
CDI W WSK 125
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ten czarny kabelek masz podłączyć pod +12V 

-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Carny podpiołem razem z czerwonym pod aku i napięcie spadło ale dalej chyba za wysokie bo na wysokich obrotach pokazuje 18v. Jak jest u ciebie ile V?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
14,5-15V.
Mierz miernikiem analogowym, bo te elektroniczne wariują
Mierz miernikiem analogowym, bo te elektroniczne wariują

-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Elektroniczny, chyba spróbuje podpiąć żarówkę i sprawdzę czy przepali.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Właśnie wróciłem z garażu i tak.
Podpiąłem żarówkę 35W od przodu i się nie przepaliła
zmierzyłem napięcie na aku bez podłączenia 12,4V przy uruchomieniu ładowanie przy podłączonej żarówce na wyższych obrotach 12,8V co o tym sądzisz?
Podpiąłem żarówkę 35W od przodu i się nie przepaliła

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
OK 


Lepiej podepnij go pod +12V po stacyjce, bo jak motocykl będziesz miał wyłączony to po paru dniach rozładuje Ci akucylon1 pisze:Carny podpiołem razem z czerwonym pod aku

-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
tak to zrobię, a co myślisz o ładowaniu?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dzięki za pomoc. Jeszcze zostało mi przetoczyć lekko stożek na magnecie ( typ: cf90w, stożek 12mm), bo za płytko weszło, nakrętkę nakręcam jakieś 2,5 obrotu(5mm, połowa grubości nakrętki)ale to już muszę sam sobie poradzić. Wyrazy uznania, za włożony trud i pomysłowość z tym zapłonem. 

-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-06-26, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06b3 1979
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Cześć,mam pytanie,jakie powinno być napięcie na cewce zasilającej CDI ?mam miernik elektroniczny uni-t i przy próbie rozruchu pokazuje mi do 80v,cewka ma opór 760ohm,to już trzeci iskrownik a iskra jest słaba,jak wszystko działało iskra była 2 razy mocniejsza,a napięcie podchodziło pod 200v,dodam,że moduł i cewka zapłonowa też wymienione,możliwe żeby się koło rozmagnesowało?
tak to u mnie wygląda
tak to u mnie wygląda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- salf
- Posty: 9
- Rejestracja: 2012-05-17, 01:15
- Moje maszyny: WSK 125 B3
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mam takie same objawy jak na tym filmiku
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xC7HEB7D8os[/youtube]
Co jest przyczyną? Wymienić moduł?
Mój moduł wygląda jak ten: http://allegro.pl/modul-cdi-2t-zipp-qua ... 35971.html
Czy to ma wpływ, że cały zapłon (cewkę i moduł) mam w silniku za podstawką?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xC7HEB7D8os[/youtube]
Co jest przyczyną? Wymienić moduł?
Mój moduł wygląda jak ten: http://allegro.pl/modul-cdi-2t-zipp-qua ... 35971.html
Czy to ma wpływ, że cały zapłon (cewkę i moduł) mam w silniku za podstawką?
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
A pod filmikiem to już nie raczysz przeczytać komentarza... Zamień miejscami kable od impulsatora.
- salf
- Posty: 9
- Rejestracja: 2012-05-17, 01:15
- Moje maszyny: WSK 125 B3
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
...no to mam problem, bo mam impulsator z jednym wyjściem 

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Przybliż lub oddal impulsator...
Zamienianie przewodu nic nie da....
Zamienianie przewodu nic nie da....
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
witam. przeczytałem cały temat
zamontowałem zaplon cdi w wsk 125 jest iskra
koło 3xg impulsator ma dwa kable tak jak wyzej na fotach
zamieniałem te dwa przewody jak mowił Audio. ustawialem według jego rysunku ale tylko strzela w tłumik albo tylko zalewa
prosze o pomoc
zamontowałem zaplon cdi w wsk 125 jest iskra
koło 3xg impulsator ma dwa kable tak jak wyzej na fotach
zamieniałem te dwa przewody jak mowił Audio. ustawialem według jego rysunku ale tylko strzela w tłumik albo tylko zalewa
prosze o pomoc
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Źle ustawiłeś zapłon!
Lampa stroboskopowa w rękę.
Lampa stroboskopowa w rękę.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-06-26, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06b3 1979
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
W momencie iskry impulsator musi być na końcu znacznika na kole,wtedy musi działać,no i oczywiscie bez lampy nie ustawisz,chyba ze Ci sie uda trafić 

-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-11-28, 19:50
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA M52 - w eksploatacji .
Jawa Kyvacka 250 - klocki - Lokalizacja: Świetokrzyskie
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
cylon1 pisze:Posiadam regulator taki jak audio basa tyle że inne rozmieszczenie kolorów kabli nie wiem czy dobrze to podpinam:
czarny - +12 po stacyjce
czerwony - + do akumulatora
różowy - stator
żółty - stator
zielony - masa
(żółty i różowy obojętnie w jakiej kolejności do statora?)
Czy oudowa regulatora musi być przykręcona do masy?
Jeszcze muszę przerobić iskrownik do tego regulatora i mam kilka pytań:
1)czy wystarczy odlutować zielony kabel z drutem i połączyć razem bez połączenia z tą blaszką czyli chyba masą?
2)biały zupełnie wywalić i czy dolutowywać drut od cewki od blaszki masy?
3)połączenie zółtego kabelka z drutem i blaszką do masy pozostawić niezmienione?
4)zostaje mi jedna cewka bez podłączenia, czy ją zostawić czy podłączyć szeregowo do reszty jeżeli tak to jak?
Prosiłbym o odpowiedź.
Cylon,
I jak w końcu przelutowałeś ten iskrownik ?
Dzięki z góry za odpowiedź.
pozdr
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
- Lokalizacja: czersk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
wszystko podłączyłem wg tego jak pisałem
Re: CDI W WSK 125
Zadziwiające jak dużo roboty z tym macie. Ja nie muszę nic przylutowywać. Ale ja używam zapłonów od 4t z modułem od 2t ...nooo i muszę przetaczać magneto ale jak widzę wasze problemy to powiem tylko że WARTO 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości