
WSK M06 B3 1984r.
- dyszel85
- Posty: 12
- Rejestracja: 2011-09-18, 12:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1984r.
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1984r.
Rozbiórka i weryfikacja części powinna wskazać winowajcę 

- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1984r.
Najlepiej przyklej to na klej do szybdyszel85 pisze:Savier, chyba masz rację i zaraz zamówię tą zwykłą skórkę na zbiornik, tylko czym to przykleić


dyszel85 pisze:Czy taki wyczuwalny przeskok przy kręceniu kierownicą to norma w tym modelu?
Jeśli kierownica blokuje się w środkowym położeniu to znaczy że masz łożyska główki ramy do wymiany, a jeśli tylko w którymś miejscu przeskakuje to tak jak napisał Savier.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2013-10-25, 17:30
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm, wsk, dnierp mt-11, yamaha fazer
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1984r.
mam taki sam sprzęt z 85r
widze ze trudno o stacyjke bo moja jest bez kluczyka. będe szukał od nyski i coś kombinował i emblemat na baku też do poszukania. Stan bardzo dobry nie wiem jak określić przebieg bo licznik był kręcony do przodu. No i fajnie że jest ktoś jeszcze z łańcuta z tym cudeńkiem





-
- Posty: 221
- Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1984r.
właśnie mam taka do kupienia w orginalnym malowaniu zastanawiam się nad kupnem.
http://tablica.pl/oferta/wsk-125-CID5-I ... 123d12e987
http://tablica.pl/oferta/wsk-125-CID5-I ... 123d12e987
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1984r.
Czy ja wiem czy trudno znaleźć
.

- dyszel85
- Posty: 12
- Rejestracja: 2011-09-18, 12:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1984r.
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1984r.
Hey luku86, nie wiedziałem że moja maszynka ma tak zacną konkurencję w Łańcucie. Nigdy nie widziałem jej na drodze - z papierami to? Koniecznie trzeba zrobić łańcuckiego Wueskowego spota
Schodząc na temat mojej maszyny to w tym sezonie nie zrobiła wielu kilometrów, były za to problemy z odkręcającym się kołem magnesowym, brakiem ładowania i paroma drobnostkami. Wszystko już ogarnięte. Wymieniony przerywacz, krzywka koła magnesowego, cewka ładowania (prostownik unitry - który okazał się dobry
, olej, zębatki i łańcuch. Wreszcie ustąpiło szarpanie i strzelanie łańcucha - który pamiętał chyba poprzednią dekadę.


- dyszel85
- Posty: 12
- Rejestracja: 2011-09-18, 12:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1984r.
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1984r.
Witam, czas odgrzać kotleta. Ostatnio staruszka, która w tym roku obchodzi 30 urodziny po raz pierwszy mnie zawiodła
Po nieudolnych próbach naprawy na poboczy, motor trafił do domu niestety nie o własnych siłach. Powodem był nagły zanik iskry. Wczoraj na spokojnie posprawdzałem i winowajcą okazała się cewka wysokiego napięcia. Profilaktyczna wymiana kondensatora , kabla wysokiego napięcia (Beru), fajki (NGK) i staruszka zagadała od pierwszego. W nagrodę dostała porządne mycie, kedrę na zbiornik i chiński sygnał dedykowany do simsona. Belmy oczywiście nie ściągałem, a nowy sygnał ukryłem pod zbiornikiem. W porównaniu do oryginału pobiera znacznie mniej prądu co przy wątłym betrójkowym ładowaniu oznacza rzadsze doładowywanie akumulatora prostownikiem. Pilnie poszukiwane odblaski boczne na tył, zamki kierownicy i siedzenia oraz wymiana łożysk w główce ramy.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości