A lusterka?krzysiek200 pisze:Czego brakuje do ideału:
- dudkowych kierunowskazow
- szklanek tylnych amortyzatorów
- kalkomani na boczkach
- elektrowni atomowej tz. "wirnik z Royala"
- uszczelnienia Pegaza/ regeneracja
- kanapy
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Lusterka sa, co prawda od innego motoru ale to drobiazgAudioBas pisze:A lusterka?krzysiek200 pisze:Czego brakuje do ideału:
- dudkowych kierunowskazow
- szklanek tylnych amortyzatorów
- kalkomani na boczkach
- elektrowni atomowej tz. "wirnik z Royala"
- uszczelnienia Pegaza/ regeneracja
- kanapy

- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Własnie przyszła paczka z pierścieniami Prima. Kupiłem je w sklepie MOTOCOL (motocol@vp.pl), jest to jeden z dystrybutorów pierścieni Prima , lecz niestety posiadają oni tylko pierścienie nominalne i na 4 szlif do 125 i na 3 szlif oraz na 2 szlif lecz bez chromowanych pierścieni do 175. Ceny moim zdaniem bardzo dobre, wszystkie pierścienie po 4 zł/szt. a chromowane do 175 po 6 zł. Kupiłem także nominalne do Jawki w tej samej cenie.
Na pierwszy rzut oka pierścienie wyglądają bardzo solidnie, zauważylem że te chromowane maja sfazowane krawędzie, ogólnie moim zdaniem warto zaopatrzeć się w pierścienie tej firmy, będę jeszcze poszukiwał pierścieni na pozostale szlify, jeśli ktoś ma wiedzę gdzie można kupić pierścienie Primy proszę o podzielenie się informacjami.
Na pierwszy rzut oka pierścienie wyglądają bardzo solidnie, zauważylem że te chromowane maja sfazowane krawędzie, ogólnie moim zdaniem warto zaopatrzeć się w pierścienie tej firmy, będę jeszcze poszukiwał pierścieni na pozostale szlify, jeśli ktoś ma wiedzę gdzie można kupić pierścienie Primy proszę o podzielenie się informacjami.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 2012-12-04, 19:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK DUDEK x2
WSK BĄK
WSK 175 x2
WSK125 x2
ROMET OGAR 200 - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Lusterka są takie same jak w naszej B3. Nie wiem czy Ty nie masz takich samych. Widocznie zdjęcie było zrobione przed ich założeniem. Kobuz ładnie się zbiera CDI robi swoje jak na razie bez awaryjna eksploatacja i niech tak zostanie jak najdłużej.AudioBas pisze:A lusterka?krzysiek200 pisze:Czego brakuje do ideału:
- dudkowych kierunowskazow
- szklanek tylnych amortyzatorów
- kalkomani na boczkach
- elektrowni atomowej tz. "wirnik z Royala"
- uszczelnienia Pegaza/ regeneracja
- kanapy
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Właśnie odebrałem paczkę z czarnobylskim reaktorem atomowym czyli tz. "wirnikiem z Royala". Po południu montaż 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Cewki podłączyłeś prawidłowo?
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Cewek jeszcze nie ruszyłem ale będę podłączał według schematu Wujcia, może dziś polutuję to jutro może zamontuje na Amen.
- Kamillos
- Posty: 65
- Rejestracja: 2012-12-28, 21:27
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M17 Gazela
- Lokalizacja: Okolice Mielca, Radomyśla Wielkiego - Izbiska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
A teraz z innej beczki. Jaki to scyzoryk?
Jakiś victor?

- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Jakiś chinol z Castoramy, nawet ostry nie jestKamillos pisze:A teraz z innej beczki. Jaki to scyzoryk?Jakiś victor?

Właśnie skończyłem lutować cewki, jutro rozruch.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2013-09-26, 20:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1976r.
- Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Jestem pod ogromnym wrażeniem, serio
Bardzo mi się podoba ten lakier, ahh... zazdroszczę : 


- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Niestety trochę możesz mieć problemy z montażemkrzysiek200 pisze:Właśnie skończyłem lutować cewki, jutro rozruch.

Przyszczypniesz sobie przewód na karterze, zobaczysz jak będziesz montował (patrząc na zdjęcie dolna prawa śruba.
Zobacz jak ja to robię (wywijam je trochę):

- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Wziąłem to pod uwagę i bardzo ostrożnie montowałem, Royal śmiga aż miło, prąd jest (mam słaby akumulator i wystarczy kilka razy kopnąć aby był prąd dla przekaźnika), zrobiłem już ponad 100 km i jestem mega zadowoloy.AudioBas pisze:Niestety trochę możesz mieć problemy z montażemkrzysiek200 pisze:Właśnie skończyłem lutować cewki, jutro rozruch.
Przyszczypniesz sobie przewód na karterze, zobaczysz jak będziesz montował (patrząc na zdjęcie dolna prawa śruba.
Zobacz jak ja to robię (wywijam je trochę):
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Sprawdzałeś napięcie na klemach?
Jaka różnica po przejściu na lepszy wirnik?
Światła lepiej świecą?
Prądu starcza?
Jaka różnica po przejściu na lepszy wirnik?
Światła lepiej świecą?
Prądu starcza?
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Napięcia nie mierzyłem bo popsuł mi się miernik ale od razu widać że prądu jest więcej, światła świecą lepiej i silnik nie gaśnie przez odcięcie przekaźnika (rozwalony akumulator), jak będę miał czas to pomierzę napięcie pod obciążeniem i bez i dam znać.AudioBas pisze:Sprawdzałeś napięcie na klemach?
Jaka różnica po przejściu na lepszy wirnik?
Światła lepiej świecą?
Prądu starcza?
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Od czego masz obręcze kół?
Jak tam Royal i CDI?
Jak tam Royal i CDI?
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
AudioBas pisze:Od czego masz obręcze kół?
Jak tam Royal i CDI?
Obręcze upiłem od Saviera i podobno są od Jawy, CDI super od czerwca nawet nie wykręcałem świecy, wszystko ładnie działa, Royal też super lecz muszę chyba zmienić regulator bo coś ładowanie jest słabe. W ferie będę to poprawiał bo muszę podłączyć jeszcze kierunkowskazy

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Słabe ładowanie?
Ile V masz na wolnych obrotach?
Po dodaniu ile?
Jak włączysz światła?
Ile V masz na wolnych obrotach?
Po dodaniu ile?
Jak włączysz światła?
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Nie mierzyłem bo popsuł mi się miernik i nie kupiłem jeszcze nowego, wydaje mi się że jest za słabe światło i niedoładowywuje akumulatora, ale może to być również spowodowane zużyciem akumulatora i po prostu nie trzyma prądu, ale na pewno jest o wiele lepiej niż na oryginale, będę walczył z tym w ferie, muszę sprawdzić stojan bo być może mi się coś pomyliło w podłączaniu. Jak by co to porozmawiamy o tym w Łodzi 
edit:
Załatwiłem miernik, odpaliłem Kobuza i zmierzyłem napięcie, prosto ze stojana bez regulatora na wolnych obrotach miałem ok 9V, po dodaniu gazu skakało nawet do 20V, z regulatorem na akumulatorze bez świateł na wolnych było ok 12V a po dodaniu gazu ok 15V, ze światłami na wolnych 9V a na wysokich 12V. Trzeba wziąć poprawkę na te pomiary bo est to najtańszy miernik za 20zł mógł łapać jakieś zakłócenia, lecz nie zmienia to faktu ze wartości i tak są za małe. Wyjąłem stojan ze silnika i po chwili zobaczyłem że jedna cewka jest nawijana w drugą stronę niż inne, czy to może w czymś przeszkadzać? Tak czy inaczej jutro lutuję od nowa cały stojan, zwracając uwagę na kierunek nawijania. Dam znać czy to coś poprawi.
Mam też problem z zatykającym się kranikiem, jest to chyba wina tego ze nie przepłukałem baku po piaskowaniu. Przez to dziś 2 km jechałem na raty, bo cały czas brakowało paliwa.

edit:
Załatwiłem miernik, odpaliłem Kobuza i zmierzyłem napięcie, prosto ze stojana bez regulatora na wolnych obrotach miałem ok 9V, po dodaniu gazu skakało nawet do 20V, z regulatorem na akumulatorze bez świateł na wolnych było ok 12V a po dodaniu gazu ok 15V, ze światłami na wolnych 9V a na wysokich 12V. Trzeba wziąć poprawkę na te pomiary bo est to najtańszy miernik za 20zł mógł łapać jakieś zakłócenia, lecz nie zmienia to faktu ze wartości i tak są za małe. Wyjąłem stojan ze silnika i po chwili zobaczyłem że jedna cewka jest nawijana w drugą stronę niż inne, czy to może w czymś przeszkadzać? Tak czy inaczej jutro lutuję od nowa cały stojan, zwracając uwagę na kierunek nawijania. Dam znać czy to coś poprawi.
Mam też problem z zatykającym się kranikiem, jest to chyba wina tego ze nie przepłukałem baku po piaskowaniu. Przez to dziś 2 km jechałem na raty, bo cały czas brakowało paliwa.
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 KOBUZ '77 - Drugie życie
Ogarnąłem w końcu Royala, jedna cewka była nawijana w złą stronę, poprawiłem ją i wszystko ładnie działa, ładowanie jest na poziomie 14,5 V, musiałem też rozebrać stacyjkę bo coś nie stykało na włączonych światłach i nie świeciły pełną mocą, teraz jest wszystko OK. Przykleiłem emblematy "175" na klej i nakleiłem forumowe naklejki na boczki żeby każdy wiedział z jakiego forum czerpię natchnienie i wiedzę 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości