WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
W 1971 roku była zmiana lampy na telewizorek. Oryginalnie u mnie także był telewizorek ale postanowiłem zmienić na tą według mnie ładniejszą. Mój klakson miał pęknięte mocowanie do lag, kupiłem taki sam jak był za 35 zł na motobazarze w Poznaniu. Oryginalnie nie był chromowany tylko chyba cynkowany.
- mirek2
- Posty: 167
- Rejestracja: 2008-05-18, 16:00
- GG: 4444281
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Kliczków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Gratuluje wytrwałości i dokładności w odbudowie. Piękna WSK 

-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Dziękuje,
w planie na przyszły sezon jest długi bagażnik chromowany do tył, udało mi się dostać w międzyczasie oryginalną stacyjkę z epoki, chińska idzie w odstawkę. Dodatkowo oryginalne z epoki opaski do elektryki i wracam z filtra stożkowego do wersji oryginalnej.
W dniu wczorajszym został spuszczony olej w skrzyni po pierwszych 700 km od remontu, ściągnięta głowica w celu oględzin cylindra - no cóż mówi się, że zima długa ale w tym roku może być inaczej więc warto być przygotowanym:-)
Czy ktoś może na podstawie zdjęć określić czy tyle opiłków na magnesie to normalne po pierwszych 700km?
w planie na przyszły sezon jest długi bagażnik chromowany do tył, udało mi się dostać w międzyczasie oryginalną stacyjkę z epoki, chińska idzie w odstawkę. Dodatkowo oryginalne z epoki opaski do elektryki i wracam z filtra stożkowego do wersji oryginalnej.
W dniu wczorajszym został spuszczony olej w skrzyni po pierwszych 700 km od remontu, ściągnięta głowica w celu oględzin cylindra - no cóż mówi się, że zima długa ale w tym roku może być inaczej więc warto być przygotowanym:-)
Czy ktoś może na podstawie zdjęć określić czy tyle opiłków na magnesie to normalne po pierwszych 700km?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- czankete
- Posty: 1327
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
...takiej ilość opiłków po tak a w zasadzie wiórów przy tak znikomym przebiegu być w skrzyni nie ma prawa - wygląda coś się w skrzyni mieliWSK_Poznań pisze:W dniu wczorajszym został spuszczony olej w skrzyni po pierwszych 700 km od remontu....
....Czy ktoś może na podstawie zdjęć określić czy tyle opiłków na magnesie to normalne po pierwszych 700km?

-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Też jestem takiego zdania, jednakże wszystko zostało złożone na nowych elementach i skrzynia działa dobrze a z czasem coraz lepiej, aczkolwiek przy redukcji biegów dźwięk jakiś dziwny ( mimo, że działa ). Poczekam na opinie innych osób zanim rozbiorę silnik.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Czy ktoś ma jakąś jeszcze opinie?
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Zmień olej, ( również przepłucz ), po 200 km zobacz czy z powrotem są opiłki. Jeśli nie ciesz się jazdą , jeśli tak - musisz rozbierać.
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Dopoki wszystko dziala ja bym jezdzil.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Dzisiaj po ściągnięciu kosza sprzęgłowego już wiem, że zmieliło tuleje kupione na allegro z mosiądzu, chyba innych nie ma. Wałek skrzyni chodzi jak świnia w boksie. Rozbieram silnik i idę do tokarza aby dorobił z brązu.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Po dwóch sezonach WSKa doczekała się publikacji we wrześniowym numerze 2016 Automobilista i posłużyła jako eksponat podczas własnej sesji ślubnej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
A pytałem w jednym z tematów czyja jest ta WSK z Automobilisty, to się nie chciałeś przypucować. 

-
- Posty: 152
- Rejestracja: 2013-11-06, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Głogów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Mam pytanie odnośnie oleju do tylnych amorków. Mam zamiar zalać do swoich Motula 15w. U Ciebie na zdjęciach widzę Motula 10w.
Czy dobrze pracują na tym oleju?
Czy dobrze pracują na tym oleju?
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości
Amory miałem złożone na nowych elementach także szczelność była ich sama w sobie większa. Na starych elementach myślę, że 15 może być. Nie mam porównania niestety.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości