Panowie możecie polecić jakiś warsztat w okolicy Świdnicy, Wałbrzycha, Wrocka, Ząbkowic gdzie regenerują wały ?
Chodzi mi o takich szpeców, którzy będą potrafili zregenerować wał do WSK oczywiście
Regeneracja wału
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750 - Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
Regeneracja wału
"o święty benzyniarzu ... "
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-01-25, 20:22
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 125 1956r, Jawa 250 kyvacka 1958r., Jawa 350ts
2x mz etz - Lokalizacja: Milicz
- Kontaktowanie:
Re: Regeneracja wału
We Wrocku bardzo dobrze robi gościu na Nowowiejskiej 115,Stadtmüller. Polecam go również jeśli chodzi o szlify cylindrów, od lat tym sie zajmuje ma pojęcie o tych motorach na początku ponoć się w tym tylko trudnił WSK, Jawy itp. Ogólnie mam motory po jego szlifach i jest super.
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750 - Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
Re: Regeneracja wału
Dzięki za info, ale dałem sobie jednak spokój ... Znalazłem poprostu używany wał z epoki w dobrym stanie i tak sobie śmigam
"o święty benzyniarzu ... "
- cienkibolo
- Posty: 23
- Rejestracja: 2013-06-25, 15:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06, K- 58, Jaskółka, Junak, Jawa 250, Honda CB 750C,
- Lokalizacja: Brzeg Dolny, dolnośląskie
- Kontaktowanie:
Re: Regeneracja wału
Ten warsztat istnieje "od zawsze". Ojciec zawoził tam wały, cylindry do roboty jeszcze w latach 60 ubiegłego wieku.wfm125 pisze:We Wrocku bardzo dobrze robi gościu na Nowowiejskiej 115,Stadtmüller. Polecam go również jeśli chodzi o szlify cylindrów, od lat tym sie zajmuje ma pojęcie o tych motorach na początku ponoć się w tym tylko trudnił WSK, Jawy itp. Ogólnie mam motory po jego szlifach i jest super.
Moje Pędzidło (K-58), jeździ do dzisiaj na silniku regenerowanym u niego.
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750 - Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
Re: Regeneracja wału
Odebrałem wał i cylinder właśnie z MOTO FULLA z Nowowiejskiej.
Niestety czeka mnie reklamacja. Korbowód nie ma luzów na boki, a tłok z cylindrem spasowany jest do 0,2mm!! Tłok wpada w cylinder jak by miał z 20k km najechane. A powinien powolutku schodzić z cylindrze ....
Dla mnie katastrofa .. i znowu wyjazdy do Wro ;/
Żeby nie być gołosłownym dodaję filmik. Telefonem nagrany, ale wystarczy żeby zobaczyć.
http://www.youtube.com/watch?v=cQQ2GEpU ... e=youtu.be
Niestety czeka mnie reklamacja. Korbowód nie ma luzów na boki, a tłok z cylindrem spasowany jest do 0,2mm!! Tłok wpada w cylinder jak by miał z 20k km najechane. A powinien powolutku schodzić z cylindrze ....
Dla mnie katastrofa .. i znowu wyjazdy do Wro ;/
Żeby nie być gołosłownym dodaję filmik. Telefonem nagrany, ale wystarczy żeby zobaczyć.
http://www.youtube.com/watch?v=cQQ2GEpU ... e=youtu.be
"o święty benzyniarzu ... "
- mundy1
- Posty: 358
- Rejestracja: 2012-01-01, 22:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk B3, Mz Trophy 250
- Lokalizacja: ostrow mazowiecka
- Kontaktowanie:
Re: Regeneracja wału
Nie nie przyłożyli sie rzeczywiście do tej naprawy u Ciebie.
http://polskajazda.pl/Account/Vehicles moje pojazdy PJ
Re: Regeneracja wału
Katastrofa, korba bedzie sie zacierac minimum to jest 0,2mm luzu do 0,5 mam korby do schl 175 M11 z igłom w głowce, o wiekszej nosnosci w stopie bo sworzeń wiekszy, generalnie niech oddaja kase,
cylinder ma pasowanie takie ze juz jest pewnie w granicy zużycia, ale to dlatego ze ze powiniscie zawsze nazucic luz z jakim ma byc zrobiony szlif, nigdy nie zostawiajcie tego warsztatowi, a przynajmniej pytajcie jaki mają zamiar zrobic, pozatym co to za zaklad moi zaufani fachowcy sami pytaja jaki maja zrobic szlif, lub cos proponują, jest konwersacja w kazdym razie, a nie takie niewiadomo coto jest wogole. szkoda kiepski ten zaklad.
cylinder ma pasowanie takie ze juz jest pewnie w granicy zużycia, ale to dlatego ze ze powiniscie zawsze nazucic luz z jakim ma byc zrobiony szlif, nigdy nie zostawiajcie tego warsztatowi, a przynajmniej pytajcie jaki mają zamiar zrobic, pozatym co to za zaklad moi zaufani fachowcy sami pytaja jaki maja zrobic szlif, lub cos proponują, jest konwersacja w kazdym razie, a nie takie niewiadomo coto jest wogole. szkoda kiepski ten zaklad.
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750 - Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
Re: Regeneracja wału
No szkoda kuźwa bo musze jeździć i wyjaśniać takie pierdoły. Każdy szanujący się mechanik w życiu by tego nie puścił. Bez jaj. Każdy wie bez mierzenia, że korba ma mieć luz na boki, a nie góra-dól, a tłok w cylindrze ma schodzić pomalutku.
Po pomiarach wiadomo - katastrofa. Bez kitu, ale jeździłem do Ząbkowic - 20km od siebie szlify robić i wychodziły mistrzowsko. Chciałem tam zawieźć części, a tutaj zamiast warsztatu stoi ... LIDL ...
Teraz to już chyba wole zaufać chińczykom niż śmiesznym rzemieślnikom ..
Po pomiarach wiadomo - katastrofa. Bez kitu, ale jeździłem do Ząbkowic - 20km od siebie szlify robić i wychodziły mistrzowsko. Chciałem tam zawieźć części, a tutaj zamiast warsztatu stoi ... LIDL ...
Teraz to już chyba wole zaufać chińczykom niż śmiesznym rzemieślnikom ..
"o święty benzyniarzu ... "
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość