Jak dla mnie zależy do czego chcesz jej używać, jako eksponat - wybierz oryginalne malowanie, do jazdy, to każdą coś ruszysz. Jedna i druga w jakimś stopniu będzie musiała przejść renowację np zawieszenie lub silnik. Po tej Twojej widać, że nie ma rdzy i ten problem jest za nią (malowanie jest jakie jest), ale oryginalny lakier też ma swój urok w porównaniu do świecących wydmuszek po remoncie.
Osobiście też się biłem z myślami jeśli chodzi o moją osę, ale się zdecydowałem. Raz się cieszę, a raz wspominam jak wyglądała wcześniej

Ocenicie sami
DSC01088_1.jpg
A tu fragment po malowaniu na drugiej osie
20151108_100615%5B1%5D.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2016-01-08, 13:18 przez
halcik, łącznie zmieniany 1 raz.