CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
guziec583
Posty: 243
Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
GG: 0
Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator
Lokalizacja: Olecko
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: guziec583 » 2013-10-09, 14:55

no właśnie chciałem kupić takie co ma AudioBas ale było tylko te podobne z oznaczeniem CFW90-YX najlepiej jak przejadę się do sklepu i tam kupię chyba ;-) a wszytko inne ok ? bo czytałem post i były problemy z regulatorem napięcia
[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: ziorko » 2013-10-18, 10:11

Panowie, czy zwykła wsk'owa instalacja pasuje pod zapłon CDI? czy trzeba coś zmieniac? bo na chwile obecną nie mam zadnej i chciałem zrobić identyczną jak tą starą, ale nie wiem czy potem nie będzie problemu jakbym zakładał cdi ;/

Piotrek25
Posty: 55
Rejestracja: 2012-10-14, 20:54
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 Kos
Lokalizacja: skierniewice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Piotrek25 » 2013-10-18, 11:19

Po staremu raczej nie podłączysz. Oryginalnie masz 3 kable wychodzące z silnika. Set CDI ma 5 kabli, jeden możesz zmasować,więc zostają 4. W ogóle to jest ostatnia rzecz jaką się powinieneś przejmować :d. Ja zostawiłem ori instalacje i nic nie ucinałem. Może przewód przedłużłem albo dołożyłem,ale problemu nie było.

Awatar użytkownika
AndrzejJ
Posty: 389
Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
GG: 0
Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AndrzejJ » 2013-10-18, 17:34

Hymm, mówisz, że 5 przewodów?
Ja tam planuję tylko dwa(regulator, cewka WN i moduł pod podstawką) wychodzi tylko ładowanie aku i gaszenie, dalej z aku światła itp.

Piotrek25
Posty: 55
Rejestracja: 2012-10-14, 20:54
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 Kos
Lokalizacja: skierniewice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Piotrek25 » 2013-10-18, 18:42

Chyba, że tak jak wyżej... W każdym razie jeżeli wszystko jest na zewnątrz (moduł, regler, cewka gdzieś na przykład pod siedzeniem/zbiornikiem) to wyprowadzenie z iskrownika jest 5 kabli. No ale mówię, nie ma się tym co martwić za bardzo. Lepiej skupcie się nad dobrym zamocowaniem zestawu :) Z odrobiną sprytu każdy poradzi sobie z kablami :)

final

Re: CDI W WSK 125

Post autor: final » 2013-10-21, 19:03

ja w swoich iskrownikach mam 4 kablem 2 z prądem jeden impulsator a jeden cewki wn. Jak połączysz razem te od prądu to możesz wyprowadzić 3 kabe jak oryginał. Albo moduł i cewke wsadzić pod podstawkę (wtedy wygląd jak oryginał) a wyprowadzić gaszenie (biało czarny) i światła ładowanie (biały i żółty) i masz juz totalnie oryginał :D

przemo22
Posty: 47
Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: przemo22 » 2013-11-05, 15:48

witam
panowie jakiej uzywacie swiecy do wieski 125 w tym zaplonie cdi ?
i jaka macie ustawiona przerwe na swiecy ?

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2013-11-05, 15:52

Świeca CI może zostać org przerwę zwiększasz sobie do 0,6 0,7mm.

przemo22
Posty: 47
Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: przemo22 » 2013-11-05, 18:37

czyli standardowo iskra f75 - f80 ?
lub brisk... nie pamietam oznaczenia

marcin24
Posty: 9
Rejestracja: 2013-12-08, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: wsk kos
Lokalizacja: skorocice
Kontaktowanie:

wsk 125 Cdi

Post autor: marcin24 » 2014-01-09, 09:02

witam przerabiam zaplon w moim motorku na cdi.podlaczylem juz wszystko zgodnie ze schematem od audiobasa czyli modul regulator cewke z fajka.nie wiem co zrobic z tymi trzema starymi kabelkami co byly podlaczone do przodu silnika?prosze o pomoc.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: ziorko » 2014-01-19, 12:41

Chłopaki przerabiałem swój iskrownik tak aby mieć wszystkie cewki na ładowanie. Czyli podłączyłem je szeregowo, nic nie przewijałem tylko kilka rzeczy po prostu przelutowałem lub odlutowałem całkowicie.
Zdjęcie0591.jpg
Zdjęcie0592.jpg
Czyli teraz mam tylko czarny kabel z tej dużej cewki i dwa czerwone na końcach cewek. Czy tak jak teraz bedzie jest dobrze podłączone?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: 125 arek » 2014-01-19, 17:35

Tak jest ok mam podobnie przylutowane i się sprawdza. Regulator oczywiście od atv do cewek bezmasowych.
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: ziorko » 2014-01-19, 21:44

Dzięki Arek :)

przemo22
Posty: 47
Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: przemo22 » 2014-01-31, 11:47

witam.
mam taki problem chciałem zrobić tak jak wy koledzy wszystkie cewki na ładowanie ale na powyższym zdjeciu nie bardzo to widać
i po drugie kilka stron wcześniej ktoś to zrobił inaczej i już nie wiem który sposób to zrobić

Ps. zdjęcie z przed kilku stron może ktoś wie i dorysowałby do tego zdjęcia co i jak?
i ile po takiej przeróbce ma wychodzić przewodów do ładowania (do regulatora)
bo przed przeróbka są dwa biały i żółty.

taki regulator będzie odpowiedni?
http://allegro.pl/regulator-napiecia-12 ... 77261.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szymon_1998 » 2014-01-31, 15:14

Przecież na zdjęciu kolegi ziorko jest wszystko opisane...

Co do Twojego regulatora to nie wiem czy będzie CI on działał...
Powinien być taki : http://allegro.pl/regulator-napiecia-12 ... 67693.html
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

przemo22
Posty: 47
Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: przemo22 » 2014-01-31, 22:42

wiem że jest opisane ale nie byłem pewny bo ktos wczesniej dodał te zdjęcie co ja dodałem i jest inaczej.
a kolegi ziorko nie czaje za bardzo.
po tej przeróbce będą nadal dwa kable ? zółty i biały jak przed przerobieniem czy może jeden po podłaczeniu szeregowo

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: ziorko » 2014-02-01, 00:26

Przemo, faktycznie chyba mam inaczej niż na tym zdjęciu co Ty podałeś. Mówili mi, że tak jak ja mam zrobione to powinno działać. Teraz nie mam czasu, ale może jutro rano jak dam rade a w najgorszym przypadku jutro wieczorem wrzuce zdjęcie już zrobionego iskrownika :) teraz mam lepszy aparat wiec spróbuje to uchwycić w jak najprostszy sposób :) Aczkolwiek swojego jeszcze nie testowałem i nie daje 100% pewności inni tak maja i jeżdża :)

przemo22
Posty: 47
Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: przemo22 » 2014-02-01, 01:40

będę wdzięczny :) taki mały opis co gdzie i w lepszej jakości by się przydało :)
no i co z tymi przewodami czy zostają dwa czy jeden bo przeróbce :) ?

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szymon_1998 » 2014-02-01, 13:13

Ja mam tak to zrobione. ;)
Mam nadzieję,że pomogłem i że ogarniesz o co chodzi. ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

przemo22
Posty: 47
Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: przemo22 » 2014-02-02, 10:58

dziękuje :) teraz wszystko jasne i ładnie opisane :) jeszcze musze zakupić normalny rrgulator
bo ten 4 pinowy chyba nie da się podłączyć :(

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości