
CDI W WSK 125
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Uważaj żeby Cię do US nie zgłosili 

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Nikt nic nie musi zgłaszać, allegro samo bierze się za takich osobników
:
http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/ar ... /130109841



http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/ar ... /130109841
Re: CDI W WSK 125
Ja tam podejrzewam że sto się sprzeda i na tym koniec. Wuesek były miliony ale zostało niewiele a kolekcjonerzy wolą klasyczny zapłon. Mało osób też chce inwestować w WSK bo 300 zł to jest czasem cena kupna wsk 

- lordzloty
- Posty: 102
- Rejestracja: 2011-10-16, 15:35
- GG: 2815975
- Moje maszyny: Wsk m06B1/68
Wsk m06b3/82
Mz es 250/0/60
Mz ts 150/83 - Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam. Posiadam OSĘ m52 i chciałbym w niej zainstalować CDI przeczytałem cały temat i na razie wszystko jasne od teorii ale mam jedno pytanie odnośnie ustawienia zapłonu do pierwszego uruchomienia . Czy to ma wyglądać tak:
1)zakładam koło magnesowe
2) Ustawiam tłok na 3 przed GMP
3) Rysuję kreski na kole i na podstawce (taka jak na gotowym rysunku) tak aby się pokrywały
4)szukam znacznika na kole i na końcu jego montuję impulsator
CZY DOBRZE MYŚLĘ???
1)zakładam koło magnesowe
2) Ustawiam tłok na 3 przed GMP
3) Rysuję kreski na kole i na podstawce (taka jak na gotowym rysunku) tak aby się pokrywały
4)szukam znacznika na kole i na końcu jego montuję impulsator
CZY DOBRZE MYŚLĘ???
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
lordzloty pisze:Jeeee ! Zapłonik chodzi i u mnie wzorowo
http://www.youtube.com/watch?v=kQY7pFLD ... e=youtu.be
Jakie magneto zastosowałeś adio-basa cf90w czy borewicza 3xg?
Na jaką grubość zeszlifowałeś tą oryginalną podstawę?
Szlifowałeś karter?
- lordzloty
- Posty: 102
- Rejestracja: 2011-10-16, 15:35
- GG: 2815975
- Moje maszyny: Wsk m06B1/68
Wsk m06b3/82
Mz es 250/0/60
Mz ts 150/83 - Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Koło to 3xg i akurat nie Borewicza tylko chyba jakiegoś chinola
Podstawka zeszlifowana do około 3 mm. Karter został nie ruszany.
Mam dla Ciebie krótka lekturę : http://www.motocdi.com/zaplon-bezstykow ... -t197.html

Mam dla Ciebie krótka lekturę : http://www.motocdi.com/zaplon-bezstykow ... -t197.html
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Na kole oraz na karterze! Nie podstawcecylon1 pisze: Rysuję kreski na kole i na podstawce (taka jak na gotowym rysunku) tak aby się pokrywały

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8MQoKdBZm9w[/youtube]
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dzięki.
Na tym filmiku z OSĄ widać dwie kreski, jedna z góry, druga z prawej strony, rozumnie że ta z gury to -3 GMP a ta z prawej czego się tyczy? Według Ciebie jakie magneto najlepsze T2 czy T4 do tego iskrownika co stosujesz?
Na tym filmiku z OSĄ widać dwie kreski, jedna z góry, druga z prawej strony, rozumnie że ta z gury to -3 GMP a ta z prawej czego się tyczy? Według Ciebie jakie magneto najlepsze T2 czy T4 do tego iskrownika co stosujesz?
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mam pytanko. Jak się sprawdza cewka zapłonowa i moduł umieszczone wewnątrz karteru za podstawka? Zrobił już ktoś z tym umieszczeniem z 1000 km.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ja sam do Osy zakładam taki zapłon
, problem jest z wiatrakiem nie chce chinskiego gówniuszka bo to ledwo będzie wiać, więc przerabiam ori. Generalnie ja do swojej mam zestaw plug&play robie tylko standardowe przeróbki. Umieszczenie modułu i cewki za podstawką to lipa, jakakolwiek usterka, złe podłączenie przewodów itp to każdorazowe ściąganie magneta, odkręcanie podstawki. W osie jest w piździet miejsca żeby to pochować. No chyba że chodzi o kwestie żeby wyglądało jak ori.

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
chodzi o wygląd zewbetrzny i czy się sprawdza czy ma ktoś to sprawdzone czy się nie przegrzewaja elementy modul i cewka
- lordzloty
- Posty: 102
- Rejestracja: 2011-10-16, 15:35
- GG: 2815975
- Moje maszyny: Wsk m06B1/68
Wsk m06b3/82
Mz es 250/0/60
Mz ts 150/83 - Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ja mam wszystko pod podstawą, zrobiłem może z 200 km i żadnych usterek.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dzięki kolego to już coś.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Posiadam regulator taki jak audio basa tyle że inne rozmieszczenie kolorów kabli nie wiem czy dobrze to podpinam:
czarny - +12 po stacyjce
czerwony - + do akumulatora
różowy - stator
żółty - stator
zielony - masa
(żółty i różowy obojętnie w jakiej kolejności do statora?)
Czy oudowa regulatora musi być przykręcona do masy?
Jeszcze muszę przerobić iskrownik do tego regulatora i mam kilka pytań:
1)czy wystarczy odlutować zielony kabel z drutem i połączyć razem bez połączenia z tą blaszką czyli chyba masą?
2)biały zupełnie wywalić i czy dolutowywać drut od cewki od blaszki masy?
3)połączenie zółtego kabelka z drutem i blaszką do masy pozostawić niezmienione?
4)zostaje mi jedna cewka bez podłączenia, czy ją zostawić czy podłączyć szeregowo do reszty jeżeli tak to jak?
Prosiłbym o odpowiedź.
czarny - +12 po stacyjce
czerwony - + do akumulatora
różowy - stator
żółty - stator
zielony - masa
(żółty i różowy obojętnie w jakiej kolejności do statora?)
Czy oudowa regulatora musi być przykręcona do masy?
Jeszcze muszę przerobić iskrownik do tego regulatora i mam kilka pytań:
1)czy wystarczy odlutować zielony kabel z drutem i połączyć razem bez połączenia z tą blaszką czyli chyba masą?
2)biały zupełnie wywalić i czy dolutowywać drut od cewki od blaszki masy?
3)połączenie zółtego kabelka z drutem i blaszką do masy pozostawić niezmienione?
4)zostaje mi jedna cewka bez podłączenia, czy ją zostawić czy podłączyć szeregowo do reszty jeżeli tak to jak?
Prosiłbym o odpowiedź.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jak tam chłopaki, pomoże ktoś? 

- salf
- Posty: 9
- Rejestracja: 2012-05-17, 01:15
- Moje maszyny: WSK 125 B3
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mam pytanie, co do układu ładowania/światła przedniego.
Podłączyłem wszystko tak jak na rysunku i nie mam ładowania, a żarówka w reflektorze przednim (35/35W 12V) przepala się przy lekkim dodaniu gazu.
Z moich pomiarów wynika, że napięcie na obrotach jałowych na "Sense" wynosi 18 VAC a na "Regler" 16 VAC.
Próbowałem układ na dwóch różnych regulatorach ładowania i każdy pokazywał na wyjściu 0,02 VDC.
Czy w obwodzie światła nie powinno się stosować jakiegoś rezystora?
Czy ten schemat jest dobry?
Podłączyłem wszystko tak jak na rysunku i nie mam ładowania, a żarówka w reflektorze przednim (35/35W 12V) przepala się przy lekkim dodaniu gazu.
Z moich pomiarów wynika, że napięcie na obrotach jałowych na "Sense" wynosi 18 VAC a na "Regler" 16 VAC.
Próbowałem układ na dwóch różnych regulatorach ładowania i każdy pokazywał na wyjściu 0,02 VDC.
Czy w obwodzie światła nie powinno się stosować jakiegoś rezystora?
Czy ten schemat jest dobry?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Kolego jaki masz regulator jak z białą kostką to nie będzie działał(choć nie wiem co to za różnica, ale znajomy w sklepie powiedział że do 4 suwów są z białą 2t z czarną) , musisz mieć z czarną kostką przerabiałem ten temat ostatnio.
Schemat jest jak najbardziej dobry .
Schemat jest jak najbardziej dobry .
Ekipa Południe®
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Albo dajesz inaczej- używając żarówki wyszukaj sobie tak, żeby dawało napięcie pomiędzy masą a jednym przewodem. Następnie do tego przewodu dajesz światło przednie i styk lewy dół reglera. Lewy góra dajesz na ładowanie ewentualnie zasilanie klaksonu. Gnd do masa do akumulatora. Cały moduł musisz mocno przykręcić do ramy - żeby nie było iskier. Mam tak zrobione tylko wywaliłem akumulator a tył, klakson i stop zasilam bezpośrednio z styku lewy góra. Prawy góra jest nieużywany. Światła działają nieco wueskowo ale mi to wystarczy bo są znacznie mocniejsze niż zasilane z akumulatora.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam. Prace posuwają się do przodu. Zapłon ustawiony i zabrałem się za ładowanie i tu problem. Posiadam regulator oraz połączyłem cewki szeregowo jak na zdjęciach w poprzednim moim poście.Regulator także podpiąłem tak jak w moim opisie i pojawił się problem. Na czerwonym przewodzie który powinien iść do aku, na wolnych napięcie 13,8v na wysokich 27V
, na czarnym kabelku "+ po stacyjce" nie pojawiło się żadne napięcie. Obudowy regulatory nie przykręciłem do masy. Wiem że audiobas tak podpinał i wszystko grało. Może ktoś pomóc, zależy mi na czasie, w sobotę mam małe spotkanie motorkami i chciałbym to mieć za sobą.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości