Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
- Oktan175
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-11-23, 18:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B3 , M21 W2
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Dzięki ale tam już sprawdzałem i mam lekko ponad 20 V . Chodzi mi o prąd wyjścia z regulatora bo na akumulatorze jest 11 V przy dodaniu gazu zwiększa się nieznacznie .
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Podłącz te żarówkę żeby obciążyć prądnice. Pomiar samych napięć bez obciążenia jest bez sensu.
- AndrzejJ
- Posty: 389
- Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
- GG: 0
- Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97 - Lokalizacja: Hrubieszów
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Jak żarówka ładnie zaświeci, to kup nowy regulator.
Przeróbka jest tak prosta, że cudów być nie może.
Przeróbka jest tak prosta, że cudów być nie może.
- Oktan175
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-11-23, 18:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B3 , M21 W2
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Regulator jest nowy sądzicie że trafiłem na trefny egzemplarz ? Zamówić drugi ?
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
- Oktan175
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-11-23, 18:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B3 , M21 W2
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Dalej walczę i dalej nic a czas ucieka .
Zakupiłem nowy następny regulator na 4 piny i chciałbym się upewnić apropo podłączenia .
Przewody o kolorach kolejno od lewej :
- pomarańczowy - na prądnice
- ciemny róż lub czerwony ( zależy jak kto interpretuje ) - na akumulator do plusa
- żółty - na prądnice
- zielony -- masa
Proszę o potwierdzenie czy mam racje .
Zabiłem poprzedni akumulator dwu tygodniowy z racji braku ładowania , regulator na 5 pinów też do piachu .
Zakupiłem nowy następny regulator na 4 piny i chciałbym się upewnić apropo podłączenia .
Przewody o kolorach kolejno od lewej :
- pomarańczowy - na prądnice
- ciemny róż lub czerwony ( zależy jak kto interpretuje ) - na akumulator do plusa
- żółty - na prądnice
- zielony -- masa
Proszę o potwierdzenie czy mam racje .
Zabiłem poprzedni akumulator dwu tygodniowy z racji braku ładowania , regulator na 5 pinów też do piachu .
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
to nie lepiej bylo juz kupic taki z dwoma zoltymi przewodami?
ja znalazlem taki po haslem "regulator ATV" czy jakos tak
ten zolto-pomaranczowy nieco inaczej reguluje/prostuje po kablu zoltym i pomaranczowym
posprawdzaj jeszcze czy nie masz gdzies zwarcia i takie tam.
ja znalazlem taki po haslem "regulator ATV" czy jakos tak
ten zolto-pomaranczowy nieco inaczej reguluje/prostuje po kablu zoltym i pomaranczowym
posprawdzaj jeszcze czy nie masz gdzies zwarcia i takie tam.
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
- Oktan175
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-11-23, 18:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B3 , M21 W2
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Niestety nie znalazłem takiego z dwoma żółtymi przewodami .
Jeśli chodzi o podłączenie tego co teraz kupiłem to dobrze myślę z tym podłączeniem czy może coś jest źle sorry że zawracam głowę ale muszę mieć pewność . Ktoś pomoże ?
Jeśli chodzi o podłączenie tego co teraz kupiłem to dobrze myślę z tym podłączeniem czy może coś jest źle sorry że zawracam głowę ale muszę mieć pewność . Ktoś pomoże ?
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Sprawdzałeś ten stator tak jak pisałem czy dalej w ciemno kupujesz regulatory? http://allegro.pl/regulator-napiecia-sh ... 47217.html
- Oktan175
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-11-23, 18:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B3 , M21 W2
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Sprawdziłem i spaliłem żarówkę moc 39,5 V .
Podłączyłem według tego co napisałem wyżej i uzyskałem wreszcie wymarzone 13-14 V na akumulatorze . Winne było prawdopodobnie błędne połączenie tego regulatora 5 pinowego bo dwa przewody czarny i czerwony dałem wedle sugestii na plus do aqu . Teraz tylko kilka jazd próbnych i jeśli będzie w porządku to nadejdzie pora na podziękowania dla wszystkich tych którzy przyczynili się do uratowania mojej Czwórki .
Podłączyłem według tego co napisałem wyżej i uzyskałem wreszcie wymarzone 13-14 V na akumulatorze . Winne było prawdopodobnie błędne połączenie tego regulatora 5 pinowego bo dwa przewody czarny i czerwony dałem wedle sugestii na plus do aqu . Teraz tylko kilka jazd próbnych i jeśli będzie w porządku to nadejdzie pora na podziękowania dla wszystkich tych którzy przyczynili się do uratowania mojej Czwórki .
- Oktan175
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-11-23, 18:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B3 , M21 W2
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Dzisiaj przejechałem jednorazowo bez zatrzymywania się 147 km i wczoraj jakieś 60 km bez konieczności ładowania akumulatora prostownikiem stacjonarnym . Stan naładowania akumulatora to 12,72 V . Czyli super .
Chciałbym gorąco podziękować wszystkim tym którzy mi pomogli . Dziękuję Panowie .
Chciałbym gorąco podziękować wszystkim tym którzy mi pomogli . Dziękuję Panowie .
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 2014-08-15, 19:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 Kobuz 76`
MZ ETZ 150 88`
Pełno Komarków:D - Lokalizacja: Sulmierzyce
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Siema!
dziś przyszedł do mnie wirnik z Enfielda. Otóż mam 2 szybkie pytania 
1. Czy ten schemat jest pod CDI na Royalu?
2. Jak podać światła jeżeli mam wszystkie cewki prócz tej od cdi, na regulator?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Jutro biorę się za montaż
Pozdrawiam


1. Czy ten schemat jest pod CDI na Royalu?
2. Jak podać światła jeżeli mam wszystkie cewki prócz tej od cdi, na regulator?
Z góry dzięki za odpowiedzi


Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Kermit
- Posty: 224
- Rejestracja: 2012-03-29, 00:47
- Moje maszyny: WSK 125 Gil
WSK 175 Kobuz i trzy tygrysy Bengalskie - Lokalizacja: Boska Wola
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
W pierwszym poście na stronie nr. 10 w tym temacie, masz podane 2 schematy jak przelutować prądnice pod CDI i pod oryginalny zapłon.
-
- Posty: 368
- Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Ktoś próbował zastąpić akumulator zestawem kondensatorów elektrolitycznych? Mam regulator z 4 przewodami i kondensatory razem 25000uF ale są stare że można przyjąć 10000uF. Mam tak oryginalnie w quadzie i miałem w ktmie i jakoś pracowało. Jak się jedzie na światłach to nie ma problemu gorzej jak nie będzie obciążenia i do tego wysokie obroty. Na niskich obrotach regulator jest ciepły tylko. Nie chce rozwalić regulatora bo nie mam gdzie od ręki kupić i tracić czas.
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Nadal mam problem (był od samego początku) z ładowaniem.
Moje cewki to wersja z 3 przewodami - tylko ładowanie.
Na początku miałem słabe ładowanie a teraz nie mam go już wcale.
Postanowiłem kupić regulator na próbę tylko nie wiem czy są to cewki 3 fazowe czy 2 fazowe??
Czy ktoś to wie? Bo od tego zależy rodzaj regulatora. Mam do prądnicy dwu fazowej tylko boje się go podpiąć, żeby nie spalić.
Pomóżcie jeśli coś wiecie.
Moje cewki to wersja z 3 przewodami - tylko ładowanie.
Na początku miałem słabe ładowanie a teraz nie mam go już wcale.
Postanowiłem kupić regulator na próbę tylko nie wiem czy są to cewki 3 fazowe czy 2 fazowe??
Czy ktoś to wie? Bo od tego zależy rodzaj regulatora. Mam do prądnicy dwu fazowej tylko boje się go podpiąć, żeby nie spalić.
Pomóżcie jeśli coś wiecie.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Ładownie zgodnie ze schematem który rozrysowałem jest 1 fazowe.
Mamy tylko 2 kabelki idące do prostownika z prądnicy.
Mamy tylko 2 kabelki idące do prostownika z prądnicy.
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Z prądnicy wychodzą 3 kable tylko dwa są ze soba złączone. Wiec do regulatora wchodzą 2. Czyli to prądnica jednofazowa?
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
- grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Wie ktoś jak podłączyć taki regulator
Czerwony to plus do akumulatora i zielony minus, a różowy i żółty to cewki ładowania ze statora?

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Destroyers of the system
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Tak jak mówisz
pytanie czy to regulator bezmasowy?

- grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175
Hmm tego się dowiemy jak podłącze
na dniach. Dzięki! jak będzie z masą na obudowie to pójdzie z dymem? Kabli ma 4 wiec myślałem ze bezmasowy...tylko ten kondensator mnie zastanawia na przewodzie.

Destroyers of the system
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości