WSK 125 MO6B3 1981 r.

Odpowiedz
Awatar użytkownika
Marko_ZS
Posty: 1
Rejestracja: 2015-04-29, 12:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK MO6B3 '81
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

WSK 125 MO6B3 1981 r.

Post autor: Marko_ZS » 2015-06-03, 12:10

Witam
Zupełnie przypadkowo niedawno stałem się posiadaczem WeeSKi.
Na pewno będę się do Was zwracał o różne podpowiedzi, bo nie mam
specjalnie pojęcia o motocyklach.
Motocykl zgodnie z oświadczeniem sprzedawcy po remoncie technicznym,
wymianie łożysk itd
Wizualnie jeszcze dużo mi zostało ...

Mam już kilka "kłopotów":
- czasami motor nie ma mocy [ja mu w gaz a on zdycha], nagle ją odzyskuje
- po kilku jako takich jazdach nagle zaczął strzelać w tłumik
- jak stoi na centralnej stopce to przednie koło jest BARDZO wysoko,
do tego w tedy leci paliwo z gaźnika do tej gumy od strony filtra powietrza
i tą gumę rozpuszcza. Wyciek musiał być i za poprzedniego właściciela,
bo aż wyżarło farbę na ramie tam gdzie ciekło.
- wydaje mi się, że nie zawsze wysprzęgla - po kilku jazdach wrzucam luz,
chcę dalej jechać i nie mogę wrzucić 1szego biegu.

Szukam kogoś w Szczecinie kto potrafiłby wszystko ładnie poustawiać.

pozdrawiam
Marek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 MO6B3 1981 r.

Post autor: Savier » 2015-06-03, 14:54

Cześć!
WSK fajna sprawa do nauki :) zacznij od pościągania sobie książek http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=123&t=18031 z instrukcji obsługi dowiesz się podstawowych rzeczy a z biblii Załęskiego bardziej dogłębnie innych kwesti.
Zacząłbym od wyregulowania zapłonu i gaźnika :->.
Nie pamiętam dokładnie, ale tam z G20 to mi leciało przez gumę troszkę zawsze :D.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości