CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2013-04-25, 22:39

Uważaj żeby Cię do US nie zgłosili ;D

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2013-04-25, 22:43

Nikt nic nie musi zgłaszać, allegro samo bierze się za takich osobników :D ;D :D:
http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/ar ... /130109841
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

final

Re: CDI W WSK 125

Post autor: final » 2013-04-26, 00:27

Ja tam podejrzewam że sto się sprzeda i na tym koniec. Wuesek były miliony ale zostało niewiele a kolekcjonerzy wolą klasyczny zapłon. Mało osób też chce inwestować w WSK bo 300 zł to jest czasem cena kupna wsk :D

Awatar użytkownika
lordzloty
Posty: 102
Rejestracja: 2011-10-16, 15:35
GG: 2815975
Moje maszyny: Wsk m06B1/68
Wsk m06b3/82
Mz es 250/0/60
Mz ts 150/83
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: lordzloty » 2013-06-01, 21:17

Jeeee ! Zapłonik chodzi i u mnie wzorowo :D
http://www.youtube.com/watch?v=kQY7pFLD ... e=youtu.be

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-06, 20:01

Witam. Posiadam OSĘ m52 i chciałbym w niej zainstalować CDI przeczytałem cały temat i na razie wszystko jasne od teorii ale mam jedno pytanie odnośnie ustawienia zapłonu do pierwszego uruchomienia . Czy to ma wyglądać tak:
1)zakładam koło magnesowe
2) Ustawiam tłok na 3 przed GMP
3) Rysuję kreski na kole i na podstawce (taka jak na gotowym rysunku) tak aby się pokrywały
4)szukam znacznika na kole i na końcu jego montuję impulsator
CZY DOBRZE MYŚLĘ???

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-06, 20:11

lordzloty pisze:Jeeee ! Zapłonik chodzi i u mnie wzorowo :D
http://www.youtube.com/watch?v=kQY7pFLD ... e=youtu.be

Jakie magneto zastosowałeś adio-basa cf90w czy borewicza 3xg?
Na jaką grubość zeszlifowałeś tą oryginalną podstawę?
Szlifowałeś karter?

Awatar użytkownika
lordzloty
Posty: 102
Rejestracja: 2011-10-16, 15:35
GG: 2815975
Moje maszyny: Wsk m06B1/68
Wsk m06b3/82
Mz es 250/0/60
Mz ts 150/83
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: lordzloty » 2013-06-06, 20:58

Koło to 3xg i akurat nie Borewicza tylko chyba jakiegoś chinola :P Podstawka zeszlifowana do około 3 mm. Karter został nie ruszany.

Mam dla Ciebie krótka lekturę : http://www.motocdi.com/zaplon-bezstykow ... -t197.html

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2013-06-06, 22:05

cylon1 pisze: Rysuję kreski na kole i na podstawce (taka jak na gotowym rysunku) tak aby się pokrywały
Na kole oraz na karterze! Nie podstawce :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8MQoKdBZm9w[/youtube]
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-07, 07:16

Dzięki.
Na tym filmiku z OSĄ widać dwie kreski, jedna z góry, druga z prawej strony, rozumnie że ta z gury to -3 GMP a ta z prawej czego się tyczy? Według Ciebie jakie magneto najlepsze T2 czy T4 do tego iskrownika co stosujesz?

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-19, 11:15

Mam pytanko. Jak się sprawdza cewka zapłonowa i moduł umieszczone wewnątrz karteru za podstawka? Zrobił już ktoś z tym umieszczeniem z 1000 km.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2013-06-19, 11:55

Ja sam do Osy zakładam taki zapłon ;), problem jest z wiatrakiem nie chce chinskiego gówniuszka bo to ledwo będzie wiać, więc przerabiam ori. Generalnie ja do swojej mam zestaw plug&play robie tylko standardowe przeróbki. Umieszczenie modułu i cewki za podstawką to lipa, jakakolwiek usterka, złe podłączenie przewodów itp to każdorazowe ściąganie magneta, odkręcanie podstawki. W osie jest w piździet miejsca żeby to pochować. No chyba że chodzi o kwestie żeby wyglądało jak ori.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-19, 13:17

chodzi o wygląd zewbetrzny i czy się sprawdza czy ma ktoś to sprawdzone czy się nie przegrzewaja elementy modul i cewka

Awatar użytkownika
lordzloty
Posty: 102
Rejestracja: 2011-10-16, 15:35
GG: 2815975
Moje maszyny: Wsk m06B1/68
Wsk m06b3/82
Mz es 250/0/60
Mz ts 150/83
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: lordzloty » 2013-06-19, 22:28

Ja mam wszystko pod podstawą, zrobiłem może z 200 km i żadnych usterek.

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-20, 06:35

Dzięki kolego to już coś.

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-20, 07:51

Posiadam regulator taki jak audio basa tyle że inne rozmieszczenie kolorów kabli nie wiem czy dobrze to podpinam:
czarny - +12 po stacyjce
czerwony - + do akumulatora
różowy - stator
żółty - stator
zielony - masa
(żółty i różowy obojętnie w jakiej kolejności do statora?)
Czy oudowa regulatora musi być przykręcona do masy?

Jeszcze muszę przerobić iskrownik do tego regulatora i mam kilka pytań:
1)czy wystarczy odlutować zielony kabel z drutem i połączyć razem bez połączenia z tą blaszką czyli chyba masą?
2)biały zupełnie wywalić i czy dolutowywać drut od cewki od blaszki masy?
3)połączenie zółtego kabelka z drutem i blaszką do masy pozostawić niezmienione?
4)zostaje mi jedna cewka bez podłączenia, czy ją zostawić czy podłączyć szeregowo do reszty jeżeli tak to jak?

Prosiłbym o odpowiedź.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-22, 10:46

Jak tam chłopaki, pomoże ktoś? :P

Awatar użytkownika
salf
Posty: 9
Rejestracja: 2012-05-17, 01:15
Moje maszyny: WSK 125 B3
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: salf » 2013-06-26, 00:38

Mam pytanie, co do układu ładowania/światła przedniego.

Podłączyłem wszystko tak jak na rysunku i nie mam ładowania, a żarówka w reflektorze przednim (35/35W 12V) przepala się przy lekkim dodaniu gazu.
Z moich pomiarów wynika, że napięcie na obrotach jałowych na "Sense" wynosi 18 VAC a na "Regler" 16 VAC.
Próbowałem układ na dwóch różnych regulatorach ładowania i każdy pokazywał na wyjściu 0,02 VDC.

Czy w obwodzie światła nie powinno się stosować jakiegoś rezystora?
Czy ten schemat jest dobry?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: 125 arek » 2013-06-26, 16:43

Kolego jaki masz regulator jak z białą kostką to nie będzie działał(choć nie wiem co to za różnica, ale znajomy w sklepie powiedział że do 4 suwów są z białą 2t z czarną) , musisz mieć z czarną kostką przerabiałem ten temat ostatnio.
Schemat jest jak najbardziej dobry .
Ekipa Południe®

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: jannex » 2013-06-26, 20:32

Albo dajesz inaczej- używając żarówki wyszukaj sobie tak, żeby dawało napięcie pomiędzy masą a jednym przewodem. Następnie do tego przewodu dajesz światło przednie i styk lewy dół reglera. Lewy góra dajesz na ładowanie ewentualnie zasilanie klaksonu. Gnd do masa do akumulatora. Cały moduł musisz mocno przykręcić do ramy - żeby nie było iskier. Mam tak zrobione tylko wywaliłem akumulator a tył, klakson i stop zasilam bezpośrednio z styku lewy góra. Prawy góra jest nieużywany. Światła działają nieco wueskowo ale mi to wystarczy bo są znacznie mocniejsze niż zasilane z akumulatora.

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-27, 08:18

Witam. Prace posuwają się do przodu. Zapłon ustawiony i zabrałem się za ładowanie i tu problem. Posiadam regulator oraz połączyłem cewki szeregowo jak na zdjęciach w poprzednim moim poście.Regulator także podpiąłem tak jak w moim opisie i pojawił się problem. Na czerwonym przewodzie który powinien iść do aku, na wolnych napięcie 13,8v na wysokich 27V :-( , na czarnym kabelku "+ po stacyjce" nie pojawiło się żadne napięcie. Obudowy regulatory nie przykręciłem do masy. Wiem że audiobas tak podpinał i wszystko grało. Może ktoś pomóc, zależy mi na czasie, w sobotę mam małe spotkanie motorkami i chciałbym to mieć za sobą.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości