, żeby był porządek, nowe konektory, kable, opaski zaciskowe prezentują się bardzo dobrze
Żółty i niebieski - cewka ładowania
Czerwony - światło przód
Zielony - cewka zasilająca CDI
Ja musiałem owinąć sobie taśmą izolacyjną cewki świateł ponieważ uszkodziłem emalię w kilku miejscach przypadkiem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Jak się lutować nie potrafi to tak jestDymacz pisze:Też tak zrobiłem, mimo przetarcia papierem ściernym p80 statoru, zamoczeniu kwasem, cyna nie chciała trzymać

Wystarczy mocniej potrzeć grotem nakładając cynę.
- SEBA
- Posty: 285
- Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
- Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6 - Lokalizacja: Hajnówka
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Radek pisze:W tygodniu ,jak się uporam z resztą kabelków prześle więcej zdjęć. Teoretycznie instalacje chce zostawić orginalną, tj. 4cewki na światło (nic tam nie zmieniałem ) 1 ładowanie i 1 cdi . Kobuz będzie użytkowany raczej okazyjnie więc powinno być dobrze.
Dawałeś regulator napięcia przy tej jednej cewce ładowania. Poradzi sobie ona z naładowaniem akumulatora ?
- Radek
- Posty: 21
- Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90' - Lokalizacja: Radomsko
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Dymacz pisze:Kabelek od masy ciągnąłeś aż do fabrycznego lutu masy cewki świetlnej?
.
Dokładnie , tam będzie bardzo dobre masowanie. Z lutem nie było problemu . Przy składaniu zwróciłem uwage czy przypadkiem przewody nie przeszkadzają. Jest ok .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości