125-tka M06B3 z 1985 kupiona przpadkowo
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2015-01-19, 18:42
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk125
- Lokalizacja: krzeszowice
- Kontaktowanie:
125-tka M06B3 z 1985 kupiona przpadkowo
Cześć wszystkim kupiłem jakiś czas temu niekompletną 125-ke z 1985 r. zupełnie przypadkiem od gościa który chciał ją pociąć i oddać na złom,a kupiłem ją tylko dlatego ze miała dokumenty.Była zupełnie pordzewiała brakowało kół które poszły do jakiegoś wózka brakowało gaznika,na zdjęciach można zauważyć ze zamontowałem AM6 MINARELLI ponieważ nie mogłem dostać oryginalnego ,a na obecnie sprzedawanym "chińskim" nie dało się jeżdzić pomimo usilnych prób i wymianie na inny G20,natomiast na AM6 silnik pracuje idealnie.Brakuje jeszcze paru części ale powoli to skompletuje Pozdrawiam wszystkich miłośników tego motocykla no i oczywiście pytanie co wy na to ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2015-01-19, 18:42
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk125
- Lokalizacja: krzeszowice
- Kontaktowanie:
Re: 125-tka M06B3 z 1985 kupiona przpadkowo
Wstawiłem kilka zdjęć a wysłało tylko jedno?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1097
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
- Kontaktowanie:
Re: 125-tka M06B3 z 1985 kupiona przpadkowo
Bardzo ładnie ją zrobiłeś , ile zajęła ci odbudowa? Powiedz też co z silnikiem ,widzę że było coś robione .
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: 125-tka M06B3 z 1985 kupiona przpadkowo
No i napisz coś więcej nt. tego gaźnika, czy trzeba coś przerabiać, zmieniać dysze, czy trudno go wyregulować i gdzie go kupowałeś?
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2015-01-19, 18:42
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk125
- Lokalizacja: krzeszowice
- Kontaktowanie:
Re: 125-tka M06B3 z 1985 kupiona przpadkowo
Witam,odbudowa zajęła mi około 2 lata,a to z braku czasu,a to z braku części no i nie oszukujmy się koszty finansowe też.Silnik rozebrałem ponieważ uszkodzony był wał korbowy no i trzeba było kupić,kupiłem też nowy cylinder,tłok,pierścienie,łożyska,uszczelniacze i w skrzyni biegów wałek zdawczy ponieważ uszkodzony był gwint do przykręcenia zębatki.Na gaznik AM6 Minarelli 21mm natrafiłem na allegro są tam dostępne w sklepie DK Motocykle sprawdziłem dzisiaj jak ktoś jest zainteresowany to polecam z mocowaniem z obejmą metalową taką samą jak w oryginalnym G20 występuje nawet bez króćca na dozowanie oleju tu jest to nie potrzebne.Gaznik ten pasuje na oryginalną przedłużkę na której montuje się G20 ponieważ w pudełku z AM6 jest tulejka z tworzywa którą nałożyłem na króciec który wcześniej trzeba lekko podpiłować i nałożyć gaznik guma do filtra powietrza pasuje.Polecam oczywiście z ssaniem ręcznym żeby nie trzeba było montować drugiej linki,dysza 0,85 regulacja jest prosta,według mnie ten gaznik jest stworzony do tego silnika,oczywiście nie jest to oryginał ale z braku dobrych G20 jest to dobra alternatywa tyn bardziej że jest to dużo nowsza konstrukcja.Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: 125-tka M06B3 z 1985 kupiona przpadkowo
Osobiście kolor na błotnikach wydaje mi się nie do końca zgodny z oryginałem, ale poza tym widać że sporo trudu włożyłeś w doprowadzenie jej do takiego stanu. Jeśli miałeś już okazję trochę pojeździć to opisz jakie masz odczucia co do tego gaźnika i ile mniej więcej konsumuje on paliwa u Ciebie.
PS kolorem błotników i moją opinią mam nadzieję, że nie będziesz się przejmował. Ważne że kolejna WSK będzie cieszyć oko
PS kolorem błotników i moją opinią mam nadzieję, że nie będziesz się przejmował. Ważne że kolejna WSK będzie cieszyć oko
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2015-01-19, 18:42
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk125
- Lokalizacja: krzeszowice
- Kontaktowanie:
Re: 125-tka M06B3 z 1985 kupiona przpadkowo
Dzięki za opinie pracy faktycznie było sporo,a co do gażnika to spisuje się rewelacyjnie i przy zapalaniu i przy jezdzie jest ok.świeca jasno brązowa nie zalewa oczywiście wolałbym oryginał ale nie mam,a na obecnie sprzedawanych G20 nie chciał chodzić,jeżeli chodzi o spalanie to nie wiem dokładnie ale wlałem 5 l.przejechałem około 160 km i jeszcze jest jeszcze nie przełączyłem kranik w pozycje '' rezerwa'' czyli nie powinien dużo palić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości