Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
			
		
		
			- 
				
																			 kolasinski84
- Posty: 6
- Rejestracja: 2015-10-20, 22:04
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 b3
 mz 150 etz
 romet ogar 200
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kolasinski84 » 2015-12-10, 22:45
			
			
			
			
			Witam,
Drodzy koledzy sięgnięcie prosze pamięcią czy przypadkiem ktoś w 125-tce nie zastosowal tkiego rozwiązania jak w wałku zdawczym w 175
Wiemy jak   szybko łapie luz przez to że kulkowe to nie najlepszy pomysł przy takiej kokonstrukcji  
 
 
Prośba o pomoc bo hamuje mnje to w składaniu.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Skinder							
- Posty: 2229
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Skinder » 2015-12-10, 22:52
			
			
			
			
			Z tego co pamiętam to łożysko od 175 pasuje, tylko redukcje pomiędzy wałek a wewnętrzny pierścień trzeba dorobić. Tylko po co? 

 Kupić dobre łożysko kulkowe - skf, ntn, fag, koyo w jakiejś hurtowni albo firmie z łożyskami i będzie działać do końca świata.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 fenq
- Posty: 139
- Rejestracja: 2014-07-15, 07:17
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 82r
- Lokalizacja: POLSKA, PODKARPACIE
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fenq » 2015-12-11, 08:23
			
			
			
			
			http://bearings.webpassion.pl/choose.ph ... k&strona=1 
Zawsze można poszukać na podstawie średnicy wałka i zabudowy wyskoczą łożyska, które pasują. Porównać nośność, żeby szerokość się zgadzała i gotowe.
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 franq87
- Posty: 1097
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: franq87 » 2015-12-11, 10:19
			
			
			
			
			Żeby tam nie było luzu to nie tylko musi być dobre łożysko toczne, ale i ślizgowe wałka zdawczego. Jeżeli jest zużyty czop wałka głównego, lub tulejka wałka zdawczego nic ci z nowego łożyska. Zacznij od tych spraw, później zauważysz że łożysko wałka zdawczego nie dostaje tak szybko luzu.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 kolasinski84
- Posty: 6
- Rejestracja: 2015-10-20, 22:04
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 b3
 mz 150 etz
 romet ogar 200
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kolasinski84 » 2015-12-13, 04:18
			
			
			
			
			Bardzo dziękuję za tak szybki odzew!
Przede wszystkim to chodzi  to ze silnik od WSK skladam   3 lub 2 raz  i wałek,tuleja i   bebechy SB byby zamawiane i  razem pasowane. A powodem tego ze  chce zamontowac igielkowe jest to ze chce bardziej równomiernie rozłożyć siły.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 kolasinski84
- Posty: 6
- Rejestracja: 2015-10-20, 22:04
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 b3
 mz 150 etz
 romet ogar 200
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kolasinski84 » 2015-12-13, 04:22
			
			
			
			
			fenq bardzo dziekuje za linka, fajna strona ale wymiarów 6004 na igielkowe badz walcowe nie znajduje 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości